Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Chojna

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

ZARZĄDZENIE Nr 62/2021 BURMISTRZA GMINY CHOJNA z dnia 24 lutego 2021 r. zmieniające zarządzenie Nr 116/VIII/2019 Burmistrza Gminy Chojna z dnia 27 marca 2019 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Chojnie z późniejszymi zmianami

ZARZĄDZENIE Nr 62/2021 BURMISTRZA GMINY CHOJNA z dnia 24 lutego 2021 r. zmieniające zarządzenie Nr 116/VIII/2019 Burmistrza Gminy Chojna z dnia 27 marca 2019 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Chojnie z późniejszymi zmianami

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 713 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

 

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Chojnie stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 116/VIII/2019 Burmistrza Gminy Chojna z dnia 27 marca 2019r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Chojnie, zmienionego Zarządzeniem Nr 184/VIII/2019 z dnia 12 czerwca 2019 r., Zarządzeniem
Nr 418/2020 z dnia 4 marca 2020 r., Zarządzeniem Nr 553/2020 Burmistrza gminy Chojna z dnia 2 września 2020 r., Zarządzeniem Nr 604/2020 Burmistrza Gminy Chojna z dnia 10 listopada 2020 r. i Zarządzeniem Nr 647/2020 Burmistrza Gminy Chojna z dnia 30 grudnia 2020 r. wprowadzam następującą zmianę:

  1. dotychczasowa treść załącznika nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Chojnie otrzymuje brzmienie, zgodnie z załącznikiem do niniejszego zarządzania.

 

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego.

 

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz Gminy Chojna

Barbara Rawecka

 

Sporządziła:

Monika Adamczyk

Naczelnik Wydziału Organizacyjnego

23.02.2021 r.

Załącznik nr 2  do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Chojnie

Wykaz stanowisk pracy i liczba etatów

 

L.p.

 

 

Wykaz stanowisk pracy

 

Liczba etatów
I Kierownictwo Urzędu

 

1

Burmistrz Gminy

 

1

2

Zastępca Burmistrza

 

1

3

Skarbnik Gminy pełniący również funkcję naczelnika Wydziału Finansowo-Księgowego

1

4

Sekretarz Gminy

 

1

II Wydział Organizacyjny

 

1

Kierownicze stanowisko Urzędnicze (naczelnik)

 

1

2

Stanowiska urzędnicze (starszy informatyk, informatyk, inspektor, podinspektor, referent, młodszy referent)

5

3

Stanowiska pomocnicze i obsługi (pomoc administracyjna, konserwator- kierowca, goniec - kierowca)

3

4

Liczba etatów 9
III Wydział Inwestycji, Remontów i Zarządzania Drogami

 

1

Kierownicze stanowisko Urzędnicze (naczelnik, zastępca naczelnika)

2

2

Stanowiska urzędnicze (inspektor, podinspektor, referent, młodszy referent)

7

3

Stanowiska pomocnicze i obsługi (pomoc administracyjna)

1

 

4

Liczba etatów 10
IV Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego

 

1

Kierownicze stanowisko Urzędnicze (naczelnik, zastępca naczelnika)

2

2

Stanowiska urzędnicze (inspektor, podinspektor, referent, młodszy referent)

7

3

Stanowiska pomocnicze i obsługi (pomoc administracyjna)

1

4

Liczba etatów 10

 

V
Wydział Spraw Obywatelskich, Działalności Gospodarczej
i Organizacji Pozarządowych

1

Kierownicze stanowisko Urzędnicze (naczelnik)

 

1

2

Stanowiska urzędnicze (inspektor, podinspektor, referent, młodszy referent)

3 5/12

3

Liczba etatów 4 5/12
VI Wydział Finansowo-Księgowy

 

1

Kierownicze stanowisko Urzędnicze (zastępca naczelnika)

 

1

2

Stanowiska urzędnicze (inspektor, podinspektor, referent, młodszy referent)

11

3

Stanowiska pomocnicze i obsługi (pomoc administracyjna)

 

1

4

Liczba etatów 13
VII Biuro Rady Miejskiej

 

1

Kierownicze stanowisko Urzędnicze (kierownik)

 

1

2

Stanowiska urzędnicze (inspektor, podinspektor, referent, młodszy referent)

1

3

Liczba etatów 2
VIII Urząd Stanu Cywilnego

 

1

Kierownicze stanowisko Urzędnicze (kierownik, zastępca kierownika)

1 1/3

2

Stanowiska urzędnicze (inspektor, podinspektor, referent, młodszy referent)

1/4

3

Liczba etatów 1 7/12
IX Samodzielne stanowisko ds. kontroli wewnętrznej

 

 

1

Stanowisko urzędnicze (inspektor, podinspektor, referent, młodszy referent)

1

2

Liczba etatów 1
Razem liczba etatów

 

55

 

W Urzędzie Miejskim w Chojnie może zostać zatrudniona osoba na stanowisku pomoc administracyjna - dotyczy osób pozyskanych z Powiatowego Urzędu Pracy, w ramach odbycia stażu bądź przygotowania zawodowego, do spełnienia warunków umowy przez Urząd Pracy.

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Monika Adamczyk

Data wytworzenia:
24 lut 2021

Osoba dodająca informacje

Magdalena Hybiak

Data publikacji:
13 maj 2021, godz. 14:27

Osoba aktualizująca informacje

Magdalena Hybiak

Data aktualizacji:
13 maj 2021, godz. 14:27