Zarządzenie NR 1205/V/2010 Burmistrza Gminy Chojna z dnia 27 września 2010 roku w sprawie: opracowania materiałów planistycznych do projektu budżetu Gminy Chojna na rok 2011.
Zarządzenie NR 1205/V/2010
Burmistrza Gminy Chojna
z dnia 27 września 2010 roku
w sprawie: opracowania materiałów planistycznych do projektu budżetu Gminy Chojna
na rok 2011.
Na podstawie art. 30 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591; z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 214, poz. 1806, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759; z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457; z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181 poz. 1337; z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458, z 2009 Nr 52, poz. 420, Nr 157, poz. 1241, z 2010 Nr 28, poz. 142 i 146, Nr 106, poz. 675) oraz §1 ust 1 uchwały Nr L/421/2010 Rady Miejskiej w Chojnie z dnia 16 września 2010 oku w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej Gminy Chojna – zarządzam, co następuje:
§ 1.1. Naczelnicy wydziałów, kierownicy komórek organizacyjnych Urzędu Gminy oraz dyrektorzy gminnych jednostek organizacyjnych, zwani dalej „dysponentami” środków budżetowych w poszczególnych działach klasyfikacji budżetowej opracowują materiały do projektu budżetu Gminy Chojna na 2011 rok w szczegółowości określonej niniejszym zarządzeniem.
- Zaleca się w planowaniu wydatków przede wszystkim uwzględnić potrzeby pierwszego rzędu, tzn. wydatki konieczne. Nie należy planować zadań, których wykonanie nie będzie realizowane w całości w roku 2011 (z wyjątkiem Wieloletnich Planów Inwestycyjnych), których wykonanie uzależnia się od wielu czynników wewnętrznych lub zewnętrznych (np. środków pieniężnych).
§ 2. Przy opracowywaniu projektu budżetu należy uwzględnić:
- stan organizacyjny, stawki podatkowe, taryfy, marże i opłaty obowiązujące w dniu 01 września 2010 r. z uwzględnieniem zmian wchodzących w życie przed lub z dniem 1 stycznia 2011 roku oraz nowych zamierzeń,
- istniejącą na dzień 01 września 2010 r. sieć placówek, finansowanych z budżetu gminy z uwzględnieniem przewidywanych zmian w roku 2011,
- przewidywane wykonanie planu dochodów i wydatków budżetowych określonych na 2010 r. jako baza wyjściowa do planu na 2011 r.,
- przewidywane wykonanie wydatków do końca 2010 r. w tym wynagrodzeń, przy czym z przewidywanego wykonania wydatków bieżących należy wyłączyć przyznane w 2010 roku zwiększenia wydatków o charakterze jednorazowym oraz wydatki na zadania kończone w roku 2010 (nie wymagające kontynuacji w roku 2011),
- zatrudnienia wg stanu na dzień 1 września 2010 r.,
- spłatę rat kredytu oraz odsetek przypadających na 2011 r.,
- kwotę potencjalnych spłat, przypadających na 2011 r., wynikających z udzielonych przez gminę poręczeń oraz gwarancji.
§ 3. Dysponenci ujmujący w projektach swoich budżetów wydatki na nowe zadania przewidziane do realizacji w 2011 r. dołączają szczegółowy opis tych zadań wraz z kalkulacją wydatków i podaniem podstawy prawnej.
§ 4. Ustala się następujące wskaźniki do opracowania planów finansowych jednostek organizacyjnych gminy:
1) Dochody:
- dochody budżetowe planuje się na odrębnych formularzach stanowiących załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia w pełnej szczegółowości paragrafowej dla każdego działu i rozdziału wg aktualnego stanu prawnego. Do poszczególnych formularzy należy załączyć część objaśniającą, specyfikację źródeł (tytuły) planowanych dochodów wraz ze stosownymi wyliczeniami (kalkulacjami), potwierdzającymi prawidłowość i rzetelność ich ustalenia,
- dochody budżetowe planuje się na bazie planowanego wykonania w 2010 r. z wyłączeniem dochodów o charakterze jednorazowym,
- plany sporządza się w cenach 2010 r., co powinno gwarantować bezpieczeństwo wykonania zaplanowanych dochodów. Wszelkie odchylenia planu na 2011 r. w stosunku do roku 2010 należy wyjaśnić w części opisowej i uzasadnić stosownymi wyliczeniami,
- jednostki budżetowe nie planują dochodów z odsetek od środków finansowych gromadzonych na rachunkach bankowych,
- dochody planowane z najmu i dzierżawy składników majątkowych planuje się na podstawie opłat czynszowych bądź dzierżawnych określonych w umowach,
- pozostałe szacunki dochodów własnych każdy kierownik planuje według obowiązujących przepisów prawa z zakresu zadań prowadzonych przez te wydziały i jednostki organizacyjne.
2) Wydatki:
-
wydatki budżetowe planuje się na odrębnych formularzach stanowiących załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia dla każdego rozdziału w pełnej szczegółowości klasyfikacji paragrafowej, a w przypadku realizacji zadań z zakresu administracji rządowej w podziale na:
- zadania własne gminy,
- zadania z zakresu administracji rządowej.
-
do każdego formularza należy dołączyć część objaśniającą zawierającą szczegółowe informacje do planowanych pozycji paragrafowych wraz z metodyką ich wyliczenia, tj. z uszczegółowieniem rodzajów planowanych wydatków w poszczególnych podziałkach paragrafowych i sposobem ich ustalenia,
-
wynagrodzenia osobowe pracowników planować należy na bazie planowanego wykonania w 2010 r. uwzględniając wzrost płac o 3,7 %, według poniższego wzoru:
PO2 = [(W01 – Wj01) + KWP02 + Wj02 + KWZ02 – KZZ02 + - KI] x 103,7%
gdzie:
PO2 – plan wynagrodzeń osobowych pracowników na 2011 r.,
W01 – planowane wykonanie wydatków na wynagrodzenia pracowników w 2010 r.,
Wj01 – wydatki na wynagrodzenia o charakterze jednorazowym w 2010 r. (np. nagrody jubileuszowe, odprawy emerytalne, itp.),
KWP02 – korekta wynikająca ze skutków podwyżek wynagrodzeń przechodzących na rok 2011 (np. z tytułu wzrostu dodatku stażowego i dokonanych podwyżek wynagrodzeń w innych terminach niż 1 stycznia 2011 r.)
Wj02 – planowane kwoty wydatków o charakterze jednorazowym w 2011 r. W objaśnieniach należy wskazać liczbę pracowników w ramach poszczególnych rodzajów jednorazowych wypłat (nagrody jubileuszowe, odprawy emerytalne, itp.) oraz kwoty zaplanowane na wypłatę tych świadczeń,
KWZ02 – korekta wynikająca ze wzrostu zatrudnienia tylko w przypadku upoważnienia Burmistrza. W objaśnieniach należy podać jakich to stanowisk dotyczy oraz wysokości planowanych miesięcznych wynagrodzeń i związane z tym skutki finansowe. Istnienie vacatu nie upoważnia do zatrudnienia pracowników, jeżeli w dotychczasowym planie finansowym jednostki nie było pokrycia finansowego. W tym przypadku zatrudnienie pracowników bez zapewnienia środków będzie traktowane, jako zaciągnięcie zobowiązań nie mających pokrycia w planie finansowym, co stanowić będzie naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
KZZ02 – korekty wynikające ze zmniejszenia zatrudnienia spowodowane racjonalizacją zatrudnienia do możliwości realizacji zadań. Na okoliczność tą należy przedstawić stosowne wyliczenia i uzasadnienie.
KI – inne zmiany. Na okoliczność tą należy przedstawić stosowne uzasadnienie i kalkulacje.
-
wynagrodzenia osobowe pracowników planować należy na bazie planowanego wykonania w 2010 r. uwzględniając wzrost płac o 3,7 %, według poniższego wzoru:
- wydatki na dodatkowe wynagrodzenie roczne planuje się w wysokości 8,5 % od przewidywanego wykonania wynagrodzeń osobowych w 2010 r.,
- wydatki na składki na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy planuje się z uwzględnieniem efektywnej stopy procentowej składek, określonej na poziomie 17,55 %, przy czym wskaźnik naliczeń na Fundusz Pracy – 2,45 %, a na ubezpieczenia społeczne – 15,10 % (w zależności od wysokości składki wypadkowej), natomiast dla pracowników instytucji oświaty i kultury zgodnie z ich wewnętrznymi przepisami,
-
wydatki na odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych należy planować z uwzględnieniem prognozowanego przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce narodowej w II półroczu 2010 r., pomniejszonego o składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe i chorobowe. Kwota ta nie stanowi podstawy do naliczenia faktycznego odpisu, który winien być ustalony w I kwartale roku budżetowego na podstawie stosownego obwieszczenia Prezesa GUS określającego wysokość tego wynagrodzenia.
- dla nauczycieli dokonuje się odpisu na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych zgodnie z nowelizacją art. 53 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. Nr 97, poz. 674 z 2006 r. z późn. zm.),
- pozostałe wydatki bieżące planować należy stosując wzrost o 2,3% w stosunku do przewidywanego wykonania wydatków roku 2010,
- wydatki na inwestycje planuje się tylko i wyłącznie do zadań kontynuowanych i ujętych w programach wieloletnich w 2010 r. Materiały w tym zakresie opracowuje się i sporządza na formularzach stanowiących załącznik Nr 8 (przy współpracy w zainteresowanymi jednostkami) – Wydział Planowania Przestrzennego, Inwestycji, Remontów i Ochrony Środowiska. Do każdego formularza planistycznego należy załączyć część objaśniającą zawierającą szczegółowy opis każdego zadania wraz z podaniem wymaganych informacji,
- przy planowaniu wydatków na zakupy inwestycyjne obowiązuje zasada zadaniowego planowania budżetu; oznacza to konieczność sporządzania szczegółowej specyfikacji zakupu określonych środków trwałych oraz uzasadnienia merytorycznego, co do celowości i konieczności uwzględnienia w budżecie na 2011 r. wydatków na ten cel i wskazania źródeł ich finansowania.
3) Zakład budżetowy:
-
plan finansowy zakładu budżetowego sporządza się na formularzu stanowiącym załącznik Nr 9 do niniejszego zarządzenia z uwzględnieniem wcześniej podanych zasad planowania przychodów i wydatków budżetowych. Do formularza planistycznego należy załączyć część opisową zawierającą informacje o:
- źródłach i kwotach przychodów planowanych do uzyskania w 2011 r. wraz z niezbędnymi wyliczeniami,
- kierunkach wydatkowania oraz wyliczenia do poszczególnych pozycji paragrafowych planowanych wydatków,
§ 5. Dysponenci opracowują projekty swoich budżetów w układzie klasyfikacji budżetowej ustalonej Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 38, poz. 207 z późn. zm.).
§ 6. Dysponenci w nieprzekraczalnym terminie do 15 października 2010 roku przedłożą Burmistrzowi Gminy za pośrednictwem Skarbnika opracowane na określonych formularzach materiały planistyczne wraz z wymaganymi objaśnieniami i kalkulacjami.
§ 7. Zobowiązuje się naczelników wydziałów i kierowników jednostek organizacyjnych do uwzględnienia w projekcie budżetu roku 2011 wniosków jednostek niezaliczonych do sektora finansów publicznych, w tym fundacji i stowarzyszeń, klubów sportowych, itp. na realizację zadań własnych gminy, którym mogą być udzielane dotacje (załącznik nr 11) zgodnie z obowiązującymi procedurami.
§ 8. Zobowiązuje się Wydział Finansowo-Księgowy do zebrania materiałów i propozycji celem określenia stawek podatków i opłat lokalnych oraz ulg i zwolnień podatkowych odrębnymi uchwałami. Podstawa prawna – ogłoszenie przez Prezesa GUS średnich cen żyta dla celów podatkowych oraz określenie przez Ministra Finansów maksymalnych stawek podatków i opłat lokalnych.
§ 9. Zobowiązuje się wszystkie jednostki organizacyjne oraz wydziały Urzędu Miejskiego do przygotowania materiałów i wzajemnej współpracy.
§ 10. Zobowiązuje się wszystkie jednostki organizacyjne oraz wydziały Urzędu Miejskiego do ujęcia w sporządzanych planach finansowych na rok 2011 wszystkich źródeł dochodów.
§ 11. Wszystkie pozycje wskazane w materiałach planistycznych winny być poparte wyczerpującymi objaśnieniami, wyliczeniami i dokładnym tekstowym opisem, jak również poparte przepisami prawa. Wszelkie odchylenia planu na rok 2011 w stosunku do roku 2010 należy wyjaśnić w części opisowej i uzasadnić stosownymi wyliczeniami.
§ 12. Materiały planistyczne należy składać na załącznikach od numeru 1 do numeru 11,
i tak:
- Załącznik nr 1 – Zestawienie dochodów
- Załącznik nr 2 – Zestawienie wydatków
- Załącznik nr 3 – Zatrudnienie i wynagrodzenie pracowników jednostek sfery budżetowej
- Załącznik nr 4 – Skutki finansowe uzyskania wyższego stopnia awansu zawodowego nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych w 2010 roku – zgodnie z ustawą z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. Nr 97, poz. 674 z 2006 r. z późn. zm.)
- Załącznik nr 5 – Zasiłki z pomocy społecznej - świadczenia rodzinne oraz świadczenia z funduszu alimentacyjnego
- Załącznik nr 6 – Szkolnictwo
- Załącznik nr 7 - Programy wieloletnie
- Załącznik nr 8 – Plan finansowy zakładu budżetowego
- Załącznik nr 9 – Wykaz jednostek dla których zaplanowano dotacje podmiotowe, przedmiotowe i celowe z budżetu Gminy Chojna na 2011 rok
- Załącznik nr 10– Współfinansowanie, finansowanie oraz prefinansowanie projektów realizowanych z udziałem środków z budżetu UE.
- Załącznik nr 11 – Wniosek jednostki niezaliczonej do sektora finansów publicznych, w tym fundacji i stowarzyszeń, klubów sportowych, itp. na realizację zadań własnych gminy, którym mogą być udzielane dotacje.
§ 13. Do wykonania zarządzenia zobowiązuje się naczelników Wydziałów Urzędu Miejskiego realizujących zadania gminy we własnym zakresie bądź za pośrednictwem jednostek organizacyjnych, dyrektorów i kierowników jednostek budżetowych, dyrektora zakładu budżetowego oraz dyrektora samorządowej instytucji kultury.
§ 14. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dział -………………………………………. |
|
|
|
Załącznik Nr 1 |
|||||||||
|
(nr, nazwa) |
|
|
|
|
||||||||
Rozdział - ………………………………….. |
|
|
|
|
|||||||||
|
(nr, nazwa) |
|
|
|
|
||||||||
PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r. - ZESTAWIENIE DOCHODÓW |
|||||||||||||
……………………………………………………………………………….. |
|||||||||||||
(nazwa i adres jednostki) |
|||||||||||||
L.p. |
Wyszczególnienie |
Paragraf |
Uchwała budżetowa na 2010 r. |
Przewidywane wykonanie w 2010 r. |
Projekt planu na 2011 r. |
||||||||
w złotych |
|||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||||||||
1 |
Podatek dochodowy od osób fizycznych |
001 |
|
|
|
||||||||
2 |
Podatek dochodowy od osób prawnych |
002 |
|
|
|
||||||||
3 |
Podatek od nieruchomości |
031 |
|
|
|
||||||||
4 |
Podatek rolny |
032 |
|
|
|
||||||||
5 |
Podatek leśny |
033 |
|
|
|
||||||||
6 |
Podatek od środków transportowych |
034 |
|
|
|
||||||||
7 |
Podatek od działalności gospodarczej osób fizycznych, opłacany w formie karty podatkowej |
035 |
|
|
|
||||||||
8 |
Podatek od spadków i darowizn |
036 |
|
|
|
||||||||
9 |
Wpływy z opłaty produktowej |
040 |
|
|
|
||||||||
10 |
Wpływy z opłaty skarbowej |
041 |
|
|
|
||||||||
11 |
Wpływy z opłaty targowej |
043 |
|
|
|
||||||||
12 |
Wpływy z opłat za zarząd, użytkowanie i użytkowanie wieczyste nieruchomości |
047 |
|
|
|
||||||||
13 |
Wpływy z opłat za wydawanie zezwolenia na sprzedaż alkoholu |
048 |
|
|
|
||||||||
14 |
Wpływy z innych opłat pobieranych przez jednostki samorządu terytorialnego na podstawie odrębnych ustaw |
049 |
|
|
|
||||||||
15 |
Podatek od czynności cywilnoprawnych |
050 |
|
|
|
||||||||
16 |
Zaległości z podatków zniesionych |
056 |
|
|
|
||||||||
17 |
Grzywny, mandaty i inne kary pieniężne od osób fizycznych |
057 |
|
|
|
||||||||
18 |
Grzywny, mandaty i inne kary pieniężne od osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych |
058 |
|
|
|
||||||||
19 |
Wpływy z opłat za koncesje i licencje |
059 |
|
|
|
||||||||
20 |
Wpływy z różnych opłat |
069 |
|
|
|
||||||||
21 |
Dochody z najmu i dzierżawy skł. majątkowych SP, jst. lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze |
075 |
|
|
|
||||||||
22 |
Wpływy z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności |
076 |
|
|
|
||||||||
6
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
23 |
Wpływy z tytułu odpłatnego nabycia prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości |
077 |
|
|
|
||||||||
24 |
Wpływy z usług |
083 |
|
|
|
||||||||
25 |
Wpływy ze sprzedaży wyrobów |
084 |
|
|
|
||||||||
26 |
Wpływy ze sprzedaży składników majątkowych |
087 |
|
|
|
||||||||
27 |
Odsetki od dotacji oraz płatności: wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem lub wykorzystanych z naruszeniem procedur, o których mowa w art. 184 ustawy, pobranych nienależnie lub w nadmiernej wysokości |
090 |
|
|
|
||||||||
28 |
Odsetki od nieterminowych wpłat z tytułu podatków i opłat |
091 |
|
|
|
||||||||
29 |
Pozostałe odsetki |
092 |
|
|
|
||||||||
30 |
Otrzymane spadki, zapisy i darowizny w postaci pieniężnej |
096 |
|
|
|
||||||||
31 |
Wpływy z różnych dochodów |
097 |
|
|
|
||||||||
32 |
Dotacje celowe w ramach programów finansowanych z udziałem środków europejskich oraz środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 3 oraz ust. 3 pkt 5 i 6 ustawy, lub płatności w ramach budżetu środków europejskich |
200 |
|
|
|
||||||||
33 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami |
201 |
|
|
|
||||||||
34 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na zadania bieżące realizowane przez gminę na podstawie porozumień z organami administracji rządowej |
202 |
|
|
|
||||||||
35 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin) |
203 |
|
|
|
||||||||
36 |
Dotacje celowe otrzymane z powiatu na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień (umów) między j.s.t. |
232 |
|
|
|
||||||||
37 |
Dochody budżetu państwa związane z realizacją zadań zlecanych jednostkom samorządu terytorialnego |
235 |
|
|
|
||||||||
38 |
Dochody jednostek samorządu terytorialnego związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami |
236 |
|
|
|
||||||||
39 |
Wpływy do budżetu nadwyżki środków obrotowych samorządowego zakładu budżetowego |
237 |
|
|
|
||||||||
40 |
Dotacje otrzymane z państwowych funduszy celowych na realizację zadań bieżących jednostek sektora finansów publicznych |
244 |
|
|
|
||||||||
41 |
Rekompensaty utraconych dochodów w podatkach i opłatach lokalnych |
268 |
|
|
|
||||||||
42 |
Wpływy ze zwrotów dotacji oraz płatności, w tym wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem lub wykorzystanych z naruszeniem procedur, o których mowa w art. 184 ustawy, pobranych nienależnie lub w nadmiernej wysokości |
291 |
|
|
|
||||||||
43 |
Subwencje ogólne z budżetu państwa |
292 |
|
|
|
||||||||
44 |
Wpływy z tytułu pomocy finansowej udzielanej między jednostkami samorządu terytorialnego na dofinansowanie własnych zadań inwestycyjnych i zakupów inwestycyjnych |
630 |
|
|
|
||||||||
45 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na inwestycje i zakupy inwestycyjne z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom ustawami |
631 |
|
|
|
||||||||
46 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację inwestycji i zakupów inwestycyjnych własnych gmin (związków gmin) |
633 |
|
|
|
||||||||
|
Dotacje celowe otrzymane z samorządu województwa na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego |
663 |
|
|
|
||||||||
|
OGÓŁEM |
|
|
|
|
||||||||
Sporządził (imię i nazwisko, stanowisko służbowe) …………………………………. Data ……………. Tel. ……………….. |
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
zatwierdził…………………………. |
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
Załącznik Nr 2 |
||||||||||
Dział ………………………. |
|
|
|
|
|||||||||
Rozdział |
……………………………… |
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r. |
|||||||||||||
ZESTAWIENIE WYDATKÓW |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
……………………………………………………… |
|||||||||||||
(nazwa i adres jednostki) |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
L.p. |
Wyszczególnienie |
Paragraf* |
Uchwała budżetowa na 2010 r. |
Przewidywane wykonanie w 2010 r.
|
Projekt planu na 2011 r.
|
||||||||
w złotych |
|||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||||||||
I. |
Wydatki bieżące |
|
|
|
|
||||||||
1. |
Dotacje |
|
|
|
|
||||||||
1.1 |
Dotacje podmiotowe |
|
|
|
|
||||||||
1.1.1 |
Dotacja podmiotowa z budżetu dla samorządowej instytucji kultury |
248 |
|
|
|
||||||||
1.1.2 |
Dotacja podmiotowa publicznego budżetu dla samorządowego zakładu budżetowego |
251 |
|
|
|
||||||||
1.1.3 |
Dotacja podmiotowa z budżetu dla pozostałych jednostek sektora finansów publicznych |
257 |
|
|
|
||||||||
1.1.4 |
Dotacja podmiotowa z budżetu dla jednostek nie zaliczanych do sektora finansów publicznych |
258 |
|
|
|
||||||||
1.2 |
Pozostałe dotacje |
|
|
|
|
||||||||
1.2.1 |
Dotacje celowe przekazane dla powiatu na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień (umów) między j.s.t. |
232 |
|
|
|
||||||||
1.2.2 |
Dotacje celowe przekazane do samorządu województwa na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień (umów) między j.s.t. |
233 |
|
|
|
||||||||
1.2.3 |
Dotacja celowa na pomoc finansową udzielaną między jednostkami samorządu terytorialnego na dofinansowanie własnych zadań bieżących |
271 |
|
|
|
||||||||
1.2.4 |
Dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie prac remontowych i konserwatorskich obiektów zabytkowych przekazane jednostkom niezaliczanym do sektora finansów publicznych |
272 |
|
|
|
||||||||
1.2.5 |
Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji fundacjom |
281 |
|
|
|
||||||||
1.2.6 |
Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom |
282 |
|
|
|
||||||||
1.2.7 |
Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji pozostałym jednostkom niezaliczanym do sektora finansów publicznych |
283 |
|
|
|
||||||||
2. |
Świadczenia na rzecz osób fizycznych |
|
|
|
|
||||||||
2.1 |
Świadczenia społeczne |
311 |
|
|
|
||||||||
2.2.1 |
Stypendia dla uczniów |
324 |
|
|
|
||||||||
2.2.2 |
Stypendia różne |
325 |
|
|
|
||||||||
2.2.3 |
Inne formy pomocy dla uczniów |
326 |
|
|
|
||||||||
2.3.1 |
Wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń |
302 |
|
|
|
||||||||
2.3.2 |
Różne wydatki na rzecz osób fizycznych |
303 |
|
|
|
||||||||
2.3.3 |
Nagrody o charakterze szczególnym niezaliczone do wynagrodzeń |
304 |
|
|
|
||||||||
3 |
Wynagrodzenia i składki od nich pochodne |
|
|
|
|
||||||||
3.1. |
Wynagrodzenia osobowe pracowników |
401 |
|
|
|
||||||||
3.2. |
Dodatkowe wynagrodzenie roczne |
404 |
|
|
|
||||||||
3.3. |
Wynagrodzenia agencyjno-prowizyjne |
410 |
|
|
|
||||||||
3.4. |
Składki na ubezpieczenia społeczne |
411 |
|
|
|
||||||||
3.5. |
Składki na Fundusz Pracy |
412 |
|
|
|
||||||||
3.6. |
Wynagrodzenia bezosobowe |
417 |
|
|
|
||||||||
4 |
Wydatki na obsługę długu |
|
|
|
|
||||||||
4.1. |
Rozliczenia z bankami związane z obsługą długu publicznego |
801 |
|
|
|
||||||||
4.2. |
Odsetki od samorządowych papierów wartościowych lub zaciągniętych przez jst kredytów i pożyczek |
811 |
|
|
|
||||||||
5 |
Wypłaty z tytułu poręczeń i gwarancji |
|
|
|
|
||||||||
5.1. |
Wypłaty z tytułu gwarancji i poręczeń |
802 |
|
|
|
||||||||
6 |
Pozostałe wydatki statutowe |
|
|
|
|
||||||||
6.1. |
Składki na ubezpieczenia zdrowotne |
413 |
|
|
|
||||||||
6.2. |
Wpłaty na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych |
414 |
|
|
|
||||||||
6.3. |
Zakup materiałów i wyposażenia |
421 |
|
|
|
||||||||
6.4. |
Zakup środków żywności |
422 |
|
|
|
||||||||
6.5. |
Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek |
424 |
|
|
|
||||||||
6.6. |
Zakup energii |
426 |
|
|
|
||||||||
6.7. |
Zakup usług remontowych |
427 |
|
|
|
||||||||
6.8. |
Zakup usług zdrowotnych |
428 |
|
|
|
||||||||
6.9. |
Zakup świadczeń zdrowotnych dla osób nieobjętych obowiązkiem ubezpieczenia zdrowotnego |
429 |
|
|
|
||||||||
6.10. |
Zakup usług pozostałych |
430 |
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
6.11. |
Zakup usług przez jednostki samorządu terytorialnego od innych jednostek samorządu terytorialnego |
433 |
|
|
|
||||||||
6.12. |
Zakup usług remontowo-konserwatorskich dotyczących obiektów zabytkowych będących w użytkowaniu jednostek budżetowych |
434 |
|
|
|
||||||||
6.13. |
Zakup usług dostępu do sieci Internet |
435 |
|
|
|
||||||||
6.14. |
Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych świadczonych w ruchomej publicznej sieci telefonicznej |
436 |
|
|
|
||||||||
6.15. |
Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych świadczonych w stacjonarnej publicznej sieci telefonicznej |
437 |
|
|
|
||||||||
6.16. |
Podróże służbowe krajowe |
441 |
|
|
|
||||||||
6.17. |
Podróże służbowe zagraniczne |
442 |
|
|
|
||||||||
6.18. |
Różne opłaty i składki |
443 |
|
|
|
||||||||
6.19. |
Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych |
444 |
|
|
|
||||||||
6.20. |
Podatek od nieruchomości |
448 |
|
|
|
||||||||
6.21 |
Pozostałe podatki na rzecz budżetów jednostek samorządu terytorialnego |
450 |
|
|
|
||||||||
6.22 |
Opłaty na rzecz budżetów jednostek samorządu terytorialnego |
452 |
|
|
|
||||||||
6.23 |
Odsetki od dotacji oraz płatności: wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem lub wykorzystanych z naruszeniem procedur, o których mowa w art. 184 ustawy, pobranych nienależnie lub w nadmiernej wysokości |
456 |
|
|
|
||||||||
6.24. |
Pozostałe odsetki |
458 |
|
|
|
||||||||
6.25 |
Kary i odszkodowania wypłacane na rzecz osób fizycznych |
459 |
|
|
|
||||||||
6.26 |
Kary i odszkodowania wypłacane na rzecz osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych |
460 |
|
|
|
||||||||
6.27 |
Koszty postępowania sądowego i prokuratorskiego |
461 |
|
|
|
||||||||
6.28. |
Szkolenia pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej |
470 |
|
|
|
||||||||
6.29 |
Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych |
474 |
|
|
|
||||||||
6.30 |
Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji |
475 |
|
|
|
||||||||
6.31 |
Rezerwy |
481 |
|
|
|
||||||||
|
rezerwa celowa |
|
|
|
|
||||||||
|
rezerwa ogólna |
|
|
|
|
||||||||
II |
Wydatki majątkowe |
|
|
|
|
||||||||
1 |
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych |
|
|
|
|
||||||||
1.1. |
Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych |
605 |
|
|
|
||||||||
1.2. |
Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych |
606 |
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
2. |
Dotacje inwestycyjne |
|
|
|
|
||||||||
2.1. |
Dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych jednostek niezaliczanych do sektora finansów publicznych |
623 |
|
|
|
||||||||
2.2. |
Dotacje celowe przekazane dla powiatu na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane na podstawie porozumień (umów) między j.s.t. |
662 |
|
|
|
||||||||
2.3. |
Dotacje celowe przekazane do samorządu województwa na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane na podstawie porozumień (umów) między j.s.t. |
663 |
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
OGÓŁEM |
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
*) klasyfikacja paragrafów wydatków jest czterocyfrowa. Czwartą cyfrą jest odpowiednia cyfra od 1 do 9 lub cyfra 0 |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
sporządził …………………………………. |
|
|
|
|
|||||||||
|
(imię i nazwisko, stanowisko służbowe) |
|
|
|
|
||||||||
nr telefonu ………………………………… |
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
data ………………….. |
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||
zatwierdził…………………………. |
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
Załącznik Nr 3 |
|||||||
Dział ………………………………………. |
|
|
|
|
|||||||
|
(nr, nazwa) |
|
|
|
|
||||||
Rozdział ………………………………….. |
|
|
|
|
|||||||
|
(nr, nazwa) |
|
|
|
|
||||||
PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r. |
|||||||||||
ZATRUDNIENIE I WYNAGRODZENIE PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK SFERY BUDŻETOWEJ |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||
……………………………………………………………………………….. |
|||||||||||
(nazwa i adres jednostki) |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||
Lp. |
Wyszczególnienie |
Limit zatrudnienia* |
Wynagrodzenia wynikające ze stosunku pracy |
z tego: |
|||||||
osobowe |
dodatkowe wynagrodzenie roczne |
||||||||||
w złotych |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
||||||
1 |
Uchwała budżetowa na 2010 r. |
|
|
|
|
||||||
2 |
Plan na 2010 r. po zmianach |
|
|
|
|
||||||
3 |
Zmiany na 2011 r. |
|
|
|
|
||||||
4 |
Plan na 2011 r. łącznie z podwyżkami |
|
|
|
|
||||||
5 |
w tym: podwyżki |
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
||||||
*) |
kol. 3 należy wypełnić również dla osób nieobjętych mnożnikowymi systemami wynagrodzeń; w poz. 1 należy podać średnioroczne zatrudnienie, dla którego ustalono wynagrodzenia w uchwale budżetowej na rok 2010. |
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||
sporządził …………………………………. |
|
|
|
|
|||||||
|
(imię i nazwisko, stanowisko służbowe) |
|
|
|
|
||||||
nr telefonu ………………………………… |
adres e-mail …………………………. |
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||
data ………………….. |
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
||||||
zatwierdził…………………………. |
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
Załącznik Nr 4 |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Dział Rozdział |
|
|
|
|
|
|||||||
PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r. |
||||||||||||
SKUTKI FINANSOWE UZYSKANIA WYŻSZEGO STOPNIA AWANSU ZAWODOWEGO-ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 26 STYCZNIA 1982 r. KARTA NAUCZYCIELA (Dz. U. z 2006r. Nr 97, poz. 674 z późn. zm.) |
||||||||||||
NAUCZYCIELI ZATRUDNIONYCH W SZKOŁACH I PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ ORGANY ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ W ROKU 2011 |
||||||||||||
|
||||||||||||
……………………………………………………………………………….. |
||||||||||||
(nazwa i adres jednostki) |
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Stopień awansu zawodowego nauczyciela |
Przewidywane wykonanie w 2010r. |
Projekt planu na 2011 r. |
||||||||||
Liczba przewidzianych awansów |
skutki finansowe (bez pochodnych i odpisów na ZFŚS) |
roczne skutki uzyskanych awansów w 2010r. (bez pochodnych i odpisów na ZFŚS) |
Liczba planowanych awansów |
skutki finansowe (bez pochodnych i odpisów na ZFŚS) |
skutki finansowe zawodowego awansu zawodowego nauczycieli (bez pochodnych i odpisu na ZFŚS) z roku 2010 i 2011 (w kolumnach 4+6) |
|||||||
w złotych |
w złotych |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
||||||
Razem dział |
|
|
|
|
|
|
||||||
Rozdział |
|
|
|
|
|
|
||||||
kontraktowy |
|
|
|
|
|
|
||||||
mianowany |
|
|
|
|
|
|
||||||
dyplomowany |
|
|
|
|
|
|
||||||
Rozdział |
|
|
|
|
|
|
||||||
kontraktowy |
|
|
|
|
|
|
||||||
mianowany |
|
|
|
|
|
|
||||||
dyplomowany |
|
|
|
|
|
|
||||||
Razem dział |
|
|
|
|
|
|
||||||
Rozdział |
|
|
|
|
|
|
||||||
kontraktowy |
|
|
|
|
|
|
||||||
mianowany |
|
|
|
|
|
|
||||||
dyplomowany |
|
|
|
|
|
|
||||||
Rozdział |
|
|
|
|
|
|
||||||
kontraktowy |
|
|
|
|
|
|
||||||
mianowany |
|
|
|
|
|
|
||||||
dyplomowany |
|
|
|
|
|
|
||||||
Ogółem (działy) |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||
sporządził …………………………………. |
|
|
|
|
|
|||||||
(imię i nazwisko, stanowisko służbowe) |
|
|
|
|
||||||||
nr telefonu ………………………………… |
adres e-mail …………………………. |
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||
data ………………….. |
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||
zatwierdził…………………………………… |
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Załącznik nr 5 |
|
PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r. |
|||||||||
ZASIŁKI Z POMOCY SPOŁECZNEJ - ŚWIADCZENIA RODZINNE ORAZ ŚWIADCZENIE Z FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO |
|||||||||
|
|
…………………………………………………… |
|
|
|
|
|||
|
Dział 852 - Pomoc społeczna |
(nazwa i adres jednostki) |
|
|
|
|
|||
|
|
Przewidywane wykonanie w 2010 r. |
Projekt planu na 2011 r. |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Liczba |
Liczba świadczeń |
Przeciętna |
Wydatki |
Liczba |
Liczba świadczeń |
Przeciętna |
Wydatki |
Lp. |
Wyszczególnienie |
świadczenio-biorców |
(średnioroczna) |
wysokość |
|
świadczenio-biorców |
(średnioroczna) |
wysokość |
|
|
|
(średnioroczna) |
|
świadczenia |
|
(średnioroczna) |
|
świadczenia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
w złotych |
w złotych |
|
|
w złotych |
w złotych |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
I |
Świadczenia rodzinne (suma 1+2) |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Świadczenia rodzinne |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Koszty obsługi wypłat świadczeń rodzinnych |
x |
x |
x |
|
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II |
Składki na ubezpieczenie emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego za osoby otrzymujące świadczenie pielęgnacyjne |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
III |
Świadczenie z funduszu alimentacyjnego (suma 1+2) |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Świadczenie z funduszu alimentacyjnego |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Koszty obsługi wyplat świadczenia z funduszu alimentacyjnego |
x |
x |
x |
|
x |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sporządził …………………………………. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(imię i nazwisko, stanowisko służbowe) |
|
|
|
|
|
|
|
|
nr telefonu ………………………………… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
data ………………….. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zatwierdził…………………………. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Załącznik Nr6 |
|||
|
|
|
|
|||
PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r. |
||||||
SZKOLNICTWO |
||||||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
Lp. |
Wyszczególnienie |
Jednostka miary |
Przewidywane wykonanie w 2010 r. |
Projekt planu 2011 r. |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||
1 |
Liczba uczniów ogółem |
|
|
|
||
|
w tym: |
|
|
|
||
1.1 |
Liczba uczniów klas zerowych |
|
|
|
||
1.2 |
Liczba uczniów szkół podstawowych |
|
|
|
||
1.3 |
Liczba uczniów gimnazjum |
|
|
|
||
2 |
Liczba uczniów otrzymujących stypendia z funduszu pomocy materialnej |
|
|
|
||
|
w tym: |
|
|
|
||
2.1 |
socjalne |
|
|
|
||
2.2 |
za wyniki w nauce |
|
|
|
||
2.3 |
specjalne dla osób niepełnosprawnych |
|
|
|
||
3 |
Liczba uczniów korzystających z obiadów w stołówkach szkolnych |
|
|
|
||
4 |
Liczba uczniów korzystających z dopłaty do wyżywienia w inych obiektach niż stołówki szkolne |
|
|
|
||
5 |
Liczba uczniów korzystających z dopłaty do dojazdów z miejsca zamieszkania do szkoły |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
sporządził …………………………………. |
|
|
||||
(imię i nazwisko, stanowisko służbowe) |
|
|
||||
nr telefonu ………………………………… |
adres e-mail …………………………. |
|||||
|
|
|
|
|
||
data ………………….. |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
||
zatwierdził ……………………………………. |
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Załącznik Nr 7 |
|||||||||||||||
PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r. |
|
|||||||||||||||||||||||||
PROGRAMY WIELOLETNIE |
|
|||||||||||||||||||||||||
………………………………………………………………………………………………………… |
|
|||||||||||||||||||||||||
(nazwa i adres jednostki) |
w zł |
|||||||||||||||||||||||||
Lp. |
Dział |
Rozdział |
Nazwa programu / projektu |
Jednostka realizująca lub koordynująca |
Termin (rok) |
Koszty i źródła finansowania |
Nakłady do poniesienia po 2010 r. (ceny z 2010 r.) |
|||||||||||||||||||
rozpoczęcia |
zakończenia |
Wartość całkowita projektu |
Koszty kwalifikowane w ramach projektu |
Źródła finansowania w odniesieniu do kosztów kwalifikowanych
|
2011 r. |
2012 r. |
2013 r. |
po roku 2013 |
||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
|||||||||||||
I |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogółem: |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) środki własne gminy |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2) kredyty |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3) pożyczki |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4) obligacje |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5) inne źródła (jakie) ………… |
|
|
|
|
|||||||||||||
II |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogółem: |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) środki własne gminy |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2) kredyty |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3) pożyczki |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4) obligacje |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5) inne źródła (jakie) ………… |
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
sporządził …………………………………. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
(imię i nazwisko, stanowisko służbowe) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
nr telefonu ………………………………… |
adres e-mail …………………………. |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
data ………………….. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
zatwierdził ………………….. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
Załącznik Nr 8 |
|
|||||||||||||||||||||||||||
Dział ………………………………………. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
(nr, nazwa) |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
Rozdział ………………………………….. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
(nr, nazwa) |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
PLAN FINANSOWY ZAKŁADU BUDŻETOWEGO |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
……………………………………………………………………………….. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
(nazwa i adres jednostki) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
L.p. |
Wyszczególnienie |
Paragraf |
Przewidywane wykonanie w 2010 r. |
Projekt planu na 2011 r. |
|
||||||||||||||||||||||||||
w złotych |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
||||||||||||||||||||||||||
A |
DZIAŁALNOŚĆ BIEŻĄCA |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
1 |
Stan środków obrotowych na początek roku |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
2 |
Przychody |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
2.1 |
dotacje z budżetu |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
w tym: |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
2.1.1. |
Dotacja z budżetu jednostki samorządu terytorialnego dla samorządowego zakładu budżetowego na pierwsze wyposażenie w środki obrotowe |
2410 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
2.1.2. |
Dotacja podmiotowa z budżetu dla samorządowego zakładu budżetowego |
2510 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
2.1.3. |
Środki przekazane przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na finansowanie funkcjonowania systemu handlu uprawnieniami do emisji |
2610 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
2.2 |
wpływy ze sprzedaży usług, wyrobów i składników majątkowych |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
w tym: |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
2.2.1 |
Wpływy z usług |
0830 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
2.2.2 |
ze sprzedaży środków trwałych |
0840 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
2.3 |
przelewy redystrybucyjne |
2960 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
2.4 |
różne przelewy |
2970 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
2.5 |
pozostałe przychody: |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
w tym: |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
2.5.1 |
z tytułu świadczonych usług z prowadzeniem na terenie jednostki budżetowej działalności gospodarczej |
0970 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
2.5.2 |
z tytułu dobrowolnych wpłat i darowizn |
0960 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
2.5.3 |
odsetki bankowe od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych |
0920 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3 |
Wydatki bieżące |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3.1 |
wynagrodzenia ogółem |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
z tego: |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3.1.1 |
Wynagrodzenia osobowe |
4010 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3.1.2 |
Dodatkowe wynagrodzenia roczne |
4040 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3.1.3 |
Wynagrodzenia agencyjno-prowizyjne |
4100 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3.1.4 |
Wynagrodzenia bezosobowe |
4170 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3.2 |
Różne wydatki osobowe i świadczenia społeczne |
3020 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3.3 |
Składki na ubezpieczenia społeczne |
4110 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3.4 |
Składki na Fundusz Pracy |
4120 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3.5 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
4210 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3.6 |
Zakup energii |
4260 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3.7 |
Zakup usług remontowych |
4270 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3.8 |
Zakup usług pozostałych |
4300 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3.9 |
Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych |
4440 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3.10 |
Przelewy redystrybucyjne |
2960 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3.11 |
Różne przelewy |
2990 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
4 |
Podatek dochodowy x/ |
4460 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
5 |
Inwestycje finansowane ze środków własnych |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
6 |
Stan środków obrotowych na koniec roku (poz. 1+2-3-4-5) |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
B |
DZIAŁALNOŚĆ INWESTYCYJNA |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
1 |
Stan środków obrotowych na początek roku |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
2 |
PRZYCHODY OGÓŁEM |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
z tego: |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
2.1 |
Dotacje celowe z budżetu |
6210 |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
2.2 |
Środki własne |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
2.3 |
Inne środki (jakie?) |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
3 |
WYDATKI INWESTYCYJNE |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
wyszczególnić zadania |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
4 |
Stan środków obrotowych na koniec roku |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
sporządził (imię i nazwisko, stanowisko służbowe) |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
nr telefonu ………………………………… data ……………………… |
adres e-mail …………………… |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
zatwierdził ………………….. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
Załącznik Nr 9 |
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Wykaz jednostek dla których zaplanowano dotacje podmiotowe i celowe |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
z budżetu gminy Chojna na 2011 rok |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
1. Dotacje podmiotowe |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Nazwa jednostki |
Zakres i przedmiot |
Podstawa |
Kwota dotacji |
|
||||||||||||||||||||||||
Lp. |
Dział |
Rozdz. |
lub grup jednostek |
dotowania |
prawna upoważn. |
w złotych |
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
do zapl. dotacji |
|
|
||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
OGÓŁEM: |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
2. Dotacje celowe |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Nazwa jednostki |
Zakres i przedmiot |
Podstawa |
Kwota dotacji |
|
||||||||||||||||||||||||
Lp. |
Dział |
Rozdział |
lub grup jednostek |
dotowania |
prawna upoważn. |
w złotych |
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
do zapl. dotacji |
|
|
||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
OGÓŁEM: |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
sporządził …………………………………. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
(imię i nazwisko, stanowisko służbowe) |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
nr telefonu ………………………………… |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
adres e-mail …………………………. |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
data ………………….. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
zatwierdził …………………….. |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Załącznik Nr 10 |
|||||||||||||||||||
PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
WSPÓŁFINANSOWANIE, FINANSOWANIE ORAZ PREFINANSOWANIE PROJEKTÓW REALIZOWANYCH Z UDZIAŁEM ŚRODKÓW Z BUDŻETU UE |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
w zł |
|||||||||||||||||||||||
Lp. |
Dział |
Rozdział |
Nazwa programu / projektu |
Jednostka realizująca lub koordynująca |
Termin (rok) |
Koszty i źródła finansowania |
Nakłady do poniesienia po 2010 r. (ceny z 2010 r.) |
||||||
rozpoczęcia |
zakończenia |
Wartość całkowita projektu |
Koszty kwalifikowane w ramach projektu |
Źródła finansowania w odniesieniu do kosztów kwalifikowanych
|
2011 r. |
2012 r. |
2013 r. |
po roku 2013 |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
I |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogółem: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) środki własne gminy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2) kredyty |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3) pożyczki |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4) obligacje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5) inne źródła (jakie) ………… |
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ogółem: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) środki własne gminy |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2) kredyty |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3) pożyczki |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4) obligacje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5) inne źródła (jakie) ………… |
|
|
|
|
sporządził ……………………………………….…….. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
(imię i nazwisko, stanowisko służbowe) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
nr telefonu ……………………………………… |
adres e-mail ………………………… |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
data ……………………………………… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zatwierdził ……………………………. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Teresa Kuflowska Data wytworzenia:
27 wrz 2010
Osoba dodająca informacje
Monika Adamczyk Data publikacji:
20 paź 2010, godz. 11:00
Osoba aktualizująca informacje
Monika Adamczyk Data aktualizacji:
20 paź 2010, godz. 11:00