Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Chojna

U/VI/BGK-07 DOKONANIE UZGODNIEŃ ZJAZDÓW NA DROGI GMINNE

DOKONANIE UZGODNIEŃ ZJAZDÓW NA DROGI GMINNE

 

 

Podstawa prawna realizacji:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.).
  • Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z późn. zm.).
  • Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz.717 ze zm.).
  • Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.).
  • Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz.430).


I. WYMAGANE DOKUMENTY

  • wniosek strony

  • plan sytuacyjny z wrysowanym projektowanym zjazdem i wymiarami

  • projekt budowlany

 

II. SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Wydanie warunków dotyczących budowy zjazdu na daną drogę w danym miejscu

 

III. OPŁATY:
Opłata skarbowa:

  • wniosek - opłata skarbowa - 5,00 zł (z wyjątkiem budownictwa jednorodzinnego),

  • każdy załącznik do wniosku - opłata skarbowa - 0,50 zł (z wyjątkiem budownictwa jednorodzinnego)

 

IV. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
30 dni od daty złożenia wniosku

 

V. MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej II piętro pok. nr 15, Tel. 414-10-35, wew. 48.

 

VI. TRYB ODWOŁAWCZY:
Brak

 

VII. INNE INFORMACJE ISTOTNE DLA SPRAWY:

Brak

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Mariusz Hadrzyński 29-06-2005 11:47
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 01-01-2012
Ostatnia aktualizacja: Monika Adamczyk 17-09-2012 13:16