Formularz pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego
Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego
1. ORGAN, DO KTÓREGO JEST SKŁADANE PISMO
Nazwa: ………………………………………………………………………………………………………………………
2. RODZAJ PISMA[1])
☐ 2.1. wniosek do projektu aktu ☐ 2.2. uwaga do konsultowanego projektu aktu[2])
☐ 2.3. wniosek o zmianę aktu[3]) ☐ 2.4. wniosek o sporządzenie aktu3)
3. RODZAJ AKTU PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO1)
☐ 3.1. plan ogólny gminy
☐ 3.2. miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, w tym zintegrowany plan inwestycyjny lub miejscowy plan rewitalizacji
☐ 3.3. uchwała ustalająca zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabaryty, standardy jakościowe oraz rodzaje materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane
☐ 3.4. audyt krajobrazowy
☐ 3.5. plan zagospodarowania przestrzennego województwa
4. DANE SKŁADAJĄCEGO PISMO[4])
Imię i nazwisko lub nazwa: ………………………………………………………………………….…………...............
Kraj: …………………………………. Województwo: .…………………………………………………………………...
Powiat: ………………………………………….. Gmina: .………………..………………………………………………
Ulica: ………………………………………………………… Nr domu: …… Nr lokalu: ……………………................
Miejscowość: ……………………………………………………. Kod pocztowy: ...…………………………………….
E-mail (w przypadku gdy składający pismo posiada adres e-mail): ………………………………………………….
Nr tel. (nieobowiązkowo): …..………….................................................................................................................
Adres skrytki ePUAP lub adres do doręczeń elektronicznych [5]): ……………………….……………...…………......
4.1. Czy składający pismo jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą?
☐ tak ☐ nie
5. ADRES DO KORESPONDENCJI SKŁADAJĄCEGO PISMO4)
(Nieobowiązkowo)
Kraj: …………………………………. Województwo: .…………………………………………………………………...
Powiat: ………………………………………….. Gmina: .………………..………………………………………………
Ulica: ………………………………………………………… Nr domu: …… Nr lokalu: ……………………................
Miejscowość: ……………………………………………………. Kod pocztowy: ...…………………………………….
6. DANE PEŁNOMOCNIKA4)
(Nieobowiązkowo)
☐ pełnomocnik ☐ pełnomocnik do doręczeń
Imię i nazwisko: ……………………………………………………………………………………………...……………..
Kraj: …………………………………. Województwo: .…………………………………………………………………...
Powiat: ………………………………………….. Gmina: .………………..………………………………………………
Ulica: ………………………………………………………… Nr domu: …… Nr lokalu: ……………………................
Miejscowość: ……………………………………………………. Kod pocztowy:...……………………………………..
E-mail (w przypadku gdy pełnomocnik posiada adres e-mail): ……………………………………………………….
Nr tel. (nieobowiązkowo): .………………..…………...............................................................................................
Adres skrytki ePUAP lub adres do doręczeń elektronicznych5): …………………………….……………...………...
7. TREŚĆ PISMA
7.1. Treść[6] ……………………………………………………….…………………………………………………………
………………………………………………………….………………………………………………………….…………
……………………………………………….………………………………………………………….……………………
………………………………………………………….………………………………………………………….…………
……………………………………………….………………………………………………………….……………………
………………………………………………………….………………………………………………………….…………
……………………………………………….………………………………………………………….……………………
………………………………………………………….………………………………………………………….…………
7.2. (Nieobowiązkowo) W przypadku wypełnienia, należy uzupełnić każdą z kolumn tabeli.
Szczegółowe informacje dotyczące treści pisma w odniesieniu do działek ewidencyjnych:
Lp. |
7.2.1. Nazwa aktu planowania przestrzennego |
7.2.2. Identyfikator działki lub działek ewidencyjnych |
7.2.3. Czy teren objęty pismem obejmuje całość działki lub działek ewidencyjnych[7]) |
7.2.4. Treść6) |
1 |
………………………………………………………….… |
……………………………… ……………………………… |
☐ tak ☐ nie |
………………………………………………………….………………………………………………………….………………………………………………………….………………………………………………………….…………………… |
7.3. (Nieobowiązkowo) W przypadku wypełnienia, należy uzupełnić każdą z kolumn tabeli.
Szczegółowe informacje dotyczące działek ewidencyjnych oraz niektórych parametrów – w przypadku zaznaczenia w pkt 2: wniosku do projektu aktu (pkt 2.1), uwagi do konsultowanego projektu aktu (pkt 2.2) lub wniosku o zmianę aktu (pkt 2.3) oraz w pkt 3: planu ogólnego gminy (pkt 3.1) lub miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w tym zintegrowanego planu inwestycyjnego lub miejscowego planu rewitalizacji (pkt 3.2):
Lp. |
7.3.1. Nazwa planu ogólnego gminy lub miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego |
7.3.2. Identyfikator działki lub działek ewidencyjnych |
7.3.3. Czy teren objęty pismem obejmuje całość działki lub działek ewidencyjnych7) |
7.3.4. Nazwa lub nazwy klasy przeznaczenia terenu (albo symbol lub symbole klasy przeznaczenia terenu)[8])
|
7.3.5. Maksymalny udział powierzchni zabudowy [%] |
7.3.6. Maksymalna wysokość zabudowy [m] |
7.3.7. Minimalny udział powierzchni biologicznie czynnej [%] |
1 |
……………………………………………… |
……………………………………………… |
☐ tak ☐ nie |
……………………………………………… |
……………………………………… |
……………………………………… |
……………………………………… |
8. OŚWIADCZENIE W SPRAWIE KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ
☐ |
Wyrażam zgodę |
☐ |
Nie wyrażam zgody |
na doręczanie korespondencji w niniejszej sprawie za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
9. ZAŁĄCZNIKI
☐ |
Pełnomocnictwo do reprezentowania składającego pismo lub pełnomocnictwo do doręczeń (zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r. poz. 2111)) – jeżeli składający pismo działa przez pełnomocnika. |
☐ |
Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej od pełnomocnictwa – jeżeli obowiązek uiszczenia takiej opłaty wynika z ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej. |
☐ |
(Nieobowiązkowo). Określenie granic terenu w formie graficznej w przypadku wskazania terenu objętego pismem jako części działki ewidencyjnej lub działek ewidencyjnych. |
☐ |
(Nieobowiązkowo). Inne załączniki – w przypadku zaznaczenia pola należy podać nazwy załączników.[9]) UZASADNIENIE DO SKŁADANEGO WNIOSKU
|
10. PODPIS SKŁADAJĄCEGO PISMO (PEŁNOMOCNIKA) I DATA PODPISU
Podpis powinien być czytelny. Podpis i datę podpisu umieszcza się w przypadku składania pisma w postaci papierowej.
Podpis: ………………………………………………………………… Data: ……………………………D
[1]) Można zaznaczyć więcej niż jedno pole. W ramach jednego pisma można wybrać tylko te akty, w przypadku których pismo będzie wysyłane do tego samego organu wskazanego w pkt 1. W przypadku gdy treść wniosku lub uwagi związana jest z dokumentem powiązanym z aktem planowania przestrzennego (np. sporządzanej w toku procedowania aktu, w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, prognozy oddziaływania na środowisko), należy w pkt 3 wybrać rodzaj aktu planowania przestrzennego, którego ten dokument dotyczy, po czym wprowadzić treść wniosku lub uwagi w pkt 7.1 lub 7.2.
[2]) Nie dotyczy planu zagospodarowania przestrzennego województwa.
[3]) Nie dotyczy planu zagospodarowania przestrzennego województwa i audytu krajobrazowego.
[4]) W pkt 4 należy podać adres zamieszkania albo siedziby składającego pismo. W przypadku wypełnienia pkt 5 podaje się adres do korespondencji składającego pismo, jeżeli jest inny niż adres podany w pkt 4. W przypadku wypełnienia pkt 6 podaje się adres zamieszkania albo siedziby pełnomocnika. W przypadku większej liczby składających pismo lub pełnomocników dane kolejnych składających pismo lub pełnomocników dodaje się w formularzu albo zamieszcza na osobnych stronach i dołącza do formularza.
[5]) Adres skrytki ePUAP lub adres do doręczeń elektronicznych wskazuje się w przypadku wyrażenia zgody na doręczanie korespondencji za pomocą środków komunikacji elektronicznej, z zastrzeżeniem przypadków, w których organ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 285, z późn. zm.), ma obowiązek doręczenia korespondencji na adres do doręczeń elektronicznych.
[6]) Maksymalna liczba znaków w pkt 7.1. wynosi 1000, natomiast w przypadku pkt 7.2.4. wartość ta odnosi się do pojedynczego wiersza. W przypadku potrzeby dodatkowego uzasadnienia, które wykracza poza wskazany limit znaków, uzasadnienie zamieszcza się na osobnych stronach i dołącza do formularza. W przypadku większej liczby wierszy w pkt 7.2.4. kolejne wiersze dodaje się w formularzu albo zamieszcza na osobnych stronach i dołącza do formularza.
[7]) W przypadku zaznaczenia pola „nie” (wskazania terenu objętego pismem jako części działki ewidencyjnej lub działek ewidencyjnych) można dodać załącznik z określeniem granic terenu w formie graficznej.
[8]) Podaje się nazwę lub symbol klasy przeznaczenia terenu zgodnie ze standardami określonymi w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977, z późn. zm.).
[9]) W przypadku dołączenia do pisma załączników zawierających dane osobowe, inne niż wymienione w pkt 4, 5 i 6, załączniki te należy zanonimizować, tj. ukryć dane osobowe.
Klauzula informacyjna administratora w związku z przetwarzaniem danych osobowych
W związku z realizacją zadań przez Gminę Chojna, na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”), informujemy, że przysługują Państwu określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Gminę Chojna.
- Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Chojna, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna,
e-mail: info@chojna.pl.
- Inspektor Ochrony Danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez
e-mail: iod@chojna.pl
- Cel i podstawa prawna przetwarzania danych
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- Rozpatrzenia uwag do projektu aktu planowania przestrzennego (dalej: APP) oraz prowadzenia konsultacji publicznych w tym zakresie – na podstawie art. 8g i art. 8i ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny). - W przypadku danych dobrowolnych (np. numer telefonu, adres do korespondencji) – na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), wyłącznie w celu usprawnienia kontaktu z wnioskodawcą.
Podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości rozpatrzenia złożonej uwagi.
- Zakres przetwarzanych danych
Państwa dane osobowe mogą obejmować m.in.: imię i nazwisko, adres zamieszkania, dane kontaktowe, a także informacje zawarte w dokumentach składanych w związku z prowadzonym postępowaniem.
- Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być zewnętrzni wykonawcy projektów dokumentów planistycznych, a także podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Szczegółowych informacji można uzyskać u pracownika merytorycznego zajmującego się daną sprawą.
- Okres przechowywania danych
Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych, w tym kategorii archiwalnej dokumentacji określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin
i związków międzygminnych, a także zgodnie z zasadami trwałości projektów objętych dofinansowaniem i przepisami dotyczącymi kontroli.
- Prawa osoby, której dane dotyczą
- Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach przewidzianych przepisami prawa.
- Przysługuje Państwu prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych – w zakresie,
w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, co nie wpływa na zgodność
z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. - Jeśli uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Informacja o profilowaniu i przekazywaniu danych
Państwa dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu oraz nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
formularz pisma dotyczacego APP (PDF, 132.64Kb) | 2025-01-27 15:01:28 | 58 | |
klauzula RODO (PDF, 135.11Kb) | 2025-01-27 15:01:28 | 24 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Magdalena Kuflowska Data wytworzenia:
27 sty 2025
Osoba dodająca informacje
Piotr Radziszewski Data publikacji:
27 sty 2025, godz. 15:01
Osoba aktualizująca informacje
Piotr Radziszewski Data aktualizacji:
27 sty 2025, godz. 15:02