Dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Urzędu Miejskiego w Chojnie i podległych jednostek w 2018 roku.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
W odpowiedzi na złożone oferty w ramach zapytania ofertowego na udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: „Dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Urzędu Miejskiego w Chojnie i podległych jednostek w 2018 roku.”, uprzejmie informuję, że oferta firmy PHU GAMA-PAPIER Iwona Sobczyk ul. Drzewicka 6, 66-400 Gorzów Wlkp. została uznana za najkorzystniejszą pod względem ceny zamówienia.
BPI.SEO.271.9.2017.MA
Zapytanie ofertowe
Gmina Chojna zaprasza do złożenia oferty cenowej na zamówienie:
„Dostawa artykułów higienicznych i środków czystości
do Urzędu Miejskiego w Chojnie i podległych jednostek w 2018 roku.”
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Zamówienie polegać będzie na systematycznych, częściowych dostawach artykułów higienicznych i środków czystości, wskazanych w tabeli Zestawienie artykułów higienicznych i środków czystości Urzędu Miejskiego w Chojnie i podległych jednostek, stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Artykuły higieniczne i środki czystości zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem rocznym, dostarczane będą przez wykonawcę i na jego koszt, na podstawie zamówień częściowych w formie pisemnej, przesyłane faksem, elektronicznie lub zgłaszanymi telefonicznie przez Zamawiającego i podległe jednostki, tj.:
- Zamawiający: Gmina Chojna, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna, - dostawa do Urzędu Miejskiego w Chojnie,
- Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Jagiellońska 2, 74-500 Chojna,
- Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Orląt 10, 74-500 Chojna,
- Gimnazjum im. Janusza Korczaka ul. Szkolna 15, 74-500 Chojna,
- Szkoła Podstawowa Nr 2 im. K. Makuszyńskiego w Chojnie ul. Żwirki i Wigury 10, 74-500 Chojna,
- Szkoła Podstawowa im. Przyrodników Polskich w Brwicach, 74-500 Brwice,
- Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Grzybnie, 74-500 Grzybno,
- Szkoła Podstawowa im. Olimpijczyków Polskich w Krzymowie, 74-500 Krzymów,
- Szkoła Podstawowa im. Wspólnej Europy w Nawodnej, 74-500 Nawodna,
- Bajkowe Przedszkole Miejskie w Chojnie, ul. Wilsona 4, 74-500 Chojna,
- Administracja Szkół i Infrastruktury Społecznej w Chojnie, ul. Jagiellońska 12, 74-500 Chojna.
- Rzeczywiste ilości zamówionych artykułów, będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego i jednostek podległych.
- Asortyment przedstawiony w ofercie cenowej, nie jest katalogiem zamkniętym. Zamawiający
w ciągu roku może dokonywać zamówienia na dodatkowy asortyment. - Zamówione artykuły winny być dostarczone odpowiednio do siedziby Zamawiającego i podległych jednostek, w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych, winny posiadać najwyższą jakość, sprawność i wydajność. Wszystkie materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą być materiałami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania, nieregenerowanymi, nie poddanymi procesowi ponownego napełnienia, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów.
- Określony w Załączniku nr 1 opis przedmiotu zamówienia, zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia, charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi.
- W przypadku asortymentów, dla których określa się terminy ważności ich użycia, terminy te muszą wynosić co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia ich odbioru.
- Cena określona w ofercie, powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Ceny produktów w okresie trwania umowy nie mogą ulec zmianie, w stosunku do wskazanych
w ofercie cenowej. Ceny jednostkowe w ofercie powinny uwzględniać również koszty transportu i rozładunku w siedzibie Zamawiającego. - Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów wskazane w Załączniku nr 1, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty.
- Termin wykonania zamówienia od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.
- Faktury VAT Wykonawca będzie wystawiał, bezpośrednio dla jednostki, dla której nastąpiła dostawa artykułów związanych z przedmiotem zamówienia na podstawie zamówienia częściowego. Płatność za dostawę, regulowana będzie na podstawie prawidłowo wystawianych faktur VAT, w ciągu 21 dni, licząc od daty złożenia faktury VAT, sporządzonej w oparciu o ceny jednostkowe, zaoferowane przez wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Formularza ofertowego.
- Zamawiający będzie oceniał tylko te oferty, do których załączony zostanie formularz cenowy z podanymi cenami dla wszystkich wymienionych w nim artykułów.
- Opis sposobu przygotowania oferty.
- Oferta powinna być przygotowana w języku polskim i napisana pismem maszynowym lub ręcznie, nieścieralnym długopisem. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
- Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym przygotowanym przez Zamawiającego. Wzór formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2, dołączono do niniejszego zaproszenia. Wersję edytowalną formularza cenowego można pobrać ze strony: /artykul/zamowienia-publiczne-ponizej-30-tys-euro.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę, bądź osoby, uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy.
- Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany, powinny być zaparafowane przez osobę podpisującą ofertę.
- Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z postanowieniami niniejszego zaproszenia.
- Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferty należy składać w wersji papierowej za pośrednictwem poczty lub osobiście w Sekretariacie Urzędu Miejskiego ul. Jagiellońska 4 74-500 Chojna.
- Cenę oferty należy podać cyfrowo oraz słownie, wartości netto i brutto z wyodrębnieniem podatku od towarów i usług.
- Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych lub częściowych.
- Wszelkie koszty związane ze złożeniem i przygotowaniem oferty ponosi wykonawca.
Formularze ofertowe należy złożyć w terminie do 18.12.2017 r. w Urzędzie Miejskim w Chojnie (liczy się data wpływu do siedziby Zamawiającego). Oferty złożone po w/w terminie nie będą brane pod ocenę w ramach niniejszej procedury.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
13 12 2017 14 35 38formularz cenowy srodki czystosci (XLS, 195.50Kb) | 2017-12-13 14:35:38 | 26 | |
13 12 2017 14 35 38zapytanie ofertowe BIP (PDF, 2.27Mb) | 2017-12-13 14:35:38 | 47 | |
13 12 2017 14 35 39formularz ofertowy (DOC, 32.00Kb) | 2017-12-13 14:35:39 | 59 | |
19 12 2017 14 37 14informacja z otwarcia ofert srodki czystosci (PDF, 281.18Kb) | 2017-12-19 14:37:14 | 65 | |
21 12 2017 08 12 03zawiadomienie o wyborze srodki czystosci (PDF, 251.18Kb) | 2017-12-21 08:12:03 | 88 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Magdalena Andrzejewska Data wytworzenia:
13 gru 2017
Osoba dodająca informacje
Magdalena Andrzejewska Data publikacji:
13 gru 2017, godz. 14:35
Osoba aktualizująca informacje
Magdalena Andrzejewska Data aktualizacji:
21 gru 2017, godz. 08:12