Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Chojna

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 224/VI/2011 Burmistrza Gminy Chojna z dnia 19 października 2011 r. w sprawie oddelegowania pracowników do realizacji projektu ?Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Chojna?


Zarządzenie Nr 224/VI/2011

Burmistrza Gminy Chojna
z dnia 19 października 2011 r. 

w sprawie oddelegowania pracowników do realizacji projektu
„Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Chojna

Na podstawie art. 31 oraz art. 33 ust. 1 pkt.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. - Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1

Oddelegowuję w niżej wymienionych częściach etatów, następujących pracowników Urzędu Miejskiego w Chojnie i Ośrodka Pomocy Społecznej w Chojnie do pracy w ramach realizacji projektu pod nazwą „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Chojna realizowanego przez Gminę Chojna w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Priorytetu VIII „Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki”, Działanie 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion”, tworząc zespoły:

  1. Zespół pełniący obowiązki Menadżera Projektu, w składzie:

  1. Wojciech Długoborski (30% wymiaru etatu)

  2. Mariusz Hadrzyński (30% wymiaru etatu)

  1. Zespół p.o. Koordynatora Merytorycznego, w składzie:

  1. Ewa De La Torre (30% wymiaru etatu)

  2. Magdalena Baranowska (30% wymiaru etatu)

  1. Zespół p.o. Koordynatora Finansowego, w składzie:

  1. Agnieszka Górska (30% wymiaru etatu)

  2. Halina Kuczyńska (30% wymiaru etatu)

  1. Zespół d.s. Kontaktów z OPS, w składzie:

  1. Agnieszka Horwat - Makowska (20% wymiaru etatu)

  2. Patryk Szczapa (20% wymiaru etatu)

  1. Zespół d.s. Informatycznej obsługi platformy, w składzie:

    1. Piotr Radziszewski (30% wymiaru etatu)

    2. Paweł Zatorski (30% wymiaru etatu)

§ 2

Zespoły, o których mowa w §1 powołuje się na okres trwania projektu i ustala się następujące zakresy obowiązków:

1) zakres obowiązków Zespołu p.o. Menadżera Projektu obejmuje w szczególności:

  • zbudowanie sprawnie funkcjonującego zespołu zarządzającego,

  • przewodzenie, kierowanie zespołem zarządzającym,

  • podejmowanie działań motywacyjnych w stosunku do zespołu zarządzającego,

  • nadzór nad przygotowywaniem harmonogramów realizacji zadań, które muszą być zrealizowane w związku z wykonywaniem Projektu

  • tworzenie zespołów roboczych zajmujących się wykonywaniem zadań przewidzianych w projekcie

  • przygotowanie planu komunikowania między zespołem zarządzającym a wykonawcami projektu

  • organizowanie pracy zespołów roboczych

  • opiniowanie rozwiązań projektowych zgłaszanych przez wykonawców

  • opiniowanie sprawozdań i raportów z pracy zespołów roboczych

  • kontrola zadań wykonywanych przez Zespół p.o. Koordynatora Merytorycznego i Zespół p.o. Koordynatora Finansowego oraz pozostałych zespołów roboczych wykonawców zaangażowanych w realizację projektu

  • prowadzenie negocjacji z podmiotami związanymi bezpośrednio z projektem,

  • monitorowanie i opiniowanie raportów okresowych dotyczących utrzymywania wskaźników przez wykonawców

  • podejmowanie skutecznych działań związanych z realizacją projektu.

2) zakres obowiązków Zespołu p.o. Koordynatora Merytorycznego obejmuje w szczególności:

  • odpowiedzialność za prawidłową realizację projektu,

  • przewidywanie potencjalnych problemów we wczesnym studium ich powstania,

  • sporządzanie harmonogramów pracy i podziału zadań,

  • przygotowanie projektów umów i porozumień niezbędnych dla realizacji Projektu

  • informowanie przełożonych o postępie prac zgodnie z przyjętym harmonogramem,

  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych do podpisania umów o dofinansowanie projektu,

  • nadzór nad realizacją projektu po uzyskaniu dofinansowania ze środków funduszy europejskich, zgodnie z wymogami programów, z których uzyskano dofinansowanie w tym: koordynacja działań niezbędnych do sporządzania sprawozdań z realizacji projektów,

  • dostarczanie danych dotyczących realizowanego projektu dofinansowanego ze środków funduszy europejskich, do bazy danych prowadzonej przez Zespół oraz do innych komórek i jednostek organizacyjnych urzędu,

  • organizacja i udział w naradach, konferencjach dotyczących przygotowania i realizacji projektu.

  • koordynacja i nadzór realizowanych zadań, w tym:

- koordynacja i organizacja konferencji,

- koordynacja działań związanych z zatrudnianiem personelu,

- koordynacja działań związanych z planowaniem i realizacją procedur przetargowych,

- współpraca w przygotowywaniu i powielanie materiałów szkoleniowych,

- rozliczanie trenerów pod względem merytorycznym,

- przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej z realizacji poszczególnych zadań projektu,

- przygotowanie ankiet ewaluacyjnych,

- sprawdzanie dokumentacji finansowej pod względem merytorycznym,

- przygotowanie sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu.

3) zakres obowiązków Zespołu p.o. Koordynatora Finansowego obejmuje w szczególności:

  • nadzór nad realizacją projektu po uzyskaniu dofinansowania ze środków funduszy europejskich, zgodnie z wymogami programów, z których uzyskano dofinansowanie w tym: weryfikacja harmonogramów płatności, prognoz wydatków i terminowe ich przekazywanie do instytucji wskazanych w umowie o dofinansowanie,

  • sporządzanie we współpracy z komórkami Zespołu i jednostkami organizacyjnymi urzędu realizującymi projekty wniosków o płatności dotyczące projektu,

  • wspieranie i pomoc w zadaniach koordynatora merytorycznego -częściowe opisywanie faktur dotyczących zakupów z budżetu projektu

  • prowadzenie analiz finansowych i rozliczeń projektu,

  • zatwierdzanie i kwalifikacja wydatków w projekcie,

  • opis dokumentów finansowych,

  • sporządzanie raportów finansowych i wniosków o płatność,

  • nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji,

  • analizowanie postępu finansowego realizacji projektu,

  • współpraca z zespołem projektowym,

  • współpraca z księgowością,

  • monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach mających wpływ na prawidłowe rozliczenie projektu, 

  • odpowiedzialność za całokształt spraw związanych z działalnością finansową projektu,

  • archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektu.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu RozwojuRegionalnego

w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013

„Dotacje na Innowacje” „Inwestujemy w Waszą przyszłość”


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Bartosz Dłubak

Data wytworzenia:
19 paź 2011

Osoba dodająca informacje

Monika Adamczyk

Data publikacji:
15 lis 2011, godz. 14:25

Osoba aktualizująca informacje

Monika Adamczyk

Data aktualizacji:
15 lis 2011, godz. 14:25