DIR.9 Informacja o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego/studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
Karta usługi Nr DIR.9
Urząd Miejski w Chojnie
-
Nazwa usługi:
Informacja o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego/studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
-
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 741 z późn. zmianami),
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zmianami).
-
Wymagane dokumenty:
- prawidłowo wypełniony wniosek o wydanie informacji o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
Jeżeli klient działa przez pełnomocnika, dodatkowo należy przedłożyć:
- oryginał pełnomocnictwa pełnomocnictwo lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa,
- dowód wniesienia opłaty skarbowej za pełnomocnictwo od każdego stosunku pełnomocnictwa.
-
Formularze wniosków i druki do pobrania:
Druk można również pobrać w miejscu załatwienia sprawy, tj.
Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna,
pok. nr 2 Biuro Obsługi Interesanta (parter) lub pok. nr 9 (parter).
-
Sposób dostarczenia dokumentów:
- Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki podawczej na platformie ePUAP, adres skrzynki: /6u96c5hmwj/SkrytkaESP,
- Przesłać pocztą tradycyjną na adres Urzędu,
- Złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu,
-
Opłaty:
Nie dotyczy.
Opłata skarbowa za pełnomocnictwo wynosi 17 zł (od każdego stosunku pełnomocnictwa).
Opłatę skarbową za pełnomocnictwo należy uiścić na następujący rachunek bankowy:
Gmina Chojna, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna, Bank Spółdzielczy w Chojnie, nr 43 9370 0007 0000 0664 2000 0058.
Wpłaty z tytułu opłaty skarbowej za pełnomocnictwo można dokonać również kartą w Urzędzie Miejskim w Chojnie.
-
Termin załatwienia spraw:
Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie miesiąca od daty wpływu wniosku o wydanie informacji o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego/studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
-
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna
pokój nr 2 Biuro Obsługi Interesanta (parter)
tel. 91 414 10 35 wew. 69, fax 91 414 11 17
godziny urzędowania: poniedziałek- piątek: 7:15 -15:15
-
Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy.
-
Inne informacje:
Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego dostępne są na stronie https://chojna.e-mapa.net/ po uaktywnieniu warstwy „Zagospodarowanie przestrzenne” -> „Plany miejscowe”/”Studium”.
-
Rejestr zmian:
Osoba aktualizująca kartę: Magdalena Rusek
Data aktualizacji: 05.01.2022
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
24 02 2022 10 57 11 dir.9 druk nr 1 wniosek informacja mpzp studium (DOCX, 18.69Kb) | 2022-02-24 10:57:11 | 86 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Magdalena Kuflowska Data wytworzenia:
05 sty 2022
Osoba dodająca informacje
Bartosz Dłubak Data publikacji:
24 lut 2022, godz. 10:57
Osoba aktualizująca informacje
Bartosz Dłubak Data aktualizacji:
24 lut 2022, godz. 10:57