Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Chojna

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

ZARZĄDZENIE NR 236/2022 BURMISTRZA GMINY CHOJNA z dnia 7 grudnia 2022 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych z zakresu ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego

Zarządzenie Nr 236/2022 Burmistrza Gminy Chojna z dnia 7 grudnia 2022 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych z zakresu ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego

Działając na podstawie art. 11 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2022 poz.1327 z późn.zm.) oraz na podstawie uchwały Nr LI/397/2022 Rady Miejskiej w Chojnie z dnia 24 listopada 2022 r. w sprawie przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Gminy Chojna z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2023 rok (Dz. Urzędowy Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 6 grudnia 2022 r. poz. 5334) zarządzam, co następuje:

§ 1. Ogłaszam otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych w zakresie ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego, obejmującego prowadzenie Tymczasowego Punktu Przetrzymywania Bezdomnych Zwierząt w Gminie Chojna w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2023 r.

§ 2. Warunki otwartego konkursu ofert na realizację zadania wymienionego w § 1, określone są w załączniku do niniejszego zarządzenia.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Gminy Chojna
Barbara Rawecka

Załącznik do zarządzenia Nr 236/2022 Burmistrza Gminy Chojna z dnia 7 grudnia 2022 r.

 

Działając na podstawie art. 11 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2022 poz.1327 z późn.zm.) oraz na podstawie uchwały Nr LI/397/2022 Rady Miejskiej w Chojnie z dnia 24 listopada 2022 r. w sprawie przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Gminy Chojna z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2023 rok (Dz. Urzędowy Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 6 grudnia 2022 r. poz. 5334)

Burmistrz Gminy Chojna
ogłasza
dnia 7 grudnia 2022 r.

Otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego z zakresu ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego pn. „Zapewnienie opieki nad bezdomnymi zwierzętami i zapobieganie bezdomności zwierząt poprzez prowadzenie Tymczasowego Punktu Przetrzymywania Zwierząt w Gminie Chojna w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2023 roku.”

Zlecenie realizacji zadania publicznego nastąpi w formie powierzenia wraz z udzieleniem dotacji
na finansowanie realizacji zadania

I.  Rodzaj zadania art. 13 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1327 z późn. zm.; dalej u.pp.w):

1. Zlecenie realizacji zadania publicznego nastąpi w formie powierzenia wraz z udzieleniem dotacji na finansowanie realizacji zadania.

2. Zadanie ,,Zapobieganie bezdomności zwierząt i zapewnienia opieki bezdomnym zwierzętom poprzez prowadzenie Tymczasowego Punktu Przetrzymywania Bezdomnych Zwierząt w Gminie Chojna”.

3. Termin realizacji zadania od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku. W terminie realizacji zadania nie uwzględnia się czasu na sporządzenie końcowego sprawozdania – zgodnie z obowiązującym prawem jest to 30 dni po zakończeniu realizacji zadania.

4. Zadanie obejmować będzie obowiązki w szczególności:

1) przyjęcie, przetrzymywanie i opiekę nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Chojna;

2) dbanie o odpowiednie warunki i zabezpieczenie przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych tj. deszcz, śnieg, słońce, wiatr, oddzielenie zwierząt agresywnych od zwierząt nie przejawiających takiej cechy;

3) wyżywienie bezdomnych zwierząt w sposób polegający na dostarczeniu im codziennej porcji żywności przeznaczonej dla zwierząt, która będzie odpowiadać zapotrzebowaniu żywieniowemu dla danego zwierzęcia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zasadami;

4) zapewnienie opieki weterynaryjnej, w tym w szczególności:

a) podanie środków farmaceutycznych i w celu usunięcia pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych, jeżeli wymagają tego przepisy, w porozumieniu i przy współpracy z lekarzem weterynarii,

b) podanie środków farmaceutycznych w postaci szczepionek, zgodnie ze wskazaniami lekarza weterynarii dla danego zwierzęcia,

c) poddawanie zwierząt zabiegom kastracji i sterylizacji, w zakresie wymaganym przez obowiązujące przepisy,

d) zapewnienie opieki lekarza weterynarii w sposób polegający na podejmowaniu w każdym czasie wszelkich niezbędnych czynności w celu zabezpieczenia zwierzęcia przez zagrożeniem dla jego życia i zdrowia,

e) prowadzenie ewidencji bezdomnych zwierząt wyłapanych na terenie Gminy Chojna w sposób polegający na opisaniu zwierzęcia (rasa, maść wielkość i nr czipu) daty jego przyjęcia, historii jego pobytu, danych dotyczących prowadzonych szczepień i zabiegów weterynaryjnych, daty opuszczenia miejsca pobytu wskazanego w powyższej umowie wraz z podaniem przyczyny jego opuszczenia, a w przypadku śmierci zwierzęcia podania daty i przyczyny śmierci z jednoczesnym natychmiastowym zawiadomieniem pracownika Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego w Chojnie,

f) poszukiwanie osób chętnych do zaopiekowania się bezdomnymi zwierzętami w sposób polegający na zabraniu ich przez te osoby do miejsca pobytu oraz informowania ich o zasadach opieki nad danym zwierzęciem, o jego potrzebach, nawykach i zwyczajach,

g) zawieranie na piśmie pod rygorem nieważności umów cywilnoprawnych na podstawie, których osoby określone w punkcie poprzedzającym będą przyjmować zobowiązania do zaopiekowania się bezdomnymi zwierzętami w sposób polegający na zabraniu zwierząt przez te osoby do swojego miejsca pobytu, przechowywania tych umów przez okres dwóch lat i prowadzenia ewidencji oraz okazywania umów i ewidencji na każde żądanie osób upoważnionych przez Zamawiającego,

h) wydawanie zwierząt właścicielom,(po udokumentowaniu, że są właścicielami), Dokumentami o których mowa mogą być: dowód trwałego elektronicznego oznakowania zwierzęcia, książeczka zdrowia itp.,

i) prowadzenie dokumentacji fotograficznej wyłapanych bezdomnych zwierząt.

II. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania (art. 13 ust. 1 pkt 2 u.pp.w):

1. Na realizację wyżej wymienionego zadania w roku 2023 planuje się przeznaczyć łączną kwotę w wysokości do 200.000,00 zł.

2. Kwota może ulec zmianie w przypadku stwierdzenia, że zadanie można zrealizować mniejszym kosztem lub zaistnieje konieczność zmniejszenia budżetu w części przeznaczonej na realizację zadania z przyczyn trudnych do przewidzenia w dniu ogłoszenia konkursu.

3. Poza środkami finansowymi przekazywanymi w ramach dotacji na wsparcie w/w zadania publicznego, Gmina Chojna może ponosić koszty:

1) wynikające z tyt. korzystania z terenu, na którym będą zlokalizowane bezdomne zwierzęta w tym opłata za wywóz nieczystości stałych;

2) poddawanie zwierząt zabiegom kastracji i sterylizacji oraz czipowania;

3) inwestycji oraz remontów (nie stanowiących napraw i konserwacji) na terenie działki, na której będzie realizowane zadanie, w miarę posiadanych środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Gminy Chojna.

4. Koszty realizacji zadań Wykonawca powinien rozliczać wg klasyfikacji księgowej.

5. Prowadzona księgowość powinna umożliwiać rozliczanie wszystkich zadań osobno i łącznie.

6. Katalog kosztów na które dotacja może być przeznaczona w ramach zadania:

1) wyżywienie zwierząt;

2) opiekę weterynaryjną, która powinna obejmować:

a) wizytowanie w razie potrzeby Tymczasowego Punktu Przetrzymywania Bezdomnych Zwierząt przez lekarza weterynarii, w sprawach wymagających natychmiastowej interwencji lekarskiej oraz przybycie na każde wezwanie,

b) eutanazję ślepych miotów oraz w przypadkach tego wymagających eutanazję osobników dorosłych (zgodnie ze sztuką lekarską),

c) prowadzenie dokumentacji z każdorazowego pobytu w Tymczasowym Punkcie Przetrzymywania Bezdomnych Zwierząt,

3) zatrudnienie, w tym wynagrodzenia zatrudnionych pracowników;

4) zakup środków higieny dla pracowników, napojów i posiłków regeneracyjnych zgodnie z kodeksem pracy;

5) zakup usług zewnętrznych, w tym m.in.: usługi księgowej, usług deratyzacyjnych i dezynfekcyjnych, usługę wywozu nieczystości płynnych, usług konserwacyjnych oraz remontowo – naprawczych;

6) zakup materiałów, produktów, artykułów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Tymczasowego Punktu, w tym m.in.: zakup artykułów dla zwierząt, zakup środków czyszczących i dezynfekujących, zakup materiałów, narzędzi związanych z naprawami i konserwacją obiektu;

7) uzupełnianie zużytego wyposażenia;

8) przekazywanie odpadów powstałych na terenie podmiotom uprawnionym do odbierania i unieszkodliwiania (wywóz nieczystości płynnych, wywóz odpadów komunalnych wywóz zwłok zwierząt padłych w Tymczasowym Punkcie Przetrzymywania Bezdomnych Zwierząt);

9) zakup środków trwałych (po uzgodnieniu z dotującym), niezbędnych do realizacji zadania.

7. Dotacji nie można wykorzystać na prowadzenie działalności gospodarczej.

III. Zasady przyznawania dotacji (art. 13 ust. 1 pkt 3 u.pp.w):

1. Otwarty konkurs ofert skierowany jest do organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ww. ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w sferze ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego na terenie Gminy Chojna.

2. Dotację na realizację zadania otrzyma podmiot, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą i wybrana w ogłoszonym konkursie.

3. Wysokość dotacji może być niższa niż wnioskowana w ofercie. W takim przypadku oferentowi przysługuje prawo negocjacji zmniejszenia zakresu rzeczowego lub rezygnacji z jego realizacji.

4. Burmistrz Gminy Chojna może odmówić podmiotowi wyłonionemu w konkursie przyznania dotacji i podpisania umowy w przypadku, gdy okaże się, że podmiot lub jego reprezentanci utracą zdolność do czynności prawnych lub zostaną ujawnione nieznane wcześniej okoliczności podważające wiarygodność merytoryczną lub finansową oferenta.

5. Szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczania zadania reguluje umowa zawarta pomiędzy oferentem a Burmistrzem Gminy Chojna.

IV. Termin i warunki realizacji zadania (art. 13 ust. 1 pkt 4 u.pp.w):

1. Zadanie będzie zrealizowane w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2023 roku.

2. Zadanie powinno być zrealizowane z najwyższą starannością, zgodnie z zawartą umową oraz obowiązującymi standardami i przepisami w zakresie opisanym w ofercie.

3. W ramach realizacji nadzoru i utrzymania Tymczasowego Punktu Przetrzymywania Bezdomnych Zwierząt, Wykonawca powierzonego zadania zobowiązany będzie do:

1) przyjmowania i przetrzymywania pochodzących z terenu Gminy Chojna zwierząt zagubionych, zabłąkanych i porzuconych lub z innych przyczyn bezdomnych, które w wyniku zdarzeń losowych nie są zdolne samodzielnie egzystować - nie ma możliwości ustalenia ich właścicieli;

2) przyjmowania psów od właścicieli – mieszkańców Gminy Chojna, którzy z przyczyn niezależnych nie mogą sprawować nad nimi dalszej opieki (np. ciężka choroba właściciela);

3) współpracy z Urzędem Miejskim w zakresie przekazywania karmy społecznym karmicielom kotów wolno żyjących na terenie Gminy Chojna;

4) przyjmowania zwierząt odebranych czasowo na podstawie decyzji Burmistrza;

5) sprawowania humanitarnej opieki nad zwierzętami przebywającymi w Tymczasowym Punkcie Przetrzymywania Zwierząt , polegającej na zapewnieniu właściwych warunków bytowania i żywienia, w tym między innymi:

a) odpowiedniego pożywienia,

b) stałego dostępu do świeżej i zdatnej do picia wody,

c) pomieszczeń, bud i wybiegów chroniących przed przegrzaniem i wyziębieniem oraz umożliwiające swobodną zmianę pozycji ciała zwierząt,

d) suchych i czystych legowisk,

e) oddzielnego utrzymywania suk od psów (dotyczy osobników niewysterylizowanych),

f) oddzielnego utrzymywania zwierząt chorych i podejrzanych o chorobę,

g) oddzielnego utrzymywania suk ze szczeniętami,

h) zapewnienie zwierzętom swobody ruchu, w miarę możliwości wyprowadzanie ich na spacery;

6) zapewnienia odpowiedniej liczby personelu (pracowników, wolontariuszy, członków organizacji) umożliwiającej sprawne funkcjonowanie Punktu (od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 8:00 do 16:00);

7) zatrudnienia pracowników na okres realizacji zadania tj. od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 r.;

8) rzetelnego i bieżącego prowadzenia dokumentacji weterynaryjnej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;

9) prowadzenia ewidencji w zakresie liczby zwierząt poddanych szczepieniom i innym zabiegom weterynaryjnym;

10) usypiania w sposób humanitarny zwierząt nieuleczalnie chorych, ciężko poranionych oraz ślepych miotów zgodnie z zapisami ustawy o ochronie zwierząt, w przypadku wystąpienia takiej konieczności oraz prowadzenie w tym zakresie szczegółowej dokumentacji;

11) prowadzenia w sposób rzetelny ewidencji w zakresie liczby zwierząt przyjmowanych
do schroniska, wydawanych do adopcji, oddawanych właścicielom, poddawanym sterylizacji kastracji, ilości zwierząt uśpionych i padłych wraz z informacją o przyczynie uśmiercenia i zgonu zwierzęcia;

12) prowadzenia programu adopcji zwierząt; przekazywanie zwierząt osobom zainteresowanym ich posiadaniem i zdolnych zapewniać im należyte warunki utrzymania; kontrolowanie warunków bytowych zwierząt przekazywanych do adopcji (możliwe kontrole przed i po adopcji);

13) poszukiwania dla zwierząt z różnych przyczyn bezdomnych dotychczasowych oraz nowych właścicieli i opiekunów oraz prowadzenie w tym zakresie współpracy z lokalnymi mediami; prowadzenie rejestru domów tymczasowych;

14) oddawania zwierząt ich właścicielom;

15) organizowania i przeprowadzenia akcji edukacyjnych mających na celu:

a) promowanie adopcji zwierząt ze schroniska,

b) propagowanie postawy humanitarnego traktowania zwierząt i należytego dbania,

c) zachęcania właścicieli zwierząt do wykonywania szczepień przeciwko chorobom wirusowym oraz przeprowadzania zabiegów sterylizacji i kastracji, które przyczyniają się do zmniejszania populacji zwierząt bezdomnych (psów i kotów);

16) propagowania idei wolontariatu zgodnie z zapisami ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;

17) przekazywania przedsiębiorcy posiadającemu stosowne zezwolenie zwłok zwierzęcych oraz odpadów medycznych i weterynaryjnych powstających na terenie Punktu, zgodnie z obwiązującymi przepisami w tym zakresie;

18) przekazywania przedsiębiorcy odpadów i innych nieczystości zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;

19) przechowywania i gospodarowania zapasami pożywienia dla zwierząt w sposób zapobiegający ich przeterminowaniu, zniszczeniu np. przez gryzonie lub kradzieży przez osoby trzecie;

20) założenia i prowadzenia strony internetowej dla Punktu Tymczasowego Przetrzymywania Zwierząt, zawierającej między innymi informacje o zwierzętach przeznaczonych do adopcji, zwierzętach zaginionych oraz działaniach i akcjach organizowanych oraz przeprowadzanych przez Tymczasowy Punkt przetrzymywania Zwierząt;

21) utrzymywania w należytym stanie technicznym obiektów i urządzeń zlokalizowanych na terenie Punktu Tymczasowego Przetrzymywania Zwierząt;

22) umożliwienia w godzinach otwarcia Punktu Tymczasowego Przetrzymywania Zwierząt, swobodnego wejścia na jego teren przedstawicielom oraz wolontariuszom organizacji, których statutowym celem działania jest ochrona zwierząt;

23) przechowywania dokumentacji realizacji niniejszego zadania w siedzibie Punktu Tymczasowego Przetrzymywania Zwierząt w Chojnie, teren wskazanej działki z zachowaniem zasad ochrony danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych; po zakończeniu konkursu pełna dokumentacja winna zostać przekazana dla nowego pomiotu prowadzącego Punkt Tymczasowego Przetrzymywania Zwierząt.

V. Warunki i termin składania ofert (art. 13 ust. 1 pkt 4 u.pp.w):

1. Konkurs adresowany jest do organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie ( Dz. U. z 2022 r. poz.1327 z późn.zm. ), jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w sferze ekologii i ochrony zwierząt oraz ochrony dziedzictwa przyrodniczego na terenie Gminy Chojna.

2. Warunkiem ubiegania się o finansowanie realizacji zadania publicznego przez oferenta jest złożenie formularza ofertowego, zgodnego z załącznikiem nr 1 do rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 październik 2018r w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz.U. z 2018 r, poz. 2057) - załącznik nr 1 do otwartego konkursu ofert.

3. Oferty muszą być podpisane i opieczętowane przez oferenta.

4. Do opieczętowanej i podpisanej oferty należy dołączyć:

1) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, innego rejestru lub ewidencji świadczący w szczególności o zakresie działalności oferenta i osobach uprawnionych do reprezentacji, tj.:

a) w przypadku fundacji i stowarzyszeń - odpis z Krajowego Rejestru Sądowego,

b) w przypadku pozostałych oferentów — inne dokumenty właściwe dla oferenta, tj. zaświadczenia, decyzje lub inne świadczące o wpisie do ewidencji uczniowskich klubów sportowych i stowarzyszeń kultury fizycznej,

c) w przypadku niewpisanych do KRS oferentów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych – dokument poświadczający, że dany oferent posiada osobowość prawną oraz wydane przez właściwe władze zaświadczenie o osobie (osobach) upoważnionej do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań finansowych w imieniu tego oferenta;

(UWAGA: w przypadku, gdy oferent jest wpisany do KRS - jest zwolniony z przedkładania dokumentu)

2) w przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji podmiotów składających ofertę wspólną niż wynikający z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru – dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta (-ów);

3) wykaz imienny osób, przy udziale których podmiot uprawniony zamierza realizować zadanie publiczne wraz z określeniem ich kwalifikacji, doświadczenia.

Wymienione załączniki należy złożyć w postaci oryginalnych dokumentów lub uwierzytelnionych kopii.

5. Do oferty można dołączyć:

1) rekomendacje, opinie i inne dokumenty potwierdzające doświadczenie w zakresie ochrony zwierząt;

2) podpisane umowy partnerskie świadczące o współpracy organizacji z innymi podmiotami w zakresie opieki nad zwierzętami, ochrony zwierząt.

6. Ofertę w wersji papierowej wraz z załącznikami należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Chojnie, w zamkniętej kopercie, opatrzonej napisem „Otwarty konkurs ofert na prowadzenie Punktu Tymczasowego Przetrzymywania Zwierząt dla bezdomnych zwierząt w roku: 2023” lub drogą pocztową w terminie do 29 grudnia 2022 r. Na kopercie należy podać nazwę i adres oferenta. Decyduje data wpływu.

7. Oferta i wyżej wymienione załączniki powinny być podpisane przez osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym równoważnym dokumencie, posiadające na dzień składania oferty prawo reprezentacji oferenta.

8. Dokumenty powinny być podpisane czytelnie z podaniem funkcji osoby/osób podpisującej/podpisujących (np. wraz z imienną pieczątką osoby /osób podpisujących).

9. W przypadku składania kopii dokumentów powinny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez jedną z osób mających prawo do reprezentacji oferenta, na pierwszej stronie dokumentu z zastosowaniem formuły: „Potwierdza się za zgodność z oryginałem strony od …do…”, bądź na każdej ze stron.

10. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa oferta oraz załączniki mogą być podpisane przez osoby w nim wskazane.

11. W przypadku braku w odpisie z KRS, w odpisie z innego rejestru lub ewidencji danych dotyczących statutowej działalności, należy przedłożyć aktualny statut podmiotu.

VI.Tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru ofert oraz termin dokonania wyboru ofert (art. 13 ust. 1 pkt 6 u.pp.w):

1. Konkurs zostanie rozstrzygnięty bezzwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia zakończenia naboru ofert.

2. Oferty składane są w trybie wspierania, o którym mowa w art. 11 ust. 1 pkt. 1 powołanej na wstępie ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

3. Postępowanie konkursowe prowadzone będzie w oparciu o zasady i kryteria określone w Uchwale Nr LI/397/2022 Rady Miejskiej w Chojnie z dnia 24 listopada 2022 r. w sprawie przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Gminy Chojna z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2023 rok.

4. Ocena formalna i merytoryczna dokonywana będzie na podstawie karty oceny ofert.

5. Oferty niespełniające wymogów formalnych będą mogły być uzupełnione w terminie siedmiu dni od dnia wezwania oferenta do uzupełnienia. Oferty nieuzupełnione w określonym terminie będą odrzucone z przyczyn formalnych i nie będą podlegać ocenie merytorycznej.

6. Uzupełnieniu podlegają następujące braki i uchybienia formalne:

1) niezłożenie oferty w formie papierowej;

2) brak podpisu/podpisów pod ofertą osoby/osób upoważnionych;

3) brak lub niepoprawne pełnomocnictwo do składania oświadczenia woli w imieniu oferenta;

4) brak wymaganych załączników do oferty, wskazanych w ogłoszeniu konkursowym;

5) brak poświadczenia kopii dokumentów „za zgodność z oryginałem”.

7. Merytorycznej oceny dokona Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Gminy Chojna.

8. Ocena merytoryczna wyrażona zostanie punktowo w oparciu o następujące kryteria:

1) możliwość realizacji zadania publicznego;

2) kalkulację kosztów realizacji zadania publicznego, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania;

3) jakość wykonania zadania i kwalifikacje osób, przy udziale osób których będzie realizowane zadanie publiczne;

4) wkład rzeczowy, osobowy, w tym świadczenia wolontariuszy i praca społeczna członków organizacji;

5) analiza i ocena realizacji zleconych zadań publicznych w latach poprzednich przy uwzględnieniu rzetelności i terminowości oraz sposobu rozliczenia otrzymanych na ten cel środków;

6) merytoryczność zadania, w tym: planowana liczba zatrudnionych pracowników objętych zadaniem.

9. Zasady punktacji:

1) kryteria, o których mowa w ust. 8 pkt 1) – 5) zostaną ocenione w skali punktowej 0-5 pkt;

2) kryterium, o którym mowa w ust.8 pkt 6), zostanie ocenione w skali 0 -10 pkt.

10. Zasady oceny ofert:

1) ocenie merytorycznej podlegają oferty, które nie posiadają braków formalnych;

2) oceny merytorycznej ofert dokona Komisja Konkursowa (na ostateczną ocenę Komisji składają się zsumowane oceny indywidualne każdego z jej członków. Dokonane według zasad, o których mowa w ust.9);

3) oferty kwalifikujące się do przyznania dotacji powinny jednocześnie:

a) uzyskać w ocenie merytorycznej co najmniej 65% maksymalnej liczby punktów,

b) spełnić wymagania formalne;

4) dotacja zostanie przyznana w ramach wysokości środków finansowych przewidzianych w Dziale II ust.1.

11. Oferty niespełniające wymogów formalnych będą mogły być uzupełnione w terminie siedmiu dni od dnia wezwania oferenta do uzupełnienia. Oferty nieuzupełnione w określonym terminie będą odrzucone z przyczyn formalnych i nie będą podlegać ocenie merytorycznej.

12. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.12.2022 r. o godz. 10.00 w pokoju nr 7 Urzędu Miejskiego w Chojnie, ul. Jagiellońska 4.

13. Konkurs zostanie rozstrzygnięty, jeżeli zostanie złożona przynajmniej jedna oferta.

14. Ocena Komisji wraz z propozycją wysokości dotacji zostanie przekazana Burmistrzowi Gminy Chojna, który podejmie ostateczną decyzję. Od tej decyzji nie stosuje się trybu odwoławczego.

15. Informacja o zrealizowanych zadaniach tego samego typu w roku ogłaszanego konkursu i w roku poprzednim oraz wysokości dotacji przekazana na realizację zadań – Nie dotyczy.

VII. Informacja o zrealizowanych przez Gminę Chojna zadaniach tego samego typu w roku ogłoszenia otwartego konkursu ofert i w roku poprzednim zadaniach publicznych tego samego rodzaju i związanych z nimi kosztami, ze szczególnym uwzględnieniem wysokości przekazanych organizacjom pozarządowym i podmiotom, o których mowa w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie:

W roku 2022 dotacji w wysokości 160.000,00 zł. udzielono: Stowarzyszeniu PSIJACIELE Chojeńskie Stowarzyszenie Przyjaciół Zwierząt.

VIII. Postanowienia końcowe:

1. Burmistrz Gminy Chojna zastrzega sobie prawo odwołania konkursu bez podania przyczyny jego odwołania.

2. Wyłoniony podmiot będzie zobowiązany pod rygorem wypowiedzenia w trybie natychmiastowym umowy do:

1) zamieszczania we wszystkich drukach i materiałach reklamowych związanych z realizacją zadania logo Gminy Chojna oraz informacji o tym, że zadanie jest dotowane przez Gminę Chojna;

2) dostarczenia na wezwanie właściwej komórki organizacyjnej Urzędu Miejskiego oryginałów dokumentów (faktur, rachunków) oraz wszelkiej innej dokumentacji celem kontroli prawidłowości wydatkowania dotacji oraz kontroli prowadzenia właściwej dokumentacji z nią związanej.

Informacje zawarte w raportach powinny w szczególności zawierać dane dotyczące:

a) kosztów utrzymania obiektu, koszty zakupów materiałów i wyposażenia, koszty deratyzacji i dezynfekcji, koszty przeglądów oraz innych danych składających się na wynik finansowy utrzymania schroniska,

b) kosztów związanych z utrzymaniem i opieką nad zwierzętami (m.in. zakup karmy, zakup akcesoriów dla zwierząt, opieka weterynaryjna, wywóz zwłok zwierząt),

c) rozliczenia godzin wolontariuszy i członków organizacji (przedłożenie listy obecności tych osób zawierającej datę oraz godziny świadczenia pracy na rzecz schroniska),

d) informacji o liczbie zwierząt przyjętych, adoptowanych, odebranych przez właścicieli, liczbie zwierząt padłych oraz poddanych eutanazji, ilości wykonanych sterylizacji i kastracji, liczbie wykonanych szczepień, odrobaczeń, odpchleń.

3) składania sprawozdania z udzielonej dotacji, w następujących okresach:

a) do 31.01.2024r. (sprawozdanie za okres: 01.01.2023 r. – 31.12.2023r.).

3. Wyniki konkursu przedstawione będą na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Chojnie raz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej Gminy Chojna.

4. Załączniki do ogłoszenia o otwartym konkursie ofert:

1) Załącznik nr 1 – wzór oferty

OFERTA REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO* /

OFERTA WSPÓLNA REALIZACJI ZADANIA PUBLICZNEGO*,

O KTÓREJ MOWA W ART. 14 UST. 1* / 2* USTAWY Z DNIA 24 KWIETNIA 2003 R.

O DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGO I O WOLONTARIACIE

(DZ. U. Z 2018 R. POZ. 450, Z PÓŹN. ZM.)

POUCZENIE co do sposobu wypełniania oferty:

Ofertę należy wypełnić wyłącznie w białych pustych polach, zgodnie z instrukcjami umieszonymi przy poszczególnych polach lub w przypisach.

W przypadku pól, które nie dotyczą danej oferty, należy wpisać „nie dotyczy” lub przekreślić pole.

Zaznaczenie „*”, np., „Oferta realizacji zadania publicznego*/Oferta wspólna realizacji zadania publicznego*”, oznacza, że należy skreślić niewłaściwą odpowiedź i pozostawić prawidłową. Przykład: „Oferta realizacji zadania publicznego* /Oferta wspólna realizacji zadania publicznego*”.

I. Podstawowe informacje o złożonej ofercie

1. Organ administracji publicznej,
do którego jest adresowana oferta

 

2. Rodzaj zadania publicznego1)

 

II. Dane oferenta(-tów)

1. Nazwa oferenta(-tów), forma prawna, numer w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innej ewidencji, adres siedziby, strona www, adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu

 

 

2. Dane osoby upoważnionej do składania wyjaśnień dotyczących oferty (np. imię i nazwisko, numer telefonu, adres poczty elektronicznej)

 

III. Opis zadania

1. Tytuł zadania publicznego

 

__________________________________________________

1) Wypełnić jedynie w przypadku, gdy oferta została złożona w związku z ogłoszonym przez organ otwartym konkursem ofert.
Należy wskazać rodzaj zadania, o którym mowa w art. 13 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, wynikający z ogłoszenia o otwartym konkursie ofert.

     
 

2. Termin realizacji zadania publicznego

Data

rozpoczęcia

 

Data

zakończenia

 

3. Syntetyczny opis zadania (należy wskazać i opisać: miejsce realizacji zadania, grupę docelową, sposób rozwiązywania jej problemów/zaspokajania potrzeb, komplementarność z innymi działaniami podejmowanymi przez organizację lub inne podmioty)

 

4. Plan i harmonogram działań na rok ……………….

(należy wymienić i opisać w porządku logicznym wszystkie planowane w ofercie działania oraz określić ich uczestników i miejsce ich realizacji)

Lp.

Nazwa działania

Opis

Grupa docelowa

Planowany termin realizacji

Zakres działania realizowany przez podmiot niebędący stroną umowy 2)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Opis zakładanych rezultatów realizacji zadania publicznego

(należy opisać:

1)   co będzie bezpośrednim efektem (materialne „produkty” lub „usługi” zrealizowane na rzecz uczestników zadania) realizacji oferty?

2)   jaka zmiana społeczna zostanie osiągnięta poprzez realizację zadania?

3)   czy przewidywane jest wykorzystanie rezultatów osiągniętych w trakcie realizacji oferty w dalszych działaniach organizacji? – trwałość rezultatów zadania)

__________________________________________________

2) Dotyczy zakresu działania tej części zadania, która będzie realizowana przez podmiot niebędący stroną umowy, o którym mowa w art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

                 
 

 

 

 

6. Dodatkowe informacje dotyczące rezultatów realizacji zadania publicznego3)

Nazwa rezultatu

Planowany poziom osiągnięcia

rezultatów (wartość

docelowa)

Sposób monitorowania rezultatów / źródło informacji o osiągnięciu wskaźnika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV. Charakterystyka oferenta

1. Informacja o wcześniejszej działalności oferenta, w szczególności w zakresie, którego dotyczy zadanie publiczne

 

2. Zasoby kadrowe, rzeczowe i finansowe oferenta, które będą wykorzystane do realizacji zadania

 

V. Kalkulacja przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego

______________________________________

3)   Organ w ogłoszeniu o otwartym konkursie ofert może odstąpić od wymogu składania dodatkowych informacji dotyczących rezultatów w realizacji zadania publicznego, jeżeli rodzaj zadania uniemożliwia ich określenie.

 

V.A Zestawienie kosztów realizacji zadania

(w sekcji V-A należy skalkulować i zamieścić wszystkie koszty realizacji zadania niezależnie od źródła finansowania wskazanego w sekcji V-B)

Lp.

Rodzaj kosztu

Rodzaj

miary

Koszt

jednostkowy

[PLN]

Liczba

jednostek

Wartość [PLN]

Razem

Rok 1

Rok 2

Rok 34)

I.

Koszty realizacji działań

I.1.

Działanie 1

 

 

 

 

 

 

 

I.1.1.

Koszt 1

 

 

 

 

 

 

 

I.1.2.

Koszt 2

 

 

 

 

 

 

 

...

...

 

 

 

 

 

 

 

I.2.

Działanie 2

 

 

 

 

 

 

 

I.2.1.

Koszt 1

 

 

 

 

 

 

 

I.2.2.

Koszt 2

 

 

 

 

 

 

 

...

...

 

 

 

 

 

 

 

I.3.

Działanie 3

 

 

 

 

 

 

 

I.3.1.

Koszt 1

 

 

 

 

 

 

 

I.3.2.

Koszt 2

 

 

 

 

 

 

 

...

...

 

 

 

 

 

 

 

Suma kosztów realizacji zadania

 

 

 

 

II.

Koszty administracyjne

II.1.

Koszt 1

 

 

 

 

 

 

 

II.2.

Koszt 2

 

 

 

 

 

 

 

...

...

 

 

 

 

 

 

 

Suma kosztów administracyjnych

 

 

 

 

Suma wszystkich kosztów realizacji zadania

 

 

 

 

 

V.B Źródła finansowania kosztów realizacji zadania

Lp.

Źródło finansowania kosztów realizacji zadania

Wartość [PLN]

Udział [%]

1.

Suma wszystkich kosztów realizacji zadania

 

100

2.

Planowana dotacja w ramach niniejszej oferty

 

 

3.

Wkład własny5)

 

 

3.1.

Wkład własny finansowy

 

 

3.2.

Wkład własny niefinansowy (osobowy i rzeczowy)

 

 

4.

Świadczenia pieniężne od odbiorców zadania

 

 

 

V.C Podział kosztów realizacji zadania pomiędzy oferentów6)

Lp.

Źródło finansowania kosztów realizacji zadania

Wartość [PLN]

 

Razem

Rok 1

Rok 2

Rok 37)

1.

Oferent 1

 

 

 

 

2.

Oferent 2

 

 

 

 

3.

Oferent 3

 

 

 

 

 

...

 

 

 

 

Suma wszystkich kosztów realizacji zadania

 

 

 

 

               
 

 

VI. Inne informacje

1.   Deklaracja o zamiarze odpłatnego lub nieodpłatnego wykonania zadania publicznego.

2.   Działania, które w ramach realizacji zadania publicznego będą wykonywać poszczególni oferenci oraz sposób ich reprezentacji wobec organu administracji publicznej – w przypadku oferty wspólnej.

3.   Inne działania, które mogą mieć znaczenie przy ocenie oferty, w tym odnoszące się do kalkulacji przewidywanych kosztów oraz oświadczeń zawartych w sekcji VII.

_________________________________

4)   Tabelę należy rozszerzyć w przypadku realizacji oferty w dłuższym okresie.

5)   Suma pól 3.1. i 3.2.

6)   Sekcję V.C należy uzupełnić w przypadku oferty wspólnej.

7)   Tabelę należy rozszerzyć w przypadku realizacji oferty w dłuższym okresie.

 

 

 

 

 

VII. Oświadczenia

Oświadczam(-my), że:

1)  proponowane zadanie publiczne będzie realizowane wyłącznie w zakresie działalności pożytku publicznego oferenta(-tów);

2)  pobieranie świadczeń pieniężnych będzie się odbywać wyłącznie w ramach prowadzonej odpłatnej działalności pożytku publicznego;

3)  oferent* / oferenci* składający niniejszą ofertę nie zalega(-ją)* / zalega(-ją)* z opłacaniem należności z tytułu zobowiązań podatkowych;

4)  oferent* / oferenci* składający niniejszą ofertę nie zalega(-ją)* / zalega(-ją)* z opłacaniem należności z tytułu składek na ubezpieczenia społeczne;

5)  dane zawarte w części II niniejszej oferty są zgodne z Krajowym Rejestrem Sądowym* / właściwą ewidencją*;

6)  wszystkie informacje podane w ofercie oraz załącznikach są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym;

7)  w zakresie związanym z otwartym konkursem ofert, w tym z gromadzeniem, przetwarzaniem i przekazywaniem danych osobowych, a także wprowadzaniem ich do systemów informatycznych, osoby, których dotyczą te dane, złożyły stosowne oświadczenia zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.

Data ........................................................

.................................................................

.................................................................

(podpis osoby upoważnionej lub podpisy

osób upoważnionych do składania oświadczeń

woli w imieniu oferentów)

 

2) Załącznik nr 2 – wzór sprawozdania

SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA ZADANIA PUBLICZNEGO, O KTÓRYM MOWA W ART. 18 UST. 4 USTAWY Z DNIA 24 KWIETNIA 2003 R. O DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGO I O WOLONTARIACIE (DZ. U. Z 2018 R. POZ. 450, Z PÓŹN. ZM.)

Pouczenie co do sposobu wypełniania sprawozdania:

Sprawozdanie należy wypełnić wyłącznie w białych pustych polach, zgodnie z instrukcjami umieszonymi przy poszczególnych polach oraz w przypisach. 

W przypadku pól, które nie dotyczą danego sprawozdania, należy wpisać „nie dotyczy” lub przekreślić pole.

Zaznaczenie „*”, np. „Częściowe* / Końcowe*”, oznacza, że należy skreślić niewłaściwą odpowiedź i pozostawić prawidłową. Przykład: „Częściowe* / Końcowe*”.

 

Rodzaj sprawozdania

Częściowe* / Końcowe*

Okres, za jaki jest składane sprawozdanie

 

 

Tytuł zadania publicznego

 

Nazwa Zleceniobiorcy(-ców)

 

Data zawarcia umowy

 

Numer umowy, o ile został nadany

 

 

 

Część I. Sprawozdanie merytoryczne

 

 1. Opis osiągniętych rezultatów wraz z liczbowym określeniem skali działań zrealizowanych w ramach zadania (należy opisać osiągnięte rezultaty zadania publicznego i sposób, w jaki zostały zmierzone; należy wskazać rezultaty trwałe oraz w jakim stopniu realizacja zadania przyczyniła się do  osiągnięcia jego celu)

 

 

 

 

2. Szczegółowy opis wykonania poszczególnych działań (opis powinien zawierać szczegółową informację o zrealizowanych działaniach zgodnie z umową, z uwzględnieniem stopnia oraz skali ich wykonania, a także wyjaśnić ewentualne odstępstwa w ich realizacji; w opisie należy przedstawić również informację o zaangażowanym wkładzie osobowym i wkładzie rzeczowym w realizację działań; w przypadku realizacji działania przez podmiot niebędący stroną umowy [1])  należy to wyraźnie wskazać w opisie tego działania)

 

 

 

 

 

Część II. Sprawozdanie z wykonania wydatków

 

  1. Rozliczenie wydatków za rok …

Lp.

Rodzaj kosztu

Koszty zgodnie z umową

(w zł)

Faktycznie poniesione wydatki

(w zł)

I.

Koszty realizacji działań

 

I.1.

Działanie 1

 

 

I.1.1.

Koszt 1

 

 

I.1.2.

Koszt 2

 

 

 

 

I.2.

Działanie 2

 

 

I.2.1.

Koszt 1

 

 

I.2.2.

Koszt 2

 

 

 

 

Suma kosztów realizacji zadania

 

 

II.

Koszty administracyjne

 

II.1.

Koszt 1

 

 

II.2.

Koszt 2

 

 

 

 

Suma kosztów administracyjnych

 

 

Suma wszystkich kosztów realizacji zadania

 

 

 

2. Rozliczenie ze względu na źródło finansowania zadania publicznego

Lp.

Źródło finansowania

Koszty zgodnie z umową

Faktycznie poniesione wydatki

1

Dotacja, w tym odsetki bankowe od dotacji oraz inne przychody ogółem:

 

  zł

1.1

Kwota dotacji

  zł

  zł

1.2

Odsetki bankowe od dotacji

 

  zł

1.3

Inne przychody

 

  zł

 

2

 

Inne środki finansowe ogółem   [2]):

(należy zsumować środki finansowe wymienione w pkt 2.1–2.4)

  zł

 

    zł

2.1

Środki finansowe własne

  zł

  zł

2.2

Świadczenia pieniężne od odbiorców zadania publicznego

  zł

  zł

2.3

Środki finansowe z innych źródeł publicznych2),   [3])

  zł

  zł

Nazwa(-wy) organu(-nów) administracji publicznej lub jednostki(-tek) sektora finansów publicznych, który(-ra,-re) przekazał(a, y) środki finansowe): ………………………………………………………………………………………………………………………………....

2.4

Pozostałe2)

  zł

  zł

3

Wkład osobowy i wkład rzeczowy ogółem:

(należy zsumować środki finansowe wymienione w pkt 3.1 i 3.2)

 

  zł

  zł

3.1

Koszty pokryte z wkładu osobowego

  zł

  zł

3.2

Koszty pokryte z wkładu rzeczowego  [4]), [5])

  zł

  zł

4

Udział kwoty dotacji w całkowitych kosztach zadania publicznego [6])

%

%

5

Udział innych środków finansowych w stosunku do otrzymanej kwoty dotacji  [7])

%

%

6

Udział wkładu osobowego i wkładu rzeczowego w stosunku do otrzymanej kwoty dotacji     [8])

%

%

 

 3. Informacje o innych przychodach uzyskanych przy realizacji zadania publicznego

(należy opisać przychody powstałe podczas realizowanego zadania, które nie były przewidziane w umowie, np. pochodzące ze sprzedaży towarów lub usług wytworzonych lub świadczonych w ramach realizacji zadania publicznego)

 

 

 

 4. Informacje o świadczeniach pieniężnych pobranych w związku z realizacją zadania od odbiorców zadania (należy wskazać warunki, na jakich były pobierane świadczenia pieniężne, jaka była faktyczna wysokość świadczenia poniesiona przez pojedynczego odbiorcę oraz jaka była łączna wartość tych świadczeń)

 

 

 

Część III. Dodatkowe informacje

 

 

Oświadczam(y), że:

1)   od daty zawarcia umowy nie zmienił się status prawny Zleceniobiorcy(-ców);

2)   wszystkie informacje podane w niniejszym sprawozdaniu są zgodne z aktualnym stanem prawnym i faktycznym;

3)   w zakresie związanym z otwartym konkursem ofert, w tym z gromadzeniem, przetwarzaniem i przekazywaniem danych osobowych, a także wprowadzaniem ich do systemów informatycznych, osoby, których dotyczą te dane, złożyły stosowne oświadczenia zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.

 

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

……………………………………………………………………………………..…………………………………………………………………...

Podpis osoby upoważnionej lub podpisy osób upoważnionych

do składania oświadczeń woli w zakresie zobowiązań finansowych w imieniu Zleceniobiorców.

W przypadku podpisów nieczytelnych należy czytelnie podać imię i nazwisko osoby podpisującej. [9])

 

Data ……………………………………………….

POUCZENIE

Sprawozdania składa się osobiście lub przesyła przesyłką poleconą na adres Zleceniodawcy w terminie przewidzianym w umowie.

Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem pismo zostało wysłane w formie dokumentu elektronicznego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570,
z późn. zm.), za poświadczeniem przedłożenia Zleceniodawcy, lub nadane w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego.

 

[1]) Dotyczy podzlecenia realizacji zadania, o którym mowa w art. 16 ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003  r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

[2])  Wypełnić jedynie w przypadku wsparcia realizacji zadania publicznego. 

[3]) Na przykład dotacje z budżetu państwa lub budżetu jednostki samorządu terytorialnego, funduszy celowych, środki
z funduszy strukturalnych.

[4]) Wypełnić jedynie w przypadku, gdy umowa dopuszczała wycenę wkładu rzeczowego.

[5]) Wkładem rzeczowym są np. nieruchomości, środki transportu, maszyny, urządzenia. Zasobem rzeczowym może być również zasób udostępniony, względnie usługa świadczona na rzecz tej organizacji przez inny podmiot nieodpłatnie (np. usługa transportowa, hotelowa, poligraficzna itp.) wykorzystana w realizacji zadania publicznego.

[6]) Procentowy udział kwoty dotacji, o której mowa w pkt 1.1, w całkowitych kosztach zadania publicznego należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

[7]) Procentowy udział innych środków finansowych, o których mowa w pkt 2, w stosunku do otrzymanej kwoty dotacji należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 

[8]) Procentowy udział środków niefinansowych, o których mowa w pkt 3, w stosunku do otrzymanej kwoty dotacji należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

[9]) Nie dotyczy sprawozdania sporządzanego w formie dokumentu elektronicznego.

 

 

  


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Danuta Walusz

Data wytworzenia:
07 gru 2022

Osoba dodająca informacje

Teresa Będzak

Data publikacji:
19 gru 2022, godz. 13:23

Osoba aktualizująca informacje

Teresa Będzak

Data aktualizacji:
19 gru 2022, godz. 13:28