Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Chojna

U/VI/USC-14 UZUPEŁNIENIE AKT STANU CYWILNEGO

 

UZUPEŁNIENIE AKT STANU CYWILNEGO

Podstawa prawna: art. 36 ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2011 r. Nr 212, poz. 1264 - tekst jednolity).

 

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego.
  2. Załączniki:
    • dokument stanowiący podstawę do uzupełnienia określony przez pracownika USC
  3. Dokumenty do wglądu:
    • dokument stwierdzający tożsamość wnioskodawcy

II. OPŁATY:
Opłata skarbowa:

  • za wydaną decyzję - 39 zł.

Opłatę skarbową można uiścić w formie gotówkowej w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Chojnie lub w formie bezgotówkowej na rachunek bankowy Gminy Chojna – Bank Spółdzielczy w Chojnie 43 9370 0007 0000 0664 2000 0058.

III. TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 30 dni (po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego) a w sprawach szczególnie  skomplikowanych do 60 dni.

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Urząd Stanu Cywilnego (symbol - USC), tel. 91-4141398.
e-mail usc@chojna.pl

V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie od decyzji wydanej przez Kierownika USC wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego w Szczecinie  za pośrednictwem  USC w Chojnie. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.*

*Opłata skarbowa:
Odwołanie wolne od opłaty
 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Radziszewski 12-07-2012 10:09
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 12-07-2012
Ostatnia aktualizacja: Łukasz Malaga 16-07-2014 13:03