Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Chojna

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

SO.5 Wydawanie zaświadczeń o dokonaniu opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Chojna.

Karta usługi Nr SO 5

Urząd Miejski w Chojnie

  1. Nazwa usługi:

Wydawanie zaświadczeń o dokonaniu opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Chojna.

 

  1. Podstawa prawna:

  1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz.735 ze zm.),
  2. Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2021 r. poz. 1119),
  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1923 ze zm.).

 

  1. Wymagane dokumenty:

  1. Wypełniony formularz wniosku o wydanie zaświadczenia o dokonaniu opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
  2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej.

 

  1. Formularze wniosków i druki do pobrania:

  1. Załącznik nr 1 - wniosek o wydanie zaświadczenia o dokonaniu opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
  2. Druk możliwy jest do pobrania również w miejscu załatwienia sprawy tj.
  1. Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna – pokój nr 2 Biuro Obsługi  Interesanta - parter,
  2. Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 2, 74-500 Chojna – pokój Wydziału Spraw Obywatelskich, Działalności Gospodarczej i Organizacji Pozarządowych – parter.

 

  1. Sposób dostarczenia dokumentów m. in.:

  1. Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki podawczej na platformie ePUAP, adres skrzynki: /6u96c5hmwj/SkrytkaESP,
  2. Przesłać przesyłką za pośrednictwem operatora pocztowego – poczty polskiej,
  3. Złożyć osobiście lub przez pełnomocnika w urzędzie w godzinach jego pracy.

 

  1. Opłaty:

  1. Za wydanie zaświadczenia pobierana jest opłata skarbowa w wysokości 17 zł.
  2. Za złożony dokument pełnomocnictwa pobierana jest opłata skarbowa w wysokości 17 zł. Zwolnione z opłaty skarbowej są pełnomocnictwa:
  1. poświadczone notarialnie lub przez uprawniony organ, upoważniające do odbioru dokumentów;
  2. udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.

 

  1. Termin załatwienia spraw:

Do 7 dni.

 

  1. Miejsce złożenia dokumentów :

Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna

Pokój nr 2 Biuro Obsługi Interesanta (parter)

Tel. 91 414 10 35 wew. 52, fax 91 414 11 17

godziny urzędowania:

7:15 – 15:15

 

  1. Tryb odwoławczy:

Od wydanego postanowienia przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Burmistrza Gminy Chojna w terminie 7 dni od dnia otrzymania postanowienia.

 

  1. Inne informacje:

Brak

 

  1. Rejestr zmian:

Osoba aktualizująca kartę: Paweł Zatorski

Data aktualizacji: 12.01.2022


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Załacznik nr 1 wniosek o wydanie zaświadczenia o dokonaniu opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż nap (DOCX, 16.58Kb) 2022-03-25 10:31:30 5
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Paweł Zatorski

Data wytworzenia:
12 sty 2022

Osoba dodająca informacje

Bartosz Dłubak

Data publikacji:
25 mar 2022, godz. 10:31

Osoba aktualizująca informacje

Bartosz Dłubak

Data aktualizacji:
25 mar 2022, godz. 10:31