Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Chojna

U/VII/USC-19 WYDAWANIE ODPISÓW Z KSIĄG STANU CYWILNEGO

WYDAWANIE ODPISÓW Z KSIĄG STANU CYWILNEGO

Podstawa prawna: art. 79 - 83 ustawy z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2011 r. Nr 212, poz. 1264 - tekst jednolity).

 


WYMAGANE DOKUMENTY:
  1. Wniosek o wydanie odpisu aktu stanu cywilnego  
  2. Dokumenty do wglądu:
    • dokument tożsamości.
 

OPŁATY:

Opłata skarbowa:

  • za odpis skrócony - 22 zł.
  • za odpis zupełny - 33 zł.
  • za zaświadczenie o dokonanych wpisach lub o ich braku oraz za zaświadczenie o zaginięciu lub zniszczeniu księgi stanu cywilnego – 24 zł
  • potwierdzenie telegramu lub zaproszenia, zaświadczenie o  przypisku, zaświadczenie o planowanym terminie ślubu - 26 zł
  • potwierdzenie kserokopii dokumentu złożonego do akt zbiorowych - 5 zł od każdej strony 

Opłatę skarbową można uiścić w formie gotówkowej w kasie Urzędu Miejskiego w Chojnie lub w formie bezgotówkowej na rachunek bankowy Gminy Chojna – Bank Spółdzielczy w Chojnie 43 9370 0007 0000 0664 2000 0058.

 

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Do miesiąca, w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.

 


JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Urząd Stanu Cywilnego (symbol - USC), tel. 91- 4141398.
e-mail  usc@chojna.pl

 


TRYB ODWOŁAWCZY:

Nie przysługuje.

 


UWAGI:

O dokumenty stanu cywilnego może się ubiegać osoba, której stan cywilny został w akcie  stwierdzony, jej wstępny, zstępny, rodzeństwo, małżonek lub przedstawiciel ustawowy oraz  każdy kto wykaże w tym interes prawny.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Radziszewski 12-07-2012 10:25
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 12-07-2012
Ostatnia aktualizacja: Bartosz Dłubak 17-09-2020 22:54