OR.6 Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków.
Karta usługi Nr OR. 6
Urząd Miejski w Chojnie
-
Nazwa usługi:
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków.
-
Podstawa prawna:
Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 735)
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. poz. 46)
-
Wymagane dokumenty:
Pismo/wniosek.
-
Formularze wniosków i druki do pobrania:
Wniosek o przyjęcie skargi/wniosku.
Druk jest również do pobrania w miejscu załatwienia sprawy tj.
Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna,
pok. Nr 2 Biuro Obsługi Interesanta (parter) lub pok. Nr 12 (I piętro).
-
Sposób dostarczenie dokumentów:
- przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki podawczej na platformie ePUAP, adres skrzynki: /6u96c5hmwj/SkrytkaESP,
- przesłać pocztą tradycyjną,
- złożyć osobiście w urzędzie w godzinach jego pracy,
- przesłać faksem na nr 91 414-11-17 lub pocztą elektroniczną na adres: info@chojna.pl
-
Opłaty:
Brak opłat
-
Termin załatwienia spraw:
- rozpatrzenie skargi/wniosku następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca od daty wpływu do Urzędu,
- skargi/wnioski wymagające szczególnego rozpatrzenia nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wpływu do Urzędu,
- 7 dni na przekazanie według właściwości,
- w przypadku posłów na sejm, senatorów i radnych, którzy wnieśli skargę we własnym imieniu albo przekazali do załatwienia skargę innej osoby, powinni być zawiadomieni o sposobie załatwienia skargi, a gdy jej załatwienie wymaga zebrania dowodów, informacji lub wyjaśnień – także o stanie rozpatrzenia skargi, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia albo przekazania.
- Miejsce złożenia dokumentów :
Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna
pokój nr 2 Biuro Obsługi Interesanta (parter)
tel. 91 4141035, fax 91 4141117
godziny urzędowania:
poniedziałek- piątek: 7:15-15:15
- Tryb odwoławczy:
Postępowanie skargowe jest samodzielnym, jednoinstancyjnym postępowaniem o charakterze uproszczonym, które kończy się czynnością materialno-techniczną (zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi). Nie daje to podstaw do uruchomienia dalszego trybu instancyjnego (postępowania odwoławczego lub sądowo-administracyjnego).
- Inne informacje:
W przypadku nie podania imienia i nazwiska skarga/wniosek nie będą rozpatrywane.
- Rejestr zmian:
Osoba aktualizująca kartę: Magdalena Hybiak
Data aktualizacji: 23.12.2021
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
09 02 2022 08 30 21 wniosek o przyjecie skargi - wniosku (DOCX, 16.80Kb) | 2022-02-09 08:30:21 | 32 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Magdalena Hybiak Data wytworzenia:
29 gru 2021
Osoba dodająca informacje
Bartosz Dłubak Data publikacji:
09 lut 2022, godz. 08:30
Osoba aktualizująca informacje
Bartosz Dłubak Data aktualizacji:
09 lut 2022, godz. 08:30