Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Chojna

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

OR.6 Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków.

Karta usługi Nr OR. 6

Urząd Miejski w Chojnie

 

  1. Nazwa usługi:

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków.

 

  1. Podstawa prawna:

Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (Dz. U. z 2021 r. poz. 735)

Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. poz. 46)

 

  1. Wymagane dokumenty:

Pismo/wniosek.

 

  1. Formularze wniosków i druki do pobrania:

Wniosek o przyjęcie skargi/wniosku.

Druk jest również do pobrania w miejscu załatwienia sprawy tj.
Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna,
pok. Nr 2 Biuro Obsługi Interesanta (parter) lub pok. Nr 12  (I piętro).

 

  1. Sposób dostarczenie dokumentów:

    1. przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki podawczej na platformie ePUAP, adres skrzynki: /6u96c5hmwj/SkrytkaESP, 
    2. przesłać pocztą tradycyjną,
    3. złożyć osobiście w urzędzie w godzinach jego pracy,
    4. przesłać faksem na nr 91 414-11-17 lub pocztą elektroniczną na adres: info@chojna.pl

 

  1. Opłaty:

Brak opłat

 

  1. Termin załatwienia spraw:

    1. rozpatrzenie skargi/wniosku następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca od daty wpływu do Urzędu,
    2. skargi/wnioski wymagające szczególnego rozpatrzenia nie później niż w terminie  2 miesięcy od daty wpływu do Urzędu,
    3. 7 dni na przekazanie według właściwości,
    4. w przypadku posłów na sejm, senatorów i radnych, którzy wnieśli skargę we własnym imieniu albo przekazali do załatwienia skargę innej osoby, powinni być zawiadomieni o sposobie załatwienia skargi, a gdy jej załatwienie wymaga zebrania dowodów, informacji lub wyjaśnień – także o stanie rozpatrzenia skargi, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia jej wniesienia albo przekazania.

 

  1. Miejsce złożenia dokumentów :

Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna

pokój nr 2 Biuro Obsługi Interesanta (parter)

tel. 91 4141035, fax 91 4141117

godziny urzędowania:

poniedziałek- piątek: 7:15-15:15

 

  1. Tryb odwoławczy:

Postępowanie skargowe jest samodzielnym, jednoinstancyjnym postępowaniem o charakterze uproszczonym, które kończy się czynnością materialno-techniczną (zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi). Nie daje to podstaw do uruchomienia dalszego trybu instancyjnego (postępowania odwoławczego lub sądowo-administracyjnego).

 

  1. Inne informacje:

W przypadku nie podania imienia i nazwiska skarga/wniosek nie będą rozpatrywane.

 

  1. Rejestr zmian:

Osoba aktualizująca kartę: Magdalena Hybiak

Data aktualizacji: 23.12.2021

 

 


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
09 02 2022 08 30 21 wniosek o przyjecie skargi - wniosku (DOCX, 16.80Kb) 2022-02-09 08:30:21 32
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Hybiak

Data wytworzenia:
29 gru 2021

Osoba dodająca informacje

Bartosz Dłubak

Data publikacji:
09 lut 2022, godz. 08:30

Osoba aktualizująca informacje

Bartosz Dłubak

Data aktualizacji:
09 lut 2022, godz. 08:30