Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Chojna

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

DIR.9 Informacja o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego/studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego

Karta usługi Nr DIR.9

Urząd Miejski w Chojnie

  1. Nazwa usługi:

Informacja o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego/studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego

 

  1. Podstawa prawna:

  1. Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 741 z późn. zmianami),
  2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz.U. z 2021 r., poz. 735 z późn. zmianami).

 

  1. Wymagane dokumenty:

  1. prawidłowo wypełniony wniosek o wydanie informacji o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.

Jeżeli klient działa przez pełnomocnika, dodatkowo należy przedłożyć:

  1. oryginał pełnomocnictwa pełnomocnictwo lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa,
  2. dowód wniesienia opłaty skarbowej za pełnomocnictwo od każdego stosunku pełnomocnictwa.

 

  1. Formularze wniosków i druki do pobrania:

Druk nr 1 – wniosek o wydanie informacji o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego/studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.

Druk można również pobrać w miejscu załatwienia sprawy, tj.

Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna,

pok. nr 2 Biuro Obsługi Interesanta (parter) lub pok. nr 9 (parter).

 

  1. Sposób dostarczenia dokumentów:

    1. Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki podawczej na platformie ePUAP, adres skrzynki: /6u96c5hmwj/SkrytkaESP, 
    2. Przesłać pocztą tradycyjną na adres Urzędu,
    3. Złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu,

 

  1. Opłaty:

Nie dotyczy.

Opłata skarbowa za pełnomocnictwo wynosi 17 zł (od każdego stosunku pełnomocnictwa).

Opłatę skarbową za pełnomocnictwo należy uiścić na następujący rachunek bankowy:

Gmina Chojna, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna, Bank Spółdzielczy w Chojnie, nr 43 9370 0007 0000 0664 2000 0058.

Wpłaty z tytułu opłaty skarbowej za pełnomocnictwo można dokonać również kartą w Urzędzie Miejskim w Chojnie.

  1. Termin załatwienia spraw:

Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie miesiąca od daty wpływu wniosku o wydanie informacji o przeznaczeniu nieruchomości w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego/studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.

 

  1. Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna

pokój nr 2 Biuro Obsługi Interesanta (parter)

tel. 91 414 10 35 wew. 69, fax 91 414 11 17

godziny urzędowania: poniedziałek- piątek: 7:15 -15:15

 

  1. Tryb odwoławczy:

Nie dotyczy.

 

  1. Inne informacje:

Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego dostępne są na stronie https://chojna.e-mapa.net/ po uaktywnieniu warstwy „Zagospodarowanie przestrzenne” ->  „Plany miejscowe”/”Studium”.

 

  1. Rejestr zmian:

Osoba aktualizująca kartę: Magdalena Rusek

Data aktualizacji: 05.01.2022


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
24 02 2022 10 57 11 dir.9 druk nr 1 wniosek informacja mpzp studium (DOCX, 18.69Kb) 2022-02-24 10:57:11 86
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Kuflowska

Data wytworzenia:
05 sty 2022

Osoba dodająca informacje

Bartosz Dłubak

Data publikacji:
24 lut 2022, godz. 10:57

Osoba aktualizująca informacje

Bartosz Dłubak

Data aktualizacji:
24 lut 2022, godz. 10:57