Doposażenie infrastruktury sportowej w miejscowościach z terenu Gminy Chojna oraz budowa mini boiska do mini piłki nożnej w miejscowości Krajnik Górny
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Chojna prowadząc postępowanie na podstawie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017, poz. 1579 z późn. zm.) w trybie zapytania ofertowego, zaprasza do złożenia oferty cenowej na doposażenie infrastruktury sportowej w miejscowościach z terenu Gminy Chojna oraz budowa mini boiska do mini piłki nożnej w miejscowości Krajnik Górny w ramach realizowanej operacji pn.: „Budowa i przebudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej na terenie Gminy Chojna” współfinansowanej zgodnie z poddziałaniem „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego PROW na lata 2014 – 2020.
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest poprawa stanu infrastruktury sportowej w miejscowościach leżących na terenie gminy Chojna, tj.: Krajnik Dolny, Lisie Pole, Kamienny Jaz oraz budowa boiska do mini piłki nożnej w miejscowości Krajnik Górny, zgodnie z zakresem wymienionym w ust. 2.
- Zakres robót w ramach zamówienia - zgodnie z poniższym zestawieniem oraz lokalizacją:
- Krajnik Dolny (dz. nr 45/4 obręb geodezyjny Krajnik Dolny gm. Chojna):
- montaż bramek do mini piłki nożnej wraz z siatką bramkową – 2 kpl.,
- Lisie Pole (dz. nr 214/1 obręb geodezyjny Lisie Pole gm. Chojna):
- montaż siedzisk dla zawodników rezerwowych – 20 sztuk (4x5 siedzisk),
- ogrodzenie oddzielające teren rekreacyjny od boiska – 90 m,
- Budowa boiska do mini piłki nożnej przy Polsko-Niemieckim Centrum Kształcenia i Spotkań w Krajniku Górnym (dz. nr 43 obręb geodezyjny Krajniku Górnym gm. Chojna):
- roboty przygotowawcze,
- montaż bramek do mini piłki nożnej wraz z siatką bramkową – 2 kpl.,
- ogrodzenie terenu – 92 m,
- Kamienny Jaz (dz. nr 159 obręb geodezyjny Kamienny Jaz gm. Chojna):
- remont ogrodzenia placu zabaw.
- Szczegółowy zakres, w tym rodzaj, ilość oraz parametry techniczne, określają przedmiary, stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.
- Zamawiający dopuszcza, zastosowanie urządzeń równoważnych, co do ich funkcji oraz przybliżonych parametrów lub/i składu w przypadku urządzeń, składających się z zestawu elementów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów, użyte w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
- Planowane do montażu urządzenia, winny spełniać wymagania, wynikające z norm odnoszących się do wyposażenia publicznych obiektów.
- Wykonawca na okoliczność odbioru dostarczonych i zamontowanych urządzeń będzie zobowiązany do dostarczenia następujących dokumentów:
- karty techniczne urządzeń wskazujące w jaki sposób urządzenia zostały wyprodukowane, w tym m.in. informacja o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach oraz lista zalecanych części zamiennych) – oryginał;
- certyfikaty zgodności wydane przez akredytowaną jednostkę cetryfikującą, badania i inne dokumenty potwierdzające zgodność, dostarczonych i zamontowanych urządzeń z normami – kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
- Dostarczony i zamontowany zakres przedmiotu zamówienia, musi być fabrycznie nowy, wykonany z fabrycznie nowych materiałów oraz wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, nieużywany, w tym do prezentacji.
- W przypadku dostarczenia urządzeń o nieodpowiedniej jakości, niespełniających określonych wymagań, Wykonawca zobowiązany będzie do ich wymiany, na urządzenia o odpowiedniej jakości w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego reklamacji.
- Roboty budowlane związane z montażem dostarczonych urządzeń, należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Polskimi Normami oraz zgłoszeniami zamiaru wykonania robót budowlanych, będących w posiadaniu przez Zamawiającego.
- Na dostarczone i zamontowane urządzenia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancje na okres nie krótszy niż 24 miesiące. Wykonawca może udzielić Zamawiającemu gwarancję na okres dłuższy niż 24 miesiące.
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia.
-
- Termin wykonana zamówienia ustala się do dnia 30 września 2018 r., przy czym jako wykonanie przedmiotu zamówienia, rozumie się dokonanie przez Zamawiającego końcowego odbioru.
- Wykonawca będzie zobowiązany do zgłoszenia gotowości do odbioru, na co najmniej 7 dni przed upływem terminu wskazanego w ust. 1.
- Kryteria oceny ofert i opis sposobu ich obliczenia.
- Oferta powinna zawierać propozycję łącznej, ryczałtowej ceny netto i brutto (z podatkiem VAT) za całość przedmiotu zamówienia oraz oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji.
- Cena ryczałtowa oferty powinna obejmować pełen zakres zamówienia wynikający z pkt. I ust. 2, a tym samym z załączonych do Zapytania przedmiarów, ponadto powinna uwzględniać wszystkie niezbędne koszty, związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, leżące po stronie Wykonawcy. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty.
- Oferty spełniające formalne wymagania, określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym, Zamawiający będzie oceniał na podstawie następujących kryteriów:
- Cena - waga: 80% (80 punktów)
- Gwarancja (długość okresu gwarancji na
wykonane roboty oraz zamontowane urządzenia
na okres nie krótszy niż 24 miesiące - waga: 20% (20 punktów)
- Punkty przyznawane w ramach kryteriów, będą obliczane według następujących wzorów:
- Kryterium Cena:
Cn
--------------------- X 100 X 80% = C
Cx
gdzie: Cn – najniższa cena brutto zaproponowana przez wykonawcę (spośród wszystkich badanych ofert);
Cx – cena brutto zaproponowana przez wykonawcę badanej oferty;
100 – mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach;
C – liczba przyznanych punktów w danym kryterium.
- Gwarancja:
Gx
--------------------- X 100 X 20% = G
Gn
gdzie: Gx – okres udzielonej gwarancji przez wykonawcę badanej oferty;
Gn – najdłuższy okres udzielonej gwarancji zaproponowany przez wykonawcę (spośród wszystkich badanych ofert);
100 – mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach;
G – liczba przyznanych punktów w danym kryterium.
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryterium „Gwarancja” zgodnie z poniższym:
- Wykonawca w Formularzu ofertowym (stanowiącym załącznik 1 do Zapytania) określi okres gwarancji udzielonej Zamawiającemu na całość zamówienia.
- Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi zostać podany w pełnych miesiącach.
- Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 24 miesiące.
- W przypadku, gdy Wykonawca w Formularzu Ofertowym nie określi okresu gwarancji udzielonej Zamawiającemu, przyjmuje się, iż udzielona przez Wykonawcę gwarancja wynosi minimalny okres gwarancji, tj. 24 miesiące.
- Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przy zaokrąglaniu ceny należy przyjąć następującą zasadę zaokrągleń: liczbę kończącą się cyframi 0-4 zaokrąglamy w dół, a cyframi 5-9 w górę. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich: cyfrowo i słownie.
- Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom Zapytania.
- Zamawiający udzieli zamówienia temu wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętym w niniejszym postępowaniu kryterium.
- Zamawiający informuje, że w przypadku poprawienia innej omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, brak reakcji wykonawcy w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o jej poprawieniu, traktowany będzie jako wyrażenie zgody na poprawienia takiej omyłki.
- Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (Sp), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, obliczona według wzoru:
Sp = C + G
Gdzie: Sp – suma przyznanych punktów dla Wykonawcy w kryteriach: „Cena” oferty, „Gwarancja” udzielona przez Wykonawcę,
C – ilość punktów przyznana w kryterium: „Cena”,
G – ilość punktów przyznana w kryterium: „Gwarancja” udzielona przez Wykonawcę.
- Warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, a szczególności:
- oferta winna być złożona wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami w określonym w Zapytaniu terminie,
- złożona oferta musi posiadać termin związania ofertą nie krótszy niż 30 dni liczonych od dnia wyznaczonego jako termin składania ofert.
- Opis sposobu przygotowania ofert.
- Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę, sporządzoną na formularzu, stanowiącym Załącznik nr 1.
- Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej w języku polskim, pismem czytelnym, trwałym środkiem pisarskim.
- Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w wersji elektronicznej.
- Oferta winna zawierać, co najmniej następujące informacje:
- Karty oferty powinny być spięte w sposób gwarantujący jej trwałość. Zaleca się ponumerowanie stron oferty.
- Formularz ofertowy i wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę albo osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy nie jest wpisana do właściwego rejestru jako osoba upoważniona do reprezentacji Wykonawcy, musi przedstawić pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy oraz jego reprezentowania i zaciągania zobowiązań finansowych.
- Termin związania ofertą.
-
-
-
- W niniejszym postępowaniu termin związania ofertą wynosi 30 dni, liczonych od dnia wyznaczonego jako termin składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
-
-
- Odrzucenie oferty.
-
-
- Odrzucenie oferty następuje, gdy:
-
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- oferta została złożona przez podmiot:
- niespełniający warunków udziału w postępowaniu lub,
- powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami wykonującymi w jego imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem niniejszego postępowania lub,
- oferta została złożona po terminie składania ofert, określonym w niniejszym Zapytaniu.
- Istotne dla stron postanowienia oraz zmiany, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy.
- Istotne dla stron postanowienia dotyczące umowy zawiera Załącznik Nr 3 do Zapytania.
- Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień, zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności, wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
- zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących w szczególności:
- zmiana urzędowej stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano,
- wejście w życie po dniu podpisania umowy regulacji prawnych, wywołujących potrzebę zmiany umowy;
- zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy;
- zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
- zmiany terminu wykonania umowy, za zgodą stron w przypadku:
- wystąpienia siły wyższej lub innych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających zrealizowanie przedmiotu umowy w terminie przewidzianym umową, oraz których Wykonawca, przy zachowaniu należytej staranności, nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; siłę wyższą należy rozumieć jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia, o charakterze nagłym, niezależne od woli stron i działalności ludzkiej,
- wystąpienia opóźnień, przeszkód, utrudnień spowodowanych przez Zamawiającego.
- Ochrona danych osobowych.
W związku z realizacją zadań przez Gminę Chojna, na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chojna, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna, email: info@chojna.pl;
- Zamawiający wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail iod@chojna.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na doposażenie infrastruktury sportowej w miejscowościach z terenu Gminy Chojna oraz budowa mini boiska do mini piłki nożnej w miejscowości Krajnik Górny w ramach realizowanej operacji pn.: „Budowa i przebudowa infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej na terenie Gminy Chojna” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- Obowiązek podania przez Paną/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Miejsce oraz termin składania ofert i otwarcia ofert.
- Ofertę należy złożyć w postaci wypełnionego Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik Nr 1 do Zapytania w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miejski w Chojnie
ul. Jagiellońska 4
74-500 Chojna
w sekretariacie pok. nr 12, w terminie do 16.07.2018 r. do godz. 1515.
- Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
- Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych.
- Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się w sprawie niniejszego postępowania jest Magdalena Andrzejewska – Inspektor d.s. zamówień publicznych / Wydział Planowania Przestrzennego, Remontów, Inwestycji i Ochrony Środowiska, tel. (91) 414 10 35 wew. 64, w godzinach 715– 1515 (od poniedziałku do piątku).
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
19 07 2018 09 56 47Przedmiar KamiennyJaz (PDF, 264.74Kb) | 2018-07-19 09:56:47 | 79 | |
19 07 2018 09 56 47Przedmiar KrajnikDolny (PDF, 198.87Kb) | 2018-07-19 09:56:47 | 38 | |
19 07 2018 09 56 47przykladowe siedziska dla zawodnikow rezerwowych (PDF, 336.24Kb) | 2018-07-19 09:56:47 | 89 | |
19 07 2018 09 56 47zaczniknr2 formularzofertowy (DOC, 520.50Kb) | 2018-07-19 09:56:47 | 53 | |
19 07 2018 09 56 47zalacznik nr 3 wzor umowy (DOC, 533.50Kb) | 2018-07-19 09:56:47 | 49 | |
19 07 2018 09 56 47Zapytanie ofertowe (PDF, 2.75Mb) | 2018-07-19 09:56:47 | 52 | |
19 07 2018 09 58 51informacja o wyborze bip (PDF, 451.50Kb) | 2018-07-19 09:58:51 | 26 | |
19 07 2018 09 58 51informacja o zlozonych ofertach (PDF, 246.72Kb) | 2018-07-19 09:58:51 | 66 | |
19 07 2018 09 58 51Przedmiar KrajnikGorny (PDF, 542.52Kb) | 2018-07-19 09:58:51 | 27 | |
19 07 2018 09 58 51Przedmiar LisiePole (PDF, 296.60Kb) | 2018-07-19 09:58:51 | 35 | |
19 07 2018 15 08 25informacja o wyborze bip (PDF, 455.50Kb) | 2018-07-19 15:08:25 | 45 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Magdalena Andrzejewska Data wytworzenia:
29 cze 2018
Osoba dodająca informacje
Magdalena Andrzejewska Data publikacji:
29 cze 2018, godz. 12:47
Osoba aktualizująca informacje
Magdalena Andrzejewska Data aktualizacji:
19 lip 2018, godz. 15:08