Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Chojna

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Koordynator do spraw dostępności

Koordynator do spraw dostępności

Na podstawie art. 14 i art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Urzędzie Miejskim w Chojnie wyznaczony został zespół roboczy do spraw dostępności.

Do zadań zespołu należy w szczególności:

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Chojnie;
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Chojnie, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  3. monitorowanie działalności Urzędu Miejskiego w Chojnie w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Skład zespołu roboczego ds. dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno – komunikacyjnej w Urzędzie Miejskim w Chojnie:

  1. Monika Adamczyk – Przewodnicząca zespołu – Koordynator ds. dostępności;
  2. Paulina Andreatto-Król – Członek Zespołu;
  3. Bartosz Dłubak – Członek Zespołu.

Kontakt:

Urząd Miejski w Chojnie ul. Jagiellońska 4. 74-500 Chojna

tel. 91 414 10 35

e-mail: organizacyjny@chojna.pl


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Monika Adamczyk

Data wytworzenia:
28 wrz 2020

Osoba dodająca informacje

Bartosz Dłubak

Data publikacji:
30 wrz 2020, godz. 10:04

Osoba aktualizująca informacje

Bartosz Dłubak

Data aktualizacji:
09 cze 2023, godz. 11:10