DIR.12 Zaświadczenie o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania terenu
Karta usługi Nr DIR.12
Urząd Miejski w Chojnie
-
Nazwa usługi:
Zaświadczenie o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania terenu
-
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zmianami),
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zmianami),
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r., poz. 1546 z późn. zmianami).
-
Wymagane dokumenty:
- prawidłowo wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania terenu zawierający informację o podstawowych parametrach (m. in. powierzchnia użytkowa, kondygnacja, obecna funkcja obiektu, planowany sposób użytkowania),
- mapę zasadniczą lub ewidencyjną ze wskazaniem obiektu lub jego części objętej planowaną zmianą,
- inne dokumenty, np. rzuty, przekroje obiektu,
- dowód wniesienia opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia.
Jeżeli klient działa przez pełnomocnika, dodatkowo należy przedłożyć:
- oryginał pełnomocnictwa pełnomocnictwo lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa,
- dowód wniesienia opłaty skarbowej za pełnomocnictwo od każdego stosunku pełnomocnictwa.
-
Formularze wniosków i druki do pobrania:
Druk można również pobrać w miejscu załatwienia sprawy, tj.
Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna,
pok. nr 2 Biuro Obsługi Interesanta (parter) lub pok. nr 9 (parter).
-
Sposób dostarczenia dokumentów:
- Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki podawczej na platformie ePUAP, adres skrzynki: /6u96c5hmwj/SkrytkaESP,
- Przesłać pocztą tradycyjną na adres Urzędu,
- Złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu.
-
Opłaty:
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia wynosi 17 zł.
Opłata skarbowa za pełnomocnictwo wynosi 17 zł (od każdego stosunku pełnomocnictwa).
Opłatę skarbową należy uiścić na następujący rachunek bankowy:
Gmina Chojna, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna, Bank Spółdzielczy w Chojnie, nr 43 9370 0007 0000 0664 2000 0058.
Wpłaty z tytułu opłaty skarbowej można dokonać również kartą w Urzędzie Miejskim
w Chojnie.
-
Termin załatwienia spraw:
Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni od daty wpływu wniosku o wydanie zaświadczenia (w przypadku, gdy wydanie zaświadczenia nie wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego – art. 218 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego).
-
Miejsce złożenia dokumentów :
Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna
pokój nr 2 Biuro Obsługi Interesanta (parter)
tel. 91 414 10 35 wew. 69, fax 91 414 11 17
godziny urzędowania: poniedziałek- piątek: 7:15-15:15
-
Tryb odwoławczy:
Jeśli zamierzony sposób użytkowania obiektu budowlanego lub jego części nie jest zgodny z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, urząd wyda postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia, na które przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie. Zażalenie należy wnieść za pośrednictwem Burmistrza Gminy Chojna w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia.
- Rejestr zmian:
Osoba aktualizująca kartę: Magdalena Rusek
Data aktualizacji: 05.01.2022
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
24 02 2022 11 15 08 dir.12 druk nr 1 wniosek zaswiadczenie zgodnosc zamierzenia z mpzp (DOCX, 19.63Kb) | 2022-02-24 11:15:08 | 39 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Magdalena Kuflowska Data wytworzenia:
05 sty 2022
Osoba dodająca informacje
Bartosz Dłubak Data publikacji:
24 lut 2022, godz. 11:15
Osoba aktualizująca informacje
Bartosz Dłubak Data aktualizacji:
24 lut 2022, godz. 11:15