Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Chojna

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie NR 1205/V/2010 Burmistrza Gminy Chojna z dnia 27 września 2010 roku w sprawie: opracowania materiałów planistycznych do projektu budżetu Gminy Chojna na rok 2011.

Zarządzenie  NR 1205/V/2010
Burmistrza Gminy Chojna
z dnia 27 września 2010 roku


w sprawie:      opracowania materiałów planistycznych do projektu budżetu Gminy Chojna
                        na rok 2011.

Na podstawie art. 30 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591; z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 214, poz. 1806, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759; z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457; z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181 poz. 1337; z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458, z 2009 Nr 52, poz. 420, Nr 157, poz. 1241, z 2010 Nr 28, poz. 142 i 146, Nr 106, poz. 675) oraz §1 ust 1 uchwały Nr L/421/2010 Rady Miejskiej w Chojnie z dnia 16 września 2010 oku w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej Gminy Chojna – zarządzam, co następuje:

§ 1.1.   Naczelnicy wydziałów, kierownicy komórek organizacyjnych Urzędu Gminy              oraz dyrektorzy gminnych jednostek organizacyjnych, zwani dalej „dysponentami” środków budżetowych w poszczególnych działach klasyfikacji budżetowej opracowują materiały do projektu budżetu Gminy Chojna na 2011 rok                             w szczegółowości określonej niniejszym zarządzeniem.

  1. Zaleca się w planowaniu wydatków przede wszystkim uwzględnić potrzeby pierwszego rzędu, tzn. wydatki konieczne. Nie należy planować zadań, których wykonanie nie będzie realizowane w całości w roku 2011 (z wyjątkiem Wieloletnich Planów Inwestycyjnych), których wykonanie uzależnia się od wielu czynników wewnętrznych lub zewnętrznych (np. środków pieniężnych).

§ 2. Przy opracowywaniu projektu budżetu należy uwzględnić:

  1. stan organizacyjny, stawki podatkowe, taryfy, marże i opłaty obowiązujące w dniu     01 września 2010 r. z uwzględnieniem zmian wchodzących w  życie przed lub            z dniem 1 stycznia 2011 roku oraz nowych zamierzeń,
  2. istniejącą na dzień 01 września 2010 r. sieć placówek, finansowanych z budżetu gminy z uwzględnieniem przewidywanych zmian w roku 2011,
  3. przewidywane wykonanie planu dochodów i wydatków budżetowych określonych    na 2010 r. jako baza wyjściowa do planu na 2011 r.,
  4. przewidywane wykonanie wydatków do końca 2010 r. w tym wynagrodzeń, przy czym z przewidywanego wykonania wydatków bieżących należy wyłączyć przyznane w 2010 roku zwiększenia wydatków o charakterze jednorazowym oraz wydatki               na zadania kończone w roku 2010 (nie wymagające kontynuacji w roku 2011),
  5. zatrudnienia wg stanu na dzień 1 września 2010 r.,
  6. spłatę rat kredytu oraz odsetek przypadających na 2011 r.,
  7. kwotę potencjalnych spłat, przypadających na 2011 r., wynikających z udzielonych przez gminę poręczeń oraz gwarancji.

 

§ 3.      Dysponenci ujmujący w projektach swoich budżetów wydatki na nowe zadania przewidziane do realizacji w 2011 r. dołączają szczegółowy opis tych zadań wraz              z kalkulacją wydatków i podaniem podstawy prawnej.

§ 4.      Ustala się następujące wskaźniki do opracowania planów finansowych jednostek organizacyjnych gminy:

1) Dochody:

  • dochody budżetowe planuje się na odrębnych formularzach stanowiących załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia w pełnej szczegółowości paragrafowej dla każdego działu i rozdziału wg aktualnego stanu prawnego. Do poszczególnych formularzy należy załączyć część objaśniającą, specyfikację źródeł (tytuły) planowanych dochodów wraz ze stosownymi wyliczeniami (kalkulacjami), potwierdzającymi prawidłowość i rzetelność ich ustalenia,
  • dochody budżetowe planuje się na bazie planowanego wykonania w 2010 r.                   z wyłączeniem dochodów o charakterze jednorazowym,
  • plany sporządza się w cenach 2010 r., co powinno gwarantować bezpieczeństwo wykonania zaplanowanych dochodów. Wszelkie odchylenia planu na 2011 r.                w stosunku do roku 2010 należy wyjaśnić w części opisowej i uzasadnić stosownymi wyliczeniami,
  • jednostki budżetowe nie planują dochodów z odsetek od środków finansowych gromadzonych na rachunkach bankowych,
  • dochody planowane z najmu i dzierżawy składników majątkowych planuje się                na podstawie opłat czynszowych bądź dzierżawnych określonych w umowach,
  • pozostałe szacunki dochodów własnych każdy kierownik planuje według obowiązujących przepisów prawa z zakresu zadań prowadzonych przez te wydziały     i jednostki organizacyjne.

2) Wydatki:

  • wydatki budżetowe planuje się na odrębnych formularzach stanowiących załącznik  Nr 2 do niniejszego zarządzenia dla każdego rozdziału w pełnej szczegółowości klasyfikacji paragrafowej, a w przypadku realizacji zadań z zakresu administracji rządowej w podziale na:
    • zadania własne gminy,
    • zadania z zakresu administracji rządowej.
  • do każdego formularza należy dołączyć część objaśniającą zawierającą szczegółowe informacje do planowanych pozycji paragrafowych wraz z metodyką ich wyliczenia, tj. z uszczegółowieniem rodzajów planowanych wydatków w poszczególnych podziałkach paragrafowych i sposobem ich ustalenia,
    • wynagrodzenia osobowe pracowników planować należy na bazie planowanego wykonania w 2010 r. uwzględniając wzrost płac o 3,7 %, według poniższego wzoru:
      PO2 = [(W01 – Wj01) + KWP02 + Wj02 + KWZ02 – KZZ02 + - KI] x 103,7%

      gdzie:

      PO2 – plan wynagrodzeń osobowych pracowników na 2011 r.,

      W01 – planowane wykonanie wydatków na wynagrodzenia pracowników         w 2010 r.,

      Wj01 – wydatki na wynagrodzenia o charakterze jednorazowym w 2010 r.                     (np. nagrody jubileuszowe, odprawy emerytalne, itp.),

      KWP02 – korekta wynikająca ze skutków podwyżek wynagrodzeń przechodzących na rok 2011 (np. z tytułu wzrostu dodatku stażowego               i dokonanych podwyżek wynagrodzeń w innych terminach niż 1 stycznia         2011 r.)

      Wj02 – planowane kwoty wydatków o charakterze jednorazowym w 2011 r.        W objaśnieniach należy wskazać liczbę pracowników w ramach poszczególnych rodzajów jednorazowych wypłat (nagrody jubileuszowe, odprawy emerytalne, itp.) oraz kwoty zaplanowane na wypłatę tych świadczeń,

      KWZ02 – korekta wynikająca ze wzrostu zatrudnienia tylko w przypadku upoważnienia Burmistrza. W objaśnieniach należy podać jakich to stanowisk dotyczy oraz wysokości planowanych miesięcznych wynagrodzeń i związane  z tym skutki finansowe. Istnienie vacatu nie upoważnia do zatrudnienia pracowników, jeżeli w dotychczasowym planie finansowym jednostki nie było pokrycia finansowego. W tym przypadku zatrudnienie pracowników bez zapewnienia środków będzie traktowane, jako zaciągnięcie zobowiązań nie mających pokrycia w planie finansowym, co stanowić będzie naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

      KZZ02 – korekty wynikające ze zmniejszenia zatrudnienia spowodowane racjonalizacją zatrudnienia do możliwości realizacji zadań. Na okoliczność tą należy przedstawić stosowne wyliczenia i uzasadnienie.

      KI – inne zmiany. Na okoliczność tą należy przedstawić stosowne uzasadnienie i kalkulacje.
       
  • wydatki na dodatkowe wynagrodzenie roczne planuje się w wysokości 8,5 % od przewidywanego wykonania wynagrodzeń osobowych w 2010 r.,
  • wydatki na składki na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy planuje się                       z uwzględnieniem efektywnej stopy procentowej składek, określonej na poziomie 17,55 %, przy czym wskaźnik naliczeń na Fundusz Pracy – 2,45 %,                              a na ubezpieczenia społeczne – 15,10 % (w zależności od wysokości składki wypadkowej), natomiast dla pracowników instytucji oświaty i kultury zgodnie            z ich wewnętrznymi przepisami,
  • wydatki na odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych należy planować        z uwzględnieniem prognozowanego przeciętnego wynagrodzenia w gospodarce narodowej w II półroczu 2010 r., pomniejszonego o składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe i chorobowe. Kwota ta nie stanowi podstawy do naliczenia faktycznego odpisu, który winien być ustalony w I kwartale roku budżetowego             na podstawie stosownego obwieszczenia Prezesa GUS określającego wysokość           tego wynagrodzenia.
    • dla nauczycieli dokonuje się odpisu na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych zgodnie z nowelizacją art. 53 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. Nr 97, poz. 674 z 2006 r. z późn. zm.),
  • pozostałe wydatki bieżące planować należy stosując wzrost o 2,3% w stosunku         do przewidywanego wykonania wydatków roku 2010,
  • wydatki na inwestycje planuje się tylko i wyłącznie do zadań kontynuowanych              i ujętych w programach wieloletnich w 2010 r. Materiały w tym zakresie opracowuje się i sporządza na formularzach stanowiących załącznik Nr 8 (przy współpracy               w zainteresowanymi jednostkami) – Wydział Planowania Przestrzennego, Inwestycji, Remontów i Ochrony Środowiska. Do każdego formularza planistycznego należy załączyć część objaśniającą zawierającą szczegółowy opis każdego zadania wraz        z podaniem wymaganych informacji,
  • przy planowaniu wydatków na zakupy inwestycyjne obowiązuje zasada zadaniowego planowania budżetu; oznacza to konieczność sporządzania szczegółowej specyfikacji zakupu określonych środków trwałych oraz uzasadnienia merytorycznego,                 co do celowości i konieczności uwzględnienia w budżecie na 2011 r. wydatków na ten cel i wskazania źródeł ich finansowania.

3) Zakład budżetowy:

  • plan finansowy zakładu budżetowego sporządza się na formularzu stanowiącym załącznik Nr 9 do niniejszego zarządzenia z uwzględnieniem wcześniej podanych zasad planowania przychodów i wydatków budżetowych. Do formularza planistycznego należy załączyć część opisową zawierającą informacje o:
    • źródłach i kwotach przychodów planowanych do uzyskania w 2011 r.             wraz z niezbędnymi wyliczeniami,
    • kierunkach wydatkowania oraz wyliczenia do poszczególnych pozycji paragrafowych planowanych wydatków,

§ 5.      Dysponenci opracowują projekty swoich budżetów w układzie klasyfikacji  budżetowej ustalonej Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 38, poz. 207 z późn. zm.).

§ 6.      Dysponenci w nieprzekraczalnym terminie do 15 października 2010 roku przedłożą Burmistrzowi Gminy za pośrednictwem Skarbnika opracowane na określonych formularzach materiały planistyczne wraz z wymaganymi objaśnieniami  i kalkulacjami.

§ 7.      Zobowiązuje się naczelników wydziałów i kierowników jednostek organizacyjnych do uwzględnienia w projekcie budżetu roku 2011 wniosków jednostek niezaliczonych do sektora finansów publicznych, w tym fundacji i stowarzyszeń, klubów sportowych, itp. na realizację zadań własnych gminy, którym mogą być udzielane dotacje (załącznik nr 11) zgodnie z obowiązującymi procedurami.

§ 8.      Zobowiązuje się Wydział Finansowo-Księgowy do zebrania materiałów i propozycji celem określenia stawek podatków i opłat lokalnych oraz ulg i zwolnień podatkowych odrębnymi uchwałami. Podstawa prawna – ogłoszenie przez Prezesa GUS średnich cen żyta dla celów podatkowych oraz określenie przez Ministra Finansów maksymalnych stawek podatków i opłat lokalnych.

§ 9.      Zobowiązuje się wszystkie jednostki organizacyjne oraz wydziały Urzędu Miejskiego      do przygotowania materiałów i wzajemnej współpracy.

§ 10.    Zobowiązuje się wszystkie jednostki organizacyjne oraz wydziały Urzędu Miejskiego do ujęcia w sporządzanych planach finansowych na rok 2011 wszystkich źródeł dochodów.

§ 11.    Wszystkie pozycje wskazane w materiałach planistycznych winny być poparte wyczerpującymi objaśnieniami, wyliczeniami i dokładnym tekstowym opisem,             jak również poparte przepisami prawa. Wszelkie odchylenia planu na rok 2011                      w stosunku do roku 2010 należy wyjaśnić w części opisowej i uzasadnić stosownymi wyliczeniami.

§ 12.    Materiały planistyczne należy składać na załącznikach od numeru 1 do numeru 11,

i tak:

  • Załącznik nr 1 – Zestawienie dochodów
  • Załącznik nr 2 – Zestawienie wydatków
  • Załącznik nr 3 – Zatrudnienie i wynagrodzenie pracowników jednostek sfery budżetowej
  • Załącznik nr 4 – Skutki finansowe uzyskania wyższego stopnia awansu zawodowego nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych w 2010 roku – zgodnie z ustawą z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (Dz. U. Nr 97, poz. 674 z 2006 r. z późn. zm.)
  • Załącznik nr 5 – Zasiłki z pomocy społecznej - świadczenia rodzinne oraz świadczenia z funduszu alimentacyjnego
  • Załącznik nr 6 – Szkolnictwo
  • Załącznik nr 7 - Programy wieloletnie
  • Załącznik nr 8 – Plan finansowy zakładu budżetowego
  • Załącznik nr 9 – Wykaz jednostek dla których zaplanowano dotacje podmiotowe, przedmiotowe i celowe z budżetu Gminy Chojna na 2011 rok
  • Załącznik nr 10– Współfinansowanie, finansowanie oraz prefinansowanie projektów realizowanych z udziałem środków z budżetu UE.
  • Załącznik nr 11 – Wniosek jednostki niezaliczonej do sektora finansów publicznych, w tym fundacji i stowarzyszeń, klubów sportowych, itp. na realizację zadań własnych gminy, którym mogą być udzielane dotacje.

§ 13.    Do wykonania zarządzenia zobowiązuje się naczelników Wydziałów Urzędu Miejskiego realizujących zadania gminy we własnym zakresie bądź za pośrednictwem jednostek organizacyjnych, dyrektorów i kierowników jednostek budżetowych, dyrektora zakładu budżetowego oraz dyrektora samorządowej instytucji kultury.

§ 14.    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 

 

 

 


Dział  -……………………………………….

 

 

 

Załącznik Nr 1

 

(nr, nazwa)

 

 

 

 

Rozdział - …………………………………..

 

 

 

 

 

(nr, nazwa)

 

 

 

 

PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r.   -   ZESTAWIENIE DOCHODÓW

………………………………………………………………………………..

(nazwa i adres jednostki)

L.p.

Wyszczególnienie

Paragraf

Uchwała budżetowa na 2010 r.

Przewidywane wykonanie w 2010 r.

Projekt planu na 2011 r.

w złotych

1

2

3

4

5

6

1

Podatek dochodowy od osób fizycznych

001

 

 

 

2

Podatek dochodowy od osób prawnych

002

 

 

 

3

Podatek od nieruchomości

031

 

 

 

4

Podatek rolny

032

 

 

 

5

Podatek leśny

033

 

 

 

6

Podatek od środków transportowych

034

 

 

 

7

Podatek od działalności gospodarczej osób fizycznych, opłacany w formie karty podatkowej

035

 

 

 

8

Podatek od spadków i darowizn

036

 

 

 

9

Wpływy z opłaty produktowej

040

 

 

 

10

Wpływy z opłaty skarbowej

041

 

 

 

11

Wpływy z opłaty targowej

043

 

 

 

12

Wpływy z opłat za zarząd, użytkowanie i użytkowanie wieczyste nieruchomości

047

 

 

 

13

Wpływy z opłat za wydawanie zezwolenia na sprzedaż alkoholu

048

 

 

 

14

Wpływy z innych opłat pobieranych przez jednostki samorządu terytorialnego na podstawie odrębnych ustaw

049

 

 

 

15

Podatek od czynności cywilnoprawnych

050

 

 

 

16

Zaległości z podatków zniesionych

056

 

 

 

17

Grzywny, mandaty i inne kary pieniężne od osób fizycznych

057

 

 

 

18

Grzywny, mandaty i inne kary pieniężne od osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych

058

 

 

 

19

Wpływy z opłat za koncesje i licencje

059

 

 

 

20

Wpływy z różnych opłat

069

 

 

 

21

Dochody z najmu i dzierżawy skł. majątkowych SP, jst. lub innych jednostek zaliczanych do sektora finansów publicznych oraz innych umów o podobnym charakterze

075

 

 

 

22

Wpływy z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym w prawo własności

076

 

 

 

6

 

 

23

Wpływy z tytułu odpłatnego nabycia prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości

077

 

 

 

24

Wpływy z usług

083

 

 

 

25

Wpływy ze sprzedaży wyrobów

084

 

 

 

26

Wpływy ze sprzedaży składników majątkowych

087

 

 

 

27

Odsetki od dotacji oraz płatności: wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem lub wykorzystanych z naruszeniem procedur,

o których mowa w art. 184 ustawy, pobranych nienależnie lub w nadmiernej wysokości

090

 

 

 

28

Odsetki od nieterminowych wpłat z tytułu podatków i opłat

091

 

 

 

29

Pozostałe odsetki

092

 

 

 

30

Otrzymane spadki, zapisy i darowizny w postaci pieniężnej

096

 

 

 

31

Wpływy z różnych dochodów

097

 

 

 

32

Dotacje celowe w ramach programów finansowanych z udziałem środków europejskich oraz środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 3 oraz ust. 3 pkt 5 i 6 ustawy, lub płatności w ramach budżetu środków europejskich

200

 

 

 

33

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami

201

 

 

 

34

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na zadania bieżące realizowane przez gminę na podstawie porozumień z organami administracji rządowej

202

 

 

 

35

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin)

203

 

 

 

36

Dotacje celowe otrzymane z powiatu na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień (umów) między j.s.t.

232

 

 

 

37

Dochody budżetu państwa związane z realizacją zadań zlecanych jednostkom samorządu terytorialnego

235

 

 

 

38

Dochody jednostek samorządu terytorialnego związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych ustawami

236

 

 

 

39

Wpływy do budżetu nadwyżki środków obrotowych samorządowego zakładu budżetowego

237

 

 

 

40

Dotacje otrzymane z państwowych funduszy celowych na realizację zadań bieżących jednostek sektora finansów publicznych

244

 

 

 

41

Rekompensaty utraconych dochodów w podatkach i opłatach lokalnych

268

 

 

 

42

Wpływy ze zwrotów dotacji oraz płatności, w tym wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem lub wykorzystanych z naruszeniem procedur, o których mowa w art. 184 ustawy, pobranych nienależnie lub w nadmiernej wysokości

291

 

 

 

43

Subwencje ogólne z budżetu państwa

292

 

 

 

44

Wpływy z tytułu pomocy finansowej udzielanej między jednostkami samorządu terytorialnego na dofinansowanie własnych zadań inwestycyjnych i zakupów inwestycyjnych

630

 

 

 

45

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na inwestycje i zakupy inwestycyjne z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminom ustawami

631

 

 

 

46

Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację inwestycji i zakupów inwestycyjnych własnych gmin (związków gmin)

633

 

 

 

 

 Dotacje celowe otrzymane z samorządu województwa na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane na podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego

663 

 

 

 

 

OGÓŁEM

 

 

 

 

Sporządził (imię i  nazwisko, stanowisko służbowe) …………………………………. Data ……………. Tel. ………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zatwierdził………………………….

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr  2

Dział ……………………….

 

 

 

 

Rozdział

………………………………

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r.

ZESTAWIENIE WYDATKÓW

 

 

 

 

 

 

………………………………………………………

(nazwa i adres jednostki)

 

 

 

 

 

 

L.p.

Wyszczególnienie

Paragraf*

Uchwała budżetowa

na 2010 r.

 

Przewidywane wykonanie w 2010 r.

 

 

Projekt planu na 2011 r.

 

w złotych

1

2

3

4

5

6

I.

Wydatki bieżące

 

 

 

 

1.

Dotacje

 

 

 

 

1.1

Dotacje podmiotowe

 

 

 

 

1.1.1

Dotacja podmiotowa z budżetu dla samorządowej instytucji kultury

248

 

 

 

1.1.2

Dotacja podmiotowa publicznego budżetu dla samorządowego zakładu budżetowego

251

 

 

 

1.1.3

Dotacja podmiotowa z budżetu dla pozostałych jednostek sektora finansów publicznych

257

 

 

 

1.1.4

Dotacja podmiotowa z budżetu dla jednostek nie zaliczanych do sektora finansów publicznych

258

 

 

 

1.2

Pozostałe dotacje

 

 

 

 

1.2.1

Dotacje celowe przekazane dla powiatu na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień (umów) między j.s.t.

232

 

 

 

1.2.2

Dotacje celowe przekazane do samorządu województwa na zadania bieżące realizowane na podstawie porozumień (umów) między j.s.t.

233

 

 

 

1.2.3

Dotacja celowa na pomoc finansową udzielaną między jednostkami samorządu terytorialnego na dofinansowanie własnych zadań bieżących

271

 

 

 

1.2.4

Dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie prac remontowych

i konserwatorskich obiektów zabytkowych przekazane jednostkom niezaliczanym

do sektora finansów publicznych

272

 

 

 

1.2.5

Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji fundacjom

281

 

 

 

1.2.6

Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji stowarzyszeniom

282

 

 

 

1.2.7

Dotacja celowa z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie zadań zleconych do realizacji pozostałym jednostkom niezaliczanym do sektora finansów publicznych

283

 

 

 

2.

Świadczenia na rzecz osób fizycznych

 

 

 

 

2.1

Świadczenia społeczne

311

 

 

 

2.2.1

Stypendia dla uczniów

324

 

 

 

2.2.2

Stypendia różne

325

 

 

 

2.2.3

Inne formy pomocy dla uczniów

326

 

 

 

2.3.1

Wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń

302

 

 

 

2.3.2

Różne wydatki na rzecz osób fizycznych

303

 

 

 

2.3.3

Nagrody o charakterze szczególnym niezaliczone do wynagrodzeń

304

 

 

 

3

Wynagrodzenia i składki od nich pochodne

 

 

 

 

3.1.

Wynagrodzenia osobowe pracowników

401

 

 

 

3.2.

Dodatkowe wynagrodzenie roczne

404

 

 

 

3.3.

Wynagrodzenia agencyjno-prowizyjne

410

 

 

 

3.4.

Składki na ubezpieczenia społeczne

411

 

 

 

3.5.

Składki na Fundusz Pracy

412

 

 

 

3.6.

Wynagrodzenia bezosobowe

417

 

 

 

4

Wydatki na obsługę długu

 

 

 

 

4.1.

Rozliczenia z bankami związane z obsługą długu publicznego

801

 

 

 

4.2.

Odsetki od samorządowych papierów wartościowych lub zaciągniętych przez jst  kredytów i pożyczek

811

 

 

 

5

Wypłaty z tytułu poręczeń i gwarancji

 

 

 

 

5.1.

Wypłaty z tytułu gwarancji i poręczeń

802

 

 

 

6

Pozostałe wydatki statutowe

 

 

 

 

6.1.

Składki na ubezpieczenia zdrowotne

413

 

 

 

6.2.

Wpłaty na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

414

 

 

 

6.3.

Zakup materiałów i wyposażenia

421

 

 

 

6.4.

Zakup środków żywności

422

 

 

 

6.5.

Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek

424

 

 

 

6.6.

Zakup energii

426

 

 

 

6.7.

Zakup usług remontowych

427

 

 

 

6.8.

Zakup usług zdrowotnych

428

 

 

 

6.9.

Zakup świadczeń zdrowotnych dla osób nieobjętych obowiązkiem ubezpieczenia zdrowotnego

429

 

 

 

6.10.

Zakup usług pozostałych

430

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.11.

Zakup usług przez jednostki samorządu terytorialnego od innych jednostek samorządu terytorialnego

433

 

 

 

6.12.

Zakup usług remontowo-konserwatorskich dotyczących obiektów zabytkowych będących

w użytkowaniu jednostek budżetowych

434

 

 

 

6.13.

Zakup usług dostępu do sieci Internet

435

 

 

 

6.14.

Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych świadczonych w ruchomej publicznej sieci telefonicznej

436

 

 

 

6.15.

Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych świadczonych w stacjonarnej publicznej sieci telefonicznej

437

 

 

 

6.16.

Podróże służbowe krajowe

441

 

 

 

6.17.

Podróże służbowe zagraniczne

442

 

 

 

6.18.

Różne opłaty i składki

443

 

 

 

6.19.

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

444

 

 

 

6.20.

Podatek od nieruchomości

448

 

 

 

6.21

Pozostałe podatki na rzecz budżetów jednostek samorządu terytorialnego

450

 

 

 

6.22

Opłaty na rzecz budżetów jednostek samorządu terytorialnego

452

 

 

 

6.23

Odsetki od dotacji oraz płatności: wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem lub wykorzystanych z naruszeniem procedur, o których mowa w art. 184 ustawy, pobranych nienależnie lub w nadmiernej wysokości

456

 

 

 

6.24.

Pozostałe odsetki

458

 

 

 

6.25

Kary i odszkodowania wypłacane na rzecz osób fizycznych

459

 

 

 

6.26

Kary i odszkodowania wypłacane na rzecz osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych

460

 

 

 

6.27

Koszty postępowania sądowego i prokuratorskiego

461

 

 

 

6.28.

Szkolenia pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej

470

 

 

 

6.29

Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych

474

 

 

 

6.30

Zakup akcesoriów komputerowych, w tym programów i licencji

475

 

 

 

6.31

Rezerwy

481

 

 

 

 

rezerwa celowa

 

 

 

 

 

rezerwa ogólna

 

 

 

 

II

Wydatki majątkowe

 

 

 

 

1

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

 

 

 

 

1.1.

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

605

 

 

 

1.2.

Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych

606

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Dotacje inwestycyjne

 

 

 

 

2.1.

Dotacje celowe z budżetu

na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji

i zakupów inwestycyjnych jednostek niezaliczanych do sektora finansów publicznych

623

 

 

 

2.2.

Dotacje celowe przekazane dla powiatu na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane na podstawie porozumień (umów) między j.s.t.

662

 

 

 

2.3.

Dotacje celowe przekazane do samorządu województwa na inwestycje i zakupy inwestycyjne realizowane na podstawie porozumień (umów) między j.s.t.

663

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OGÓŁEM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*) klasyfikacja paragrafów wydatków jest czterocyfrowa. Czwartą cyfrą jest odpowiednia cyfra od 1 do 9 lub cyfra 0

 

 

 

 

 

 

sporządził ………………………………….

 

 

 

 

 

(imię i  nazwisko, stanowisko służbowe)

 

 

 

 

nr telefonu …………………………………

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

data …………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zatwierdził………………………….

 

 

 

 

                           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr  3

Dział  ……………………………………….

 

 

 

 

 

(nr, nazwa)

 

 

 

 

Rozdział  …………………………………..

 

 

 

 

 

(nr, nazwa)

 

 

 

 

PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r.

ZATRUDNIENIE I WYNAGRODZENIE PRACOWNIKÓW JEDNOSTEK SFERY BUDŻETOWEJ

 

 

 

 

 

 

………………………………………………………………………………..

(nazwa i adres jednostki)

 

 

 

 

 

 

Lp.

Wyszczególnienie

Limit zatrudnienia*

Wynagrodzenia wynikające ze stosunku pracy

z tego:

osobowe

dodatkowe wynagrodzenie roczne

w złotych

1

2

3

4

5

6

1

Uchwała budżetowa na 2010 r.

 

 

 

 

2

Plan na 2010 r. po zmianach

 

 

 

 

3

Zmiany na 2011 r.

 

 

 

 

4

Plan na 2011 r. łącznie z podwyżkami

 

 

 

 

5

w tym: podwyżki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*)

kol. 3 należy wypełnić również dla osób nieobjętych mnożnikowymi systemami wynagrodzeń; w poz. 1 należy podać średnioroczne zatrudnienie, dla  którego ustalono wynagrodzenia w uchwale budżetowej na rok 2010.

 

 

 

 

 

 

 

 

sporządził ………………………………….

 

 

 

 

 

(imię i  nazwisko, stanowisko służbowe)

 

 

 

 

nr telefonu …………………………………

adres e-mail ………………………….

 

 

 

 

 

 

 

data …………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zatwierdził………………………….

 

 

 

 

                       

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 4

 

 

 

 

 

 

 

Dział                   Rozdział

 

 

 

 

 

PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r.

SKUTKI FINANSOWE UZYSKANIA WYŻSZEGO STOPNIA AWANSU ZAWODOWEGO-ZGODNIE Z USTAWĄ Z DNIA 26 STYCZNIA 1982 r. KARTA NAUCZYCIELA             

 (Dz. U. z 2006r. Nr 97, poz. 674 z późn. zm.)

NAUCZYCIELI ZATRUDNIONYCH W SZKOŁACH I PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ ORGANY ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ W ROKU 2011

 

………………………………………………………………………………..

(nazwa i adres jednostki)

 

 

 

 

 

 

 

Stopień awansu zawodowego nauczyciela

Przewidywane wykonanie w 2010r.

Projekt planu na 2011 r.

Liczba przewidzianych awansów

skutki finansowe (bez pochodnych i odpisów na ZFŚS)

roczne skutki uzyskanych awansów w 2010r. (bez pochodnych i odpisów na ZFŚS)

Liczba planowanych awansów

skutki finansowe (bez pochodnych i odpisów na ZFŚS)

skutki finansowe zawodowego awansu zawodowego nauczycieli

(bez pochodnych i odpisu na ZFŚS) z roku 2010 i 2011 

 (w kolumnach 4+6)

w złotych

w złotych

1

2

3

4

5

6

7

Razem dział

 

 

 

 

 

 

Rozdział

 

 

 

 

 

 

kontraktowy

 

 

 

 

 

 

mianowany

 

 

 

 

 

 

dyplomowany

 

 

 

 

 

 

Rozdział

 

 

 

 

 

 

kontraktowy

 

 

 

 

 

 

mianowany

 

 

 

 

 

 

dyplomowany

 

 

 

 

 

 

Razem dział

 

 

 

 

 

 

Rozdział

 

 

 

 

 

 

kontraktowy

 

 

 

 

 

 

mianowany

 

 

 

 

 

 

dyplomowany

 

 

 

 

 

 

Rozdział

 

 

 

 

 

 

kontraktowy

 

 

 

 

 

 

mianowany

 

 

 

 

 

 

dyplomowany

 

 

 

 

 

 

Ogółem (działy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sporządził ………………………………….

 

 

 

 

 

                            (imię i  nazwisko, stanowisko służbowe)

 

 

 

 

nr telefonu …………………………………

adres e-mail ………………………….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

data …………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zatwierdził……………………………………

 

 

 

 

                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 5

PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r.

ZASIŁKI Z POMOCY SPOŁECZNEJ - ŚWIADCZENIA RODZINNE ORAZ ŚWIADCZENIE Z FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO

 

 

……………………………………………………

 

 

 

 

 

Dział 852 - Pomoc społeczna

(nazwa i adres jednostki)

 

 

 

 

 

 

Przewidywane wykonanie w 2010 r.

Projekt planu na 2011 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Liczba

Liczba świadczeń

Przeciętna

Wydatki

Liczba

Liczba świadczeń

Przeciętna

Wydatki

Lp.

Wyszczególnienie

świadczenio-biorców

(średnioroczna)

wysokość

 

świadczenio-biorców

(średnioroczna)

wysokość

 

 

 

(średnioroczna)

 

świadczenia

 

(średnioroczna)

 

świadczenia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

w złotych

w  złotych

 

 

w złotych

w  złotych

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

I

Świadczenia rodzinne (suma 1+2)

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Świadczenia rodzinne

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Koszty obsługi wypłat świadczeń rodzinnych

x

x

x

 

x

x

x

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II

Składki na ubezpieczenie emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego za osoby otrzymujące świadczenie pielęgnacyjne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III

Świadczenie z funduszu alimentacyjnego (suma 1+2)

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Świadczenie z funduszu alimentacyjnego

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Koszty obsługi wyplat świadczenia z funduszu alimentacyjnego

x

x

x

 

x

x

x

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sporządził ………………………………….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(imię i  nazwisko, stanowisko służbowe)

 

 

 

 

 

 

 

 

nr telefonu …………………………………

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

data …………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zatwierdził………………………….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr6

 

 

 

 

PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r.

SZKOLNICTWO

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lp.

Wyszczególnienie

Jednostka miary

Przewidywane wykonanie w 2010 r.

Projekt planu 2011 r.

1

2

3

4

5

1

Liczba uczniów ogółem

 

 

 

 

w tym:

 

 

 

1.1

Liczba uczniów  klas zerowych

 

 

 

1.2

Liczba uczniów szkół podstawowych

 

 

 

1.3

Liczba uczniów gimnazjum

 

 

 

2

Liczba uczniów otrzymujących stypendia z funduszu pomocy materialnej

 

 

 

 

w tym:

 

 

 

2.1

socjalne

 

 

 

2.2

za wyniki w nauce

 

 

 

2.3

specjalne dla osób niepełnosprawnych

 

 

 

3

Liczba uczniów korzystających z obiadów w stołówkach szkolnych

 

 

 

4

Liczba uczniów korzystających z dopłaty do wyżywienia w inych obiektach niż stołówki szkolne

 

 

 

5

Liczba uczniów korzystających z dopłaty do dojazdów z miejsca zamieszkania do szkoły

 

 

 

 

 

 

 

 

sporządził ………………………………….

 

 

                           (imię i  nazwisko, stanowisko służbowe)

 

 

nr telefonu …………………………………

adres e-mail ………………………….

 

 

 

 

 

data …………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

zatwierdził …………………………………….

 

 

 

 

 

 

 

 

             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 7

PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r.

 

PROGRAMY WIELOLETNIE

 

…………………………………………………………………………………………………………

 

(nazwa i adres jednostki)

w zł

Lp.

Dział

Rozdział

 Nazwa programu /

projektu

Jednostka realizująca lub koordynująca

Termin (rok)

Koszty i źródła finansowania

Nakłady do poniesienia po 2010 r. (ceny z 2010 r.)

rozpoczęcia

zakończenia

Wartość  całkowita projektu

Koszty kwalifikowane

w ramach projektu

Źródła finansowania

w odniesieniu

do kosztów kwalifikowanych

 

2011 r.

2012 r.

2013 r.

po roku 2013

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

I

 

 

 

 

 

 

 

 

Ogółem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1) środki własne gminy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2) kredyty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3) pożyczki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4) obligacje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5) inne źródła (jakie) …………

 

 

 

 

II

 

 

 

 

 

 

 

 

Ogółem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1) środki własne gminy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2) kredyty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3) pożyczki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4) obligacje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5) inne źródła (jakie) …………

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sporządził ………………………………….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                           (imię i nazwisko, stanowisko służbowe)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nr telefonu …………………………………

adres e-mail ………………………….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

data …………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zatwierdził …………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                     

 

 

 

 

 

Załącznik Nr  8

 

Dział  ……………………………………….

 

 

 

 

 

(nr, nazwa)

 

 

 

 

Rozdział  …………………………………..

 

 

 

 

 

(nr, nazwa)

 

 

 

 

PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r.

 

PLAN FINANSOWY ZAKŁADU BUDŻETOWEGO

 

………………………………………………………………………………..

 

(nazwa i adres jednostki)

 

L.p.

Wyszczególnienie

Paragraf

Przewidywane wykonanie         w 2010 r.

Projekt planu                         na 2011 r.

 

w złotych

 

1

2

3

4

5

 

A

DZIAŁALNOŚĆ BIEŻĄCA

 

 

 

 

1

Stan środków obrotowych na początek roku

 

 

 

 

2

Przychody

 

 

 

 

2.1

dotacje z budżetu

 

 

 

 

 

w tym:

 

 

 

 

2.1.1.

 Dotacja z budżetu jednostki samorządu terytorialnego dla samorządowego zakładu budżetowego na pierwsze wyposażenie w środki obrotowe

2410

 

 

 

2.1.2.

 Dotacja podmiotowa z budżetu dla samorządowego zakładu budżetowego

2510

 

 

 

2.1.3.

 Środki przekazane przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na finansowanie funkcjonowania systemu handlu uprawnieniami do emisji

2610

 

 

 

2.2

wpływy ze sprzedaży usług, wyrobów i składników majątkowych

 

 

 

 

 

w tym:

 

 

 

 

2.2.1

 Wpływy z usług

0830

 

 

 

2.2.2

ze sprzedaży środków trwałych

0840

 

 

 

2.3

przelewy redystrybucyjne

2960

 

 

 

2.4

różne przelewy

2970

 

 

 

2.5

pozostałe przychody:

 

 

 

 

 

w tym:

 

 

 

 

2.5.1

z tytułu świadczonych usług z prowadzeniem na terenie jednostki budżetowej działalności gospodarczej

0970

 

 

 

2.5.2

z tytułu dobrowolnych wpłat i darowizn

0960

 

 

 

2.5.3

odsetki bankowe od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych

0920

 

 

 

3

Wydatki bieżące

 

 

 

 

3.1

wynagrodzenia ogółem

 

 

 

 

 

z tego:

 

 

 

 

3.1.1

Wynagrodzenia osobowe

4010

 

 

 

3.1.2

Dodatkowe wynagrodzenia roczne

4040

 

 

 

3.1.3

Wynagrodzenia agencyjno-prowizyjne

4100

 

 

 

3.1.4

Wynagrodzenia bezosobowe

4170

 

 

 

3.2

Różne wydatki osobowe i świadczenia społeczne

3020

 

 

 

3.3

Składki na ubezpieczenia społeczne

4110

 

 

 

3.4

Składki na Fundusz Pracy

4120

 

 

 

3.5

Zakup materiałów i wyposażenia

4210

 

 

 

3.6

Zakup energii

4260

 

 

 

3.7

Zakup usług remontowych

4270

 

 

 

3.8

Zakup usług pozostałych

4300

 

 

 

3.9

Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych

4440

 

 

 

3.10

Przelewy redystrybucyjne

2960

 

 

 

3.11

Różne przelewy

2990

 

 

 

4

Podatek dochodowy  x/

4460

 

 

 

5

Inwestycje finansowane ze środków własnych

 

 

 

 

6

Stan środków obrotowych na koniec roku (poz. 1+2-3-4-5)

 

 

 

 

B

DZIAŁALNOŚĆ INWESTYCYJNA

 

 

 

 

1

Stan środków obrotowych na początek roku

 

 

 

 

2

PRZYCHODY OGÓŁEM

 

 

 

 

 

z tego:

 

 

 

 

2.1

Dotacje celowe z budżetu

6210

 

 

 

2.2

Środki własne

 

 

 

 

2.3

Inne środki (jakie?)

 

 

 

 

3

WYDATKI INWESTYCYJNE

 

 

 

 

 

wyszczególnić zadania

 

 

 

 

4

Stan środków obrotowych na koniec roku

 

 

 

 

sporządził (imię i  nazwisko, stanowisko służbowe)

 

 

 

 

nr telefonu …………………………………    data ………………………

adres e-mail ……………………

 

 

zatwierdził …………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr  9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r.

 

Wykaz jednostek dla których zaplanowano dotacje podmiotowe i celowe

 

z budżetu gminy Chojna na 2011 rok

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Dotacje podmiotowe

 

 

 

 

 

 

 

Nazwa jednostki

Zakres i przedmiot

Podstawa

Kwota dotacji

 

Lp.

Dział

Rozdz.

lub grup jednostek

dotowania

prawna upoważn.

w złotych

 

 

 

 

 

 

do zapl. dotacji

 

 

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OGÓŁEM:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Dotacje celowe

 

 

 

 

 

 

 

Nazwa jednostki

Zakres i przedmiot

Podstawa

Kwota dotacji

 

Lp.

Dział

Rozdział

lub grup jednostek

dotowania

prawna upoważn.

w złotych

 

 

 

 

 

 

do zapl. dotacji

 

 

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OGÓŁEM:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sporządził ………………………………….

 

 

 

 

                (imię i  nazwisko, stanowisko służbowe)

 

 

 

 

nr telefonu …………………………………

 

 

 

 

 

 

 

adres e-mail ………………………….

 

 

 

 

data …………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zatwierdził ……………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik Nr 10

PROJEKT BUDŻETU GMINY CHOJNA NA 2011 r.

WSPÓŁFINANSOWANIE, FINANSOWANIE ORAZ PREFINANSOWANIE PROJEKTÓW REALIZOWANYCH Z UDZIAŁEM ŚRODKÓW Z BUDŻETU UE

 

 

 

 

 

 

 

 

w zł

                                                               

 

Lp.

Dział

Rozdział

 Nazwa programu /

projektu

Jednostka realizująca lub koordynująca

Termin (rok)

Koszty i źródła finansowania

Nakłady do poniesienia po 2010 r. (ceny z 2010 r.)

rozpoczęcia

zakończenia

Wartość  całkowita projektu

Koszty kwalifikowane

w ramach projektu

Źródła finansowania

w odniesieniu

do kosztów kwalifikowanych

 

2011 r.

2012 r.

2013 r.

po roku 2013

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

I

 

 

 

 

 

 

 

 

Ogółem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1) środki własne gminy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2) kredyty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3) pożyczki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4) obligacje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5) inne źródła (jakie) …………

 

 

 

 

II

 

 

 

 

 

 

 

 

Ogółem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1) środki własne gminy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2) kredyty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3) pożyczki

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4) obligacje

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5) inne źródła (jakie) …………

 

 

 

 

 

 

sporządził ……………………………………….……..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                      (imię i nazwisko, stanowisko służbowe)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nr telefonu ………………………………………

adres e-mail …………………………

 

 

 

 

 

 

 

 

data ………………………………………

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zatwierdził …………………………….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Teresa Kuflowska

Data wytworzenia:
27 wrz 2010

Osoba dodająca informacje

Monika Adamczyk

Data publikacji:
20 paź 2010, godz. 11:00

Osoba aktualizująca informacje

Monika Adamczyk

Data aktualizacji:
20 paź 2010, godz. 11:00