SO.5 Wydawanie zaświadczeń o dokonaniu opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Chojna.
Karta usługi Nr SO 5
Urząd Miejski w Chojnie
-
Nazwa usługi:
Wydawanie zaświadczeń o dokonaniu opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Chojna.
-
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz.735 ze zm.),
- Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2021 r. poz. 1119),
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 1923 ze zm.).
-
Wymagane dokumenty:
- Wypełniony formularz wniosku o wydanie zaświadczenia o dokonaniu opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- W przypadku ustanowienia pełnomocnika należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej.
-
Formularze wniosków i druki do pobrania:
- Załącznik nr 1 - wniosek o wydanie zaświadczenia o dokonaniu opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
- Druk możliwy jest do pobrania również w miejscu załatwienia sprawy tj.
- Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna – pokój nr 2 Biuro Obsługi Interesanta - parter,
- Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 2, 74-500 Chojna – pokój Wydziału Spraw Obywatelskich, Działalności Gospodarczej i Organizacji Pozarządowych – parter.
-
Sposób dostarczenia dokumentów m. in.:
- Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki podawczej na platformie ePUAP, adres skrzynki: /6u96c5hmwj/SkrytkaESP,
- Przesłać przesyłką za pośrednictwem operatora pocztowego – poczty polskiej,
- Złożyć osobiście lub przez pełnomocnika w urzędzie w godzinach jego pracy.
-
Opłaty:
- Za wydanie zaświadczenia pobierana jest opłata skarbowa w wysokości 17 zł.
- Za złożony dokument pełnomocnictwa pobierana jest opłata skarbowa w wysokości 17 zł. Zwolnione z opłaty skarbowej są pełnomocnictwa:
- poświadczone notarialnie lub przez uprawniony organ, upoważniające do odbioru dokumentów;
- udzielone małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.
-
Termin załatwienia spraw:
Do 7 dni.
-
Miejsce złożenia dokumentów :
Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna
Pokój nr 2 Biuro Obsługi Interesanta (parter)
Tel. 91 414 10 35 wew. 52, fax 91 414 11 17
godziny urzędowania:
7:15 – 15:15
-
Tryb odwoławczy:
Od wydanego postanowienia przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie. Odwołanie wnosi się za pośrednictwem Burmistrza Gminy Chojna w terminie 7 dni od dnia otrzymania postanowienia.
-
Inne informacje:
Brak
-
Rejestr zmian:
Osoba aktualizująca kartę: Paweł Zatorski
Data aktualizacji: 12.01.2022
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Załacznik nr 1 wniosek o wydanie zaświadczenia o dokonaniu opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż nap (DOCX, 16.58Kb) | 2022-03-25 10:31:30 | 5 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Paweł Zatorski Data wytworzenia:
12 sty 2022
Osoba dodająca informacje
Bartosz Dłubak Data publikacji:
25 mar 2022, godz. 10:31
Osoba aktualizująca informacje
Bartosz Dłubak Data aktualizacji:
25 mar 2022, godz. 10:31