Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Chojna

U/VII/USCO-07 WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO

 

WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. z 2006 r. Nr 139 poz. 993 z późn. zm.) 

 

 

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. Wniosek "Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego" (każda osoba na oddzielnym zgłoszeniu) - druk do pobrania w Referacie Spraw Obywatelskich w pok. nr 6
  2. Załączniki do wglądu:
    • dowód osobisty lub paszport (dotyczy obywateli polskich posiadających pobyt stały za granicą)
    • książeczka wojskowa (dotyczy osób podlegających ewidencji wojskowej, nie dotyczy osób legitymujących się paszportem, posiadających pobyt stały za granicą)

Druk po wypełnieniu należy złożyć w pokoju nr 6.

II. OPŁATY:
Nie podlega opłacie skarbowej.

III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Niezwłocznie.

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Spraw Obywatelskich (symbol - USCO), pokój nr 6, tel. 91-414-10-35 wew.71

V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje.

VI. UWAGI:
Wymeldowania należy dokonać osobiście. Za osoby niepełnoletnie lub ubezwłasnowolnione obowiązku wymeldowania dokonują rodzice lub opiekunowie prawni.

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Piotr Radziszewski 13-07-2012 12:01
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 13-07-2012
Ostatnia aktualizacja: Monika Adamczyk 17-09-2012 13:58