Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Chojna

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Polsko ? Niemieckie Centrum ds. Młodzieży, Edukacji i komunikacji w związku gmin Oder-Welse gminie Passow i gminie Pinnow oraz gminach Chojna, Gryfino, Kołbaskowo, Stare Czarnowo i Wałcz? - dostawa wyposażenia do Przedszkola Miejskiego w Chojnie

Chojna: Polsko - Niemieckie Centrum ds. Młodzieży, Edukacji i komunikacji w związku gmin Oder- Welse gminie Passow i gminie Pinnow oraz gminach Chojna, Gryfino, Kołbaskowo, Stare Czarnowo i Wałcz- dostawa wyposażenia do Przedszkola Miejskiego w Chojnie
Numer ogłoszenia: 66560 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chojna , ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4141485: 4141035, faks 0914141117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chojna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Polsko - Niemieckie Centrum ds. Młodzieży, Edukacji i komunikacji w związku gmin Oder- Welse gminie Passow i gminie Pinnow oraz gminach Chojna, Gryfino, Kołbaskowo, Stare Czarnowo i Wałcz- dostawa wyposażenia do Przedszkola Miejskiego w Chojnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zadanie dotyczy dostawy wyposażenia wraz z montażem do Przedszkola Miejskiego w Chojnie w ramach zadania pod nazwą Polsko - Niemieckie Centrum ds. Młodzieży, Edukacji i komunikacji w związku gmin Oder-Welse gminie Passow i gminie Pinnow oraz gminach Chojna, Gryfino, Kołbaskowo, Stare Czarnowo i Wałcz dostawa wyposażenia do Przedszkola Miejskiego w Chojnie, 2) Wykonawca ma dostarczyć wyposażenie wymieniony poniżej w tabeli A i B : Lpp. Rodzaj sprzętu Opis słowny Ilość 1.Regał na książki Regał wyposażony w 3 półki z przegródkami. Wykonany z płyty wiórowej w tonacji buku, z kolorowymi elementami z płyty MDF. wymiary 74 x 40 x 70 cm 6 szt. 2.sześcioosobowy stolik dla dzieci Stolik sześciokątny, blat z płyty laminowanej o gr. ok. 18 mm, wykończenie PCV (gr. ok 2 mm) w kolorze lub w tonacji buku, możliwość dobrania nóg do stołu w 4 wysokościach lub nogi z możliwością regulacji wysokości, wymiary dł. boku dł. przekątnej 72x128 cm, kolor - bukowy. 10 szt. 3. Krzesełka dziecięce Cechy: szerokie, zaokrąglone oparcie, siedzisko wykonane ze sklejki o gr. ok. 8 mm eliminujące ucisk pod kolanami w trakcie siedzenia, stelaż wykonany z rury okrągłej o średnicy ok. 25 mm, podstawa krzesła w kształcie litery H zapewniająca wysoką stabilność, możliwość stawiania krzesła jednego na drugim, możliwość zawieszania krzesła, ochronne plastikowe zatyczki chroniące przed zarysowaniem. 60 szt. 4. Krzesełka dla starszych dzieci Krzesełka z siedziskiem i oparciem wykonanym ze sklejki bukowej w kolorze naturalnym, o gr. 8 mm w Stelaż został wykonany z rury płasko- owalnej o wym. 38 x 20 mm i 30 x 15 mm. Wyprofilowane siedzisko eliminujące ucisk pod kolanami w trakcie siedzenia. Podstawa w kształcie litery H zapewnia wysoką stabilność. Blat chroniony przed zarysowaniem 3 stopkami umieszczonymi pod siedziskiem oraz wyposażony w zatyczki z tworzywa sztucznego chroniące podłogę przed zarysowaniem. Krzesełka można stawiać jedno na drugim, a także zawieszać na blacie. Zgodne z normą PN -EN 1729-1: 2007 oraz PN -EN 1729-2: 2007. 2 szt. 5. Tablica korkowa Tablica o wym. 60cmx 90 cm wykonana jest z miękkiej płyty pilśniowej o gr. 8mm. Płyta oklejona korkiem technicznym grubości 1mm. Rama tablicy wykonana z drewna 1 klasy. W komplecie powinny znajdować się gwoździki i dwie metalowe zawieszki do zamocowania tablicy na ścianie. 7 szt. 6. Łóżeczko Łóżeczko ze stalową konstrukcją i tkaniną przepuszczającą powietrze, Narożniki z tworzywa sztucznego stanowiące jednocześnie nóżki łóżeczka, a ich konstrukcja pozwalana na układanie łóżeczek jedno na drugim. Wymiary. 132 x 60 x 12,5 cm 20 szt. kolor zielony 25 szt. kolor żółty 7. Szafka rtv Szafka wykonana z płyty wiórowej w tonacji buku o gr. 18 mm, z obrzeżem o gr. 2 mm. Wyposażona w dużą przegrodę na telewizor plazmowy lub LCD. Na dole półeczki na sprzęt audiowizualny. Zaopatrzona w drzwi zamykane na klucz. Szafa musi być mocowana do ściany. wym. szafy 113,8 x 40 x 123,6 cm wym. wnęki 110 x 69 x 36 cm 6 szt. 8. Dywan do sali zabaw Dywan przeznaczony do użytkowania w obiektach publicznych (przedszkole), posiadający wysoki stopień odporności na zapalenie oraz ścieranie (potwierdzone atestami). skład surowcowy: polipropylen lub poliamid dywan jednokolorowy lub kolorowy delikatne wzory - odcienie pomarańczowego, zielonego, jasnego brązu, beżu itp. wielkość: 4x5m Dywany mają posiadać Certyfikat Zgodności - tzn. Atest Higieniczny oraz Cfl-s1 (wg normy EN 1307) 6 szt. 9. Regał biblioteczny 1. Regał biblioteczki z białej płyty wiórowej, z kolorowymi elementami o wym. 60 x 35 x 90 cm 2. Biblioteczka z białej płyty wiórowej o wym. 42 x 60 x 90 cm, z kolorowymi elementami, posiadająca 2 półki o wym. 42 x 60 oraz pojemnik na kółkach 3. Biblioteczka z białej płyty wiórowej, z kolorowymi elementami o wym. 130 x 42 x 70 cm wyposażona dodatkowo w 2 poduszki w kształcie ćwiartki koła o wym. 32 x 32 x 10 cm 1 komplet 10. Meble przedszkolne Zestaw składa się z : jednego regału kolorowego (zielony) wykonanego z kolorowej płyty MDF o wym. 50 x 30 x 170cm. wyposażonego w 4 półki; trzech szafek kwadratowych o wym. 90,6 x 40 x 90,4 cm wyposażonych w 2 małe półeczki w górnej części mebla i 1dużą półkę w dolnej części. 2 szt. drzwiczek małych, pojedynczych o wym. 44,8 x 40 cm w kolorze jasny zielony dopasowanych do szafki kwadrat z półkami, 2 szt. drzwiczek małych, pojedynczych o wym. 44,8 x 40 cm w kolorze ciemny zielony dopasowanych do szafki kwadrat z półkami, 2 szt. drzwiczek małych pojedynczych o wym. 44,8 x 40 cm w kolorze jasny żółty dopasowanych do szafki kwadrat z półkami, 2 szt. drzwiczek małych pojedynczych o wym. 44,8 x 40 cm w kolorze ciemny żółty dopasowanych do szafki kwadrat z półkami, 8 szt. uchwytów do szafki w kształcie kwadratu o wym. 10 x 10 x 2,2 cm DŁUGOŚĆ ZESTAWU 3,22 m 1 zestaw 11. Meble przedszkolne Zestaw składa się z : 1 szt. szafki z jedną półką w kolorze białym o wym. 90,6 x 40 x 50 cm trzech szafek kwadratowych o wym. 90,6 x 40 x 90,4 cm wyposażonych w 2 małe półeczki w górnej części mebla i 1dużą półkę w dolnej części. 2 szt. drzwiczek małych, pojedynczych o wym. 44,8 x 40 cm w kolorze czerwonym dopasowanych do szafki kwadrat z półkami, 2 szt. drzwiczek małych, pojedynczych o wym. 44,8 x 40 cm w kolorze bordowym dopasowanych do szafki kwadrat z półkami, 2 szt. drzwiczek małych pojedynczych o wym. 44,8 x 40 cm w kolorze jasny żółty dopasowanych do szafki kwadrat z półkami, 2 szt. drzwiczek małych pojedynczych o wym. 44,8 x 40 cm w kolorze ciemny żółty dopasowanych do szafki kwadrat z półkami, 8 szt. uchwytów do szafki w kształcie kwadratu o wym. 10 x 10 x 2,2 cm DŁUGOŚĆ ZESTAWU 3,62 m 1 zestaw 12. Dydaktyczny kącik przyrodniczy Stolik na kółkach z półkami do przechowywania różnego rodzaju akcesoriów. Wykonany z płyty wiórowej w tonacji buku, z obrzeżem PCV. Wym. 90 x 60 x 86 cm 2 szt. 13. Szafka do dydaktycznego kącika ekologicznego Szafka do kącika ekologicznego w kształcie jeża z 3 półkami do przechowywania darów przyrody. Wym. 100 x 39 x 124 cm 1 szt. 14. Szafka do dydaktycznego kącika ekologicznego Szafka narożna do kącika ekologicznego w kształcie żołędzia z 2 półkami do przechowywania darów przyrody, wykonana z płyty wiórowej w tonacji brzozy i kolorowej płyty MDF. wym. 48 x 48 x 116 cm 1 szt. 15. Drewniana skrzynia na klocki Skrzynia z litego drewna w kolorze naturalnego drewna z zamontowaną klapą, lakierowana, umożliwia przechowywanie np. klocków, zabawek. Wym. 80 x 41 x 52 cm, pojemność 170 litrów 8 szt. 16. Zestaw przyborów gimnastycznych W zestawie: - skakanki -10 szt. - gra serso - 2 szt. 2 zestawy 17. Zestaw przyborów gimnastycznych W zestawie: - Szarfa gimnastyczna, różnokolorowa, Wym. obwód 120 cm, szerokość 4 cm - 8 szt. zielonych, 8 szt. niebieskich, 8 szt. żółtych, 8 szt. czerwonych -woreczki z grochem, 4 podstawowe kolory, 4 sztuki w komplecie, wymiary: 12 x 12 cm, waga- 100g. - 6 kompletów 1 zestaw 18. Zestaw przyborów gimnastycznych W zestawie: - Obręcze hula-hop, różnokolorowe, Wymiary: śr. 60 cm.- 15 szt. - aktywne ringo wykonane z dobrej jakości tworzywa, które można rozciągać bez ryzyka odkształceń, pakowane po 6 szt. Wymiary: śr. 16,4 cm. - 2 opakowania 1 zestaw 19. Zestaw przyborów gimnastycznych W zestawie: -Tunel prosty,(Wymiary: śr. 46 cm, dł. 180 cm). -1 szt - Sensoryczne piłki pakowane po 4 szt., różnokolorowe do treningu dłoni-wymiary: śr. 10 cm. - 6 kompletów 1 zestaw 20. Zestaw przyborów gimnastycznych W zestawie: - Piłka nożna wykonana z materiału pu -pvc, 4-warstwowa, rozmiar 5, 14-panelowa, 410 - 440 gramów, baza lateksowa ,zawór zwrotny, butylowy - 2 szt. -pachołki małe W pięciu kolorach, do tworzenia torów przeszkód. wys. 22 cm - 1 komplet 1 zestaw 21. Zestaw przyborów gimnastycznych W zestawie: - Wygibajtus owocowy gra polegająca na postawieniu swoich stóp i dłoni w odpowiednich miejscach na planszy. Gracz, który nie może zająć na planszy wskazanego miejsca odpada. Wygrywa ten, kto szczęśliwie losował i był najbardziej wygimnastykowany. W zestawie: tablica ze wskazówką, mata o wym. 170 cm x 125 cm, instrukcja - 1 szt. - worki do skakania z 2 uchwytami do ćwiczeń sportowych, różne kolory, wym. 25 x 25 x 60 cm -2 szt. 1 zestaw 22. Zestaw przyborów gimnastycznych W zestawie: - kolorowe stopy, wykonane z gumy, o chropowatej powierzchni, przydatne do ćwiczeń sensorycznych oraz do zabaw sportowych. wym. 9 x 23 cm - 36 szt. (18 par) - obręcze gimnastyczne serso, dla dzieci do ćwiczeń. 4 podstawowe kolory 20 sztuk w komplecie - 2 komplety 1 zestaw Tabela B L.p. Sprzęt elektroniczny ilość 1. Telewizor 4 szt. 2. Odtwarzacz DVD 4 szt. 3. Tablica interaktywna z projektorem, osprzętem i oprogramowaniem 4 szt. 4. Radioodbiornik z odtwarzaczem CD 7 szt. 5. Ekran do projekcji na statywie 1 szt. 6. Notebook (laptop) 1 szt. 7. Sprzęt nagłaśniający (wzmacniacz, głośniki, mikrofon) 1 szt. 8. Projektor multimedialny 1 szt. i wnieść je do sali, rozpakować, zamontować, ustawić w miejscu wyznaczonym przez Dyrektora Przedszkola Miejskiego w Chojnie, zamontować trwale jeżeli tego wymaga wyposażenie odpowiednimi elementami mocującymi na które przedstawi atesty a montaż wykonają osoby z odpowiednim doświadczeniem, opakowanie zabrać i zagospodarować we własnym zakresie. 3) Odbiór dokonany zostanie w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia gotowości do przekazania wyposażenia. Odbioru dokona Dyrektor Przedszkola Miejskiego w Chojnie. Na okoliczność odbioru Wykonawca przygotuje protokół w 3 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej w formacie Excell. 4) W razie zgłoszenia przez Zamawiającego uwag, które wykluczają przyjęcie wyposażenia w całości lub w części Wykonawca dostarczy w terminie 7 dni roboczych nowe wyposażenie wolne od wad o czym powiadomi zamawiającego. Procedura odbioru zostanie rozpoczęta od nowa. 5) Jako załącznik do dokumentacji powykonawczej, na dostarczone urządzenia i sprzęty należy dostarczyć odpowiednie certyfikaty, deklaracje zgodności lub aprobaty techniczne oraz karty gwarancyjne, w zależności od rodzaju dostarczonego wyposażenia. 6) Wykonawca wraz z wyposażeniem dostarcza, będącego dopełnieniem protokołu zdawczo-odbiorczego: a) specyfikację przekazywanych urządzeń z określeniem ich nazwy handlowej oraz podaniem parametrów; b) zestawienie ewidencyjne przekazanych urządzeń z podaniem ich oznaczeń identyfikacyjnych oraz oznaczeń licencyjnych. 7) Każde urządzenie musi posiadać: a) trwałe oznaczenie identyfikacyjne, tj. trwałą tabliczkę znamionową; b) instrukcje obsługi lub podręcznik użytkowania w języku polskim; c) kartę gwarancyjną; 8) Koszt realizacji przedmiotu zamówienia - ceny jednostkowe oraz całość realizacji zamówienia, należy określić w oparciu o załączony szczegółowy wykaz wyposażenia (kosztorys ofertowy) załącznik Nr 1.2., do SIWZ 9)Wykonawca zobowiązuje się, aby wszystkie elementy przedmiotu dostawy były wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania przez Sanepid, posiadały atesty lub certyfikaty PZH, HACCP. Nie mogą one zawierać elementów, które mogłyby stanowić zagrożenie dla zdrowia i życia użytkowników. 10) Wykonawca udzieli na dostarczone wyposażenie gwarancji jakości na okres określony w wykazie wyposażenia od dnia dokonania odbioru, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych przedmiotów. 11) Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania bezpłatnych napraw gwarancyjnych wyposażenia w miejscu dostawy. Okres oczekiwania na naprawę wynosi 2 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego usterki. Okres gwarancji dla naprawianego elementu ulega wydłużeniu o czas do usunięcia wad. 3) Parametry techniczne sprzętu elektronicznego. Szczegółowe parametry sprzętu elektronicznego zawiera SIWZ oraz zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 1.1. do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 32.30.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony i dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony i dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony i dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony i dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o podwykonawcach. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om Jeżeli podwykonawca nie zostanie wskazany w ofercie - przyjmuje się, że całe zamówienie zrealizuje Wykonawca.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadkach: 1) zmiany stawki VAT, 2) wystąpienia okoliczności zakończenia produkcji lub wycofania przedmiotu zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy przedmiot zamówienia o tych samych bądź lepszych parametrach w porównaniu z określonymi w SIWZ, w cenie nie wyższej od podanej w ofercie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.chojna.pl , zakładka: zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnie ul.Jagiellońska 4 74-500 Chojna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Chojnie ul.Jagiellońska 4 74-500 Chojna pok.12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Polsko - Niemieckie Centrum ds. Młodzieży, Edukacji i komunikacji w związku gmin Oder-Welse - gminie Passow i gminie Pinnow oraz gminach Chojna, Gryfino, Kołbaskowo, Stare Czarnowo i Wałcz wsparcie w ramach Programu Operacyjnego Celu 3 Europejska Współpraca terytorialna - Współpraca Transgraniczna Krajów Meklemburgia Pomorze Przednie Brandenburgia i Rzeczypospolitej Polskiej (Województwo zachodniopomorskie) 2007-2013 INTERREG IVA.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
25.03.2015.12.08.32 OGLOSZENIE O ZAMOWIENIU (DOC, 75.00Kb) 2015-03-25 12:08:32 12

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
25.03.2015.12.08.55_1.SIWZ_BIP (DOC, 872.00Kb) 2015-03-25 12:08:55 127
25.03.2015.12.09.16_1.1.Wykaz_wyposaA_enia_i_z_opisem_przedmiotu_zamA_wienia (DOC, 315.50Kb) 2015-03-25 12:09:16 140
25.03.2015.12.09.39_1.2.Kosztorys_ofertowy (DOC, 307.50Kb) 2015-03-25 12:09:39 220

Wyjaśnia i modyfikacje

Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia

Wynik postępowania

Udzielenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
06.05.2015.09.30.45 OGLOSZENIE O UDZIELENIU ZAMA WIENIA (DOC, 56.00Kb) 2015-05-06 09:30:45 51

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Jadwiga Wachholz

Data wytworzenia:
25 mar 2015

Osoba dodająca informacje

Jadwiga Wachholz

Data publikacji:
25 mar 2015, godz. 12:08

Osoba aktualizująca informacje

Jadwiga Wachholz

Data aktualizacji:
25 mar 2015, godz. 12:08