Koordynator do spraw dostępności
Koordynator do spraw dostępności
Na podstawie art. 14 i art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Urzędzie Miejskim w Chojnie wyznaczony został zespół roboczy do spraw dostępności.
Do zadań zespołu należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Chojnie;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Chojnie, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Chojnie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Skład zespołu roboczego ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno – komunikacyjnej w Urzędzie Miejskim w Chojnie:
- Monika Adamczyk – Przewodnicząca zespołu – Koordynator ds. dostępności;
- Paulina Andreatto-Król – Członek Zespołu;
- Bartosz Dłubak – Członek Zespołu.
Kontakt:
Urząd Miejski w Chojnie ul. Jagiellońska 4. 74-500 Chojna
tel. 91 414 10 35
e-mail: organizacyjny@chojna.pl
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Monika Adamczyk Data wytworzenia:
28 wrz 2020
Osoba dodająca informacje
Bartosz Dłubak Data publikacji:
30 wrz 2020, godz. 10:04
Osoba aktualizująca informacje
Bartosz Dłubak Data aktualizacji:
09 cze 2023, godz. 11:10