Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Chojna

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

SKF.2 Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacie za użytkowanie wieczyste gruntu/ w opłacie przekształceniowej lub stwierdzające stan zaległości

Karta usług Nr SKF 2

Urząd Miejski w Chojnie

  1. Nazwa usługi:

Zaświadczenie o niezaleganiu w opłacie za użytkowanie wieczyste gruntu/ w opłacie przekształceniowej lub stwierdzające stan zaległości.

 

  1. Podstawa prawna:

Art. 217 Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 ze zm.)

Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1546 ze zm.)

 

  1. Wymagane dokumenty:

  • Wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w opłacie za użytkowanie wieczyste gruntu/ w opłacie przekształceniowej lub stwierdzające stan zaległości;
  • dowód wniesienia opłaty skarbowej;
  • pełnomocnictwo – w przypadku, gdy wniosek wypełnia pełnomocnik;
  • dowód wniesienia opłaty skarbowej za pełnomocnictwo.

 

  1. Formularze wniosków i druki do pobrania:

Wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w opłacie za użytkowanie wieczyste gruntu/ w opłacie przekształceniowej lub stwierdzające stan zaległości.

Druk jest również do pobrania w miejscu załatwienia sprawy tj.

Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna, pok. nr 2 Biuro Obsługi Interesanta (parter) lub pok. nr 28 (II piętro)

 

  1. Sposób dostarczenia dokumentów:
    1. Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki podawczej na platformie ePUAP, adres skrzynki: /6u96c5hmwj/SkrytkaESP;
    2. Przesłać pocztą za pośrednictwem operatora publicznego ( np. Poczta Polska);
    3. Złożyć osobiście w urzędzie w godzinach jego pracy.

 

  1. Opłaty:

17 zł – opłata skarbowa

 

  1. Termin załatwienia sprawy:
    1. Organ wydaje zaświadczenie na żądanie osoby ubiegającej się o zaświadczenie bez zbędnej zwłoki w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.

 

  1. Miejsce złożenia dokumentów:

Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna

pokój nr 2 Biuro Obsługi Interesanta (parter)

tel. 91 4141035 wew. 54, fax 91 4141117

godziny urzędowania:

poniedziałek-piątek: 7:15-15:15

 

  1. Tryb odwoławczy:
    1. W przypadku decyzji o odmowie odwołanie składa się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.

 

  1. Inne informacje:

Sposób załatwienia sprawy:

    1. Zaświadczenie można odebrać w Wydziale Finansowo– Księgowym (pokój 28, II piętro) w terminie wskazanym przez pracownika wydziału lub przesłane za pośrednictwem gońca/poczty, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru,
      w zależności od formy ustalonej w momencie składania wniosku.

 

  1. Rejestr zmian:

Osoba aktualizująca kartę: Urszula Jeszke- Wala

Data aktualizacji:  17.01.2022


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
02 02 2022 10 01 09 wniosek o wydanie zaswiadczenia o niezaleganiu za u.wiecz i opl. przeksztalceniowej (DOCX, 18.46Kb) 2022-02-02 10:01:09 91
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Urszula Jeszke-Wala

Data wytworzenia:
17 lut 2022

Osoba dodająca informacje

Bartosz Dłubak

Data publikacji:
02 lut 2022, godz. 09:55

Osoba aktualizująca informacje

Bartosz Dłubak

Data aktualizacji:
02 lut 2022, godz. 10:01