Zarządzenie Nr 224/VI/2011 Burmistrza Gminy Chojna z dnia 19 października 2011 r. w sprawie oddelegowania pracowników do realizacji projektu ?Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Chojna?
Zarządzenie Nr 224/VI/2011
Burmistrza Gminy Chojna
z dnia 19 października 2011 r.
w sprawie oddelegowania pracowników do realizacji projektu
„Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Chojna”
Na podstawie art. 31 oraz art. 33 ust. 1 pkt.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. - Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
Oddelegowuję w niżej wymienionych częściach etatów, następujących pracowników Urzędu Miejskiego w Chojnie i Ośrodka Pomocy Społecznej w Chojnie do pracy w ramach realizacji projektu pod nazwą „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Chojna” realizowanego przez Gminę Chojna w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Priorytetu VIII „Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki”, Działanie 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion”, tworząc zespoły:
Zespół pełniący obowiązki Menadżera Projektu, w składzie:
Wojciech Długoborski (30% wymiaru etatu)
Mariusz Hadrzyński (30% wymiaru etatu)
Zespół p.o. Koordynatora Merytorycznego, w składzie:
Ewa De La Torre (30% wymiaru etatu)
Magdalena Baranowska (30% wymiaru etatu)
Zespół p.o. Koordynatora Finansowego, w składzie:
Agnieszka Górska (30% wymiaru etatu)
Halina Kuczyńska (30% wymiaru etatu)
Zespół d.s. Kontaktów z OPS, w składzie:
Agnieszka Horwat - Makowska (20% wymiaru etatu)
Patryk Szczapa (20% wymiaru etatu)
Zespół d.s. Informatycznej obsługi platformy, w składzie:
Piotr Radziszewski (30% wymiaru etatu)
Paweł Zatorski (30% wymiaru etatu)
§ 2
Zespoły, o których mowa w §1 powołuje się na okres trwania projektu i ustala się następujące zakresy obowiązków:
1) zakres obowiązków Zespołu p.o. Menadżera Projektu obejmuje w szczególności:
zbudowanie sprawnie funkcjonującego zespołu zarządzającego,
przewodzenie, kierowanie zespołem zarządzającym,
podejmowanie działań motywacyjnych w stosunku do zespołu zarządzającego,
nadzór nad przygotowywaniem harmonogramów realizacji zadań, które muszą być zrealizowane w związku z wykonywaniem Projektu
tworzenie zespołów roboczych zajmujących się wykonywaniem zadań przewidzianych w projekcie
przygotowanie planu komunikowania między zespołem zarządzającym a wykonawcami projektu
organizowanie pracy zespołów roboczych
opiniowanie rozwiązań projektowych zgłaszanych przez wykonawców
opiniowanie sprawozdań i raportów z pracy zespołów roboczych
kontrola zadań wykonywanych przez Zespół p.o. Koordynatora Merytorycznego i Zespół p.o. Koordynatora Finansowego oraz pozostałych zespołów roboczych wykonawców zaangażowanych w realizację projektu
prowadzenie negocjacji z podmiotami związanymi bezpośrednio z projektem,
monitorowanie i opiniowanie raportów okresowych dotyczących utrzymywania wskaźników przez wykonawców
podejmowanie skutecznych działań związanych z realizacją projektu.
2) zakres obowiązków Zespołu p.o. Koordynatora Merytorycznego obejmuje w szczególności:
odpowiedzialność za prawidłową realizację projektu,
przewidywanie potencjalnych problemów we wczesnym studium ich powstania,
sporządzanie harmonogramów pracy i podziału zadań,
przygotowanie projektów umów i porozumień niezbędnych dla realizacji Projektu
informowanie przełożonych o postępie prac zgodnie z przyjętym harmonogramem,
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do podpisania umów o dofinansowanie projektu,
nadzór nad realizacją projektu po uzyskaniu dofinansowania ze środków funduszy europejskich, zgodnie z wymogami programów, z których uzyskano dofinansowanie w tym: koordynacja działań niezbędnych do sporządzania sprawozdań z realizacji projektów,
dostarczanie danych dotyczących realizowanego projektu dofinansowanego ze środków funduszy europejskich, do bazy danych prowadzonej przez Zespół oraz do innych komórek i jednostek organizacyjnych urzędu,
organizacja i udział w naradach, konferencjach dotyczących przygotowania i realizacji projektu.
koordynacja i nadzór realizowanych zadań, w tym:
- koordynacja i organizacja konferencji,
- koordynacja działań związanych z zatrudnianiem personelu,
- koordynacja działań związanych z planowaniem i realizacją procedur przetargowych,
- współpraca w przygotowywaniu i powielanie materiałów szkoleniowych,
- rozliczanie trenerów pod względem merytorycznym,
- przygotowanie dokumentacji rozliczeniowej z realizacji poszczególnych zadań projektu,
- przygotowanie ankiet ewaluacyjnych,
- sprawdzanie dokumentacji finansowej pod względem merytorycznym,
- przygotowanie sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu.
3) zakres obowiązków Zespołu p.o. Koordynatora Finansowego obejmuje w szczególności:
nadzór nad realizacją projektu po uzyskaniu dofinansowania ze środków funduszy europejskich, zgodnie z wymogami programów, z których uzyskano dofinansowanie w tym: weryfikacja harmonogramów płatności, prognoz wydatków i terminowe ich przekazywanie do instytucji wskazanych w umowie o dofinansowanie,
sporządzanie we współpracy z komórkami Zespołu i jednostkami organizacyjnymi urzędu realizującymi projekty wniosków o płatności dotyczące projektu,
wspieranie i pomoc w zadaniach koordynatora merytorycznego -częściowe opisywanie faktur dotyczących zakupów z budżetu projektu
prowadzenie analiz finansowych i rozliczeń projektu,
zatwierdzanie i kwalifikacja wydatków w projekcie,
opis dokumentów finansowych,
sporządzanie raportów finansowych i wniosków o płatność,
nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem dotacji,
analizowanie postępu finansowego realizacji projektu,
współpraca z zespołem projektowym,
współpraca z księgowością,
monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach mających wpływ na prawidłowe rozliczenie projektu,
odpowiedzialność za całokształt spraw związanych z działalnością finansową projektu,
archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektu.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu RozwojuRegionalnego
w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013
„Dotacje na Innowacje” „Inwestujemy w Waszą przyszłość”
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Bartosz Dłubak Data wytworzenia:
19 paź 2011
Osoba dodająca informacje
Monika Adamczyk Data publikacji:
15 lis 2011, godz. 14:25
Osoba aktualizująca informacje
Monika Adamczyk Data aktualizacji:
15 lis 2011, godz. 14:25