DIR.16 Wydanie decyzji o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudowy
Karta usługi Nr DIR.16
Urząd Miejski w Chojnie
-
Nazwa usługi:
Wydanie decyzji o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudowy.
-
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 27 marca 2003 r,. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 741 z późn. zm.)
-
Wymagane dokumenty:
Wypełniony wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.
Oświadczenie strony na rzecz której została wydana decyzja o warunkach zabudowy.
Oświadczenie wnioskodawcy ubiegającego się o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.
Załączniki:
- kopia decyzji, której dotyczyć będzie przeniesienie.
- dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa – w przypadku działania przez pełnomocnika.
- dowód wpłaty opłaty skarbowej – o ile jest wymagana.
-
Formularze wniosków i druki do pobrania:
Załącznik nr 1- wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy.
Druk jest również do pobrania w miejscu załatwienia sprawy tj.
Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna,
Pok. Nr 2 Biuro Obsługi Interesanta (parter) lub pok. nr 9 (parter)
-
Sposób dostarczenie dokumentów:
- Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki podawczej na platformie ePUAP, adres skrzynki: /6u96c5hmwj/SkrytkaESP,
- Przesłać pocztą tradycyjną,
- Złożyć osobiście w urzędzie w godzinach jego pracy,
- Pocztą elektroniczną na adres: info@chojna.pl - podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym
-
Opłaty:
Opłata skarbowa (z opłaty skarbowej zwolnione jest budownictwo mieszkaniowe):
za wydanie decyzji – 56,00 zł.
za pełnomocnictwo – 17,00 zł.
UWAGA:
Informacja o rachunku bankowym Gminy Chojna
Bank Spółdzielczy w Chojnie ul. Jagiellońska 9, 74-500 Chojna
43 9370 0007 0000 0664 2000 0058
-
Termin załatwienia spraw:
- wynosi do 30 dni,
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów określonych
w przepisach poprzedzających nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych
od organu.
-
Miejsce złożenia dokumentów :
Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna
pokój nr 2 Biuro Obsługi Interesanta (parter)
tel. 91 4141035 wew. 69,
godziny urzędowania:
poniedziałek- piątek: 7:15-15:15
-
Tryb odwoławczy:
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Burmistrza Gminy Chojna w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji
-
Inne informacje:
- W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Urzędzie Miejskim w Chojnie.
- Dodatkowe informację: Wydział Inwestycji, Remontów i Zarządzania Drogami (DIR), pok. nr 9, telefon: 91 414 10 35 wew. 69.
-
Rejestr zmian:
Osoba aktualizująca kartę: Joanna Turkiewicz
Data aktualizacji: 04.01.2022
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
21 01 2022 11 34 51 oswiadczenie do przeniesienia decyzji (DOCX, 14.13Kb) | 2022-01-21 11:34:51 | 17 | |
21 01 2022 11 34 51 wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy (DOCX, 21.14Kb) | 2022-01-21 11:34:51 | 64 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Joanna Turkiewicz Data wytworzenia:
04 sty 2022
Osoba dodająca informacje
Bartosz Dłubak Data publikacji:
21 sty 2022, godz. 11:34
Osoba aktualizująca informacje
Bartosz Dłubak Data aktualizacji:
21 sty 2022, godz. 11:35