Zarządzenie Nr 1232 /V/2010 Burmistrza Gminy Chojna z dnia 3 listopada 2010 roku w sprawie: powołania Komisji Inwentaryzacyjnej.
Zarządzenie Nr 1232 /V/2010
Burmistrza Gminy Chojna
z dnia 3 listopada 2010 roku
w sprawie: powołania Komisji Inwentaryzacyjnej.
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591; z 2002 roku Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; z 2003 roku Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; z 2004 roku Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 214, poz. 1806; z 2005 roku Nr 172, poz. 1441; z 2006 roku Nr 17, poz. 128, Nr 175, poz. 1457) oraz art. 4 ust. 4 oraz art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. z 2009 roku Nr 152, poz. 1223) w celu zorganizowania i przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Miejskim
w Chojnie, zarządzam co następuje:
§ 1.1. Na wniosek Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej Pana/Pani Małgorzaty Juzyszyn powołuję Zespoły Spisowe w składzie:
Zespół Nr 1
Przewodniczący:
1) Małgorzata Lewczuk - podinspektor
(imię i nazwisko) (stanowisko)
Członkowie:
2) Lidia Zazulak - podinspektor
(imię i nazwisko) (stanowisko)
3) Leokadia Pohorecka - inspektor
(imię i nazwisko) (stanowisko)
Zespół Nr 2
Przewodniczący:
1) Jolanta Wiśniewska - referent
(imię i nazwisko) (stanowisko)
Członkowie:
2) Jadwiga Wahcholz - inspektor
(imię i nazwisko) (stanowisko)
3) Teresa Ubych - podinspektor (imię i nazwisko) (stanowisko)
Zespół Nr 3
Przewodniczący:
1) Małgorzata Muraszka - referent
(imię i nazwisko) (stanowisko)
Członkowie:
2) Paweł Zatorski - podinspektor .
(imię i nazwisko) (stanowisko)
3) Jerzy Ostrowski - inspektor
(imię i nazwisko) (stanowisko)
§ 1.2. Zadaniem Zespołów Spisowych jest przeprowadzenie inwentaryzacji:
1) w drodze spisu z natury -środki stanowiące wyposażenie biur,
wyposażenie imienne pracowników, wyposażenie świetlic
wiejskich, wyposażenie Jednostek OSP.
2) w drodze weryfikacji -środki położone na terenie gminy, środki trwałe
w budowie, grunty będące w użytkowaniu wieczystym.
§ 1.3. Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 31.10.2010r.
§ 1.4. Inwentaryzację przeprowadza się w oparciu o arkusze spisowe o numerach …………………………….., które wydano Przewodniczącemu Zespołu Spisowego.
§ 2. Ustala się termin rozpoczęcia inwentaryzacji na dzień 15.11.2010r. oraz termin zakończenia na dzień 15.12.2010r.
§ 3. Osoby, o których mowa w § 1, ponoszą pełną odpowiedzialność za przeprowadzenie spisu z natury zgodnie z obowiązującymi przepisami.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
2
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Agnieszka Górska Data wytworzenia:
03 lis 2010
Osoba dodająca informacje
Monika Adamczyk Data publikacji:
09 lis 2010, godz. 09:49
Osoba aktualizująca informacje
Monika Adamczyk Data aktualizacji:
09 lis 2010, godz. 09:49