Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Chojna

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 1232 /V/2010 Burmistrza Gminy Chojna z dnia 3 listopada 2010 roku w sprawie: powołania Komisji Inwentaryzacyjnej.


Zarządzenie Nr 1232 /V/2010

Burmistrza Gminy Chojna

z dnia 3 listopada 2010 roku

w sprawie: powołania Komisji Inwentaryzacyjnej.

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591; z 2002 roku Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; z 2003 roku Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; z 2004 roku Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 214, poz. 1806; z 2005 roku Nr 172, poz. 1441; z 2006 roku Nr 17, poz. 128, Nr 175, poz. 1457) oraz art. 4 ust. 4 oraz art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz. U. z 2009 roku Nr 152, poz. 1223) w celu zorganizowania i przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Miejskim
w Chojnie, zarządzam co następuje:

§ 1.1. Na wniosek Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej Pana/Pani Małgorzaty Juzyszyn powołuję Zespoły Spisowe w składzie:

Zespół Nr 1

Przewodniczący:

1) Małgorzata Lewczuk - podinspektor

(imię i nazwisko) (stanowisko)

Członkowie:

2) Lidia Zazulak - podinspektor

(imię i nazwisko) (stanowisko)

3) Leokadia Pohorecka - inspektor

(imię i nazwisko) (stanowisko)

Zespół Nr 2

Przewodniczący:

1) Jolanta Wiśniewska - referent

(imię i nazwisko) (stanowisko)

Członkowie:

2) Jadwiga Wahcholz - inspektor

(imię i nazwisko) (stanowisko)

3) Teresa Ubych - podinspektor (imię i nazwisko) (stanowisko)

Zespół Nr 3

Przewodniczący:

1) Małgorzata Muraszka - referent

(imię i nazwisko) (stanowisko)

Członkowie:

2) Paweł Zatorski - podinspektor .

(imię i nazwisko) (stanowisko)

3) Jerzy Ostrowski - inspektor

(imię i nazwisko) (stanowisko)

§ 1.2. Zadaniem Zespołów Spisowych jest przeprowadzenie inwentaryzacji:

1) w drodze spisu z natury -środki stanowiące wyposażenie biur,

wyposażenie imienne pracowników, wyposażenie świetlic

wiejskich, wyposażenie Jednostek OSP.

2) w drodze weryfikacji -środki położone na terenie gminy, środki trwałe

w budowie, grunty będące w użytkowaniu wieczystym.

§ 1.3. Inwentaryzację należy przeprowadzić według stanu na dzień 31.10.2010r.

§ 1.4. Inwentaryzację przeprowadza się w oparciu o arkusze spisowe o numerach …………………………….., które wydano Przewodniczącemu Zespołu Spisowego.

§ 2. Ustala się termin rozpoczęcia inwentaryzacji na dzień 15.11.2010r. oraz termin zakończenia na dzień 15.12.2010r.

§ 3. Osoby, o których mowa w § 1, ponoszą pełną odpowiedzialność za przeprowadzenie spisu z natury zgodnie z obowiązującymi przepisami.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

2


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Agnieszka Górska

Data wytworzenia:
03 lis 2010

Osoba dodająca informacje

Monika Adamczyk

Data publikacji:
09 lis 2010, godz. 09:49

Osoba aktualizująca informacje

Monika Adamczyk

Data aktualizacji:
09 lis 2010, godz. 09:49