Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Chojna

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek: Bajkowego Przedszkola Miejskiego w Chojnie, Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Chojnie, Gimnazjum im. Janusza Korczaka w Chojnie, z podziałem na 6 zadań.

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.chojna.pl/zamowienia/lista/13.dhtml

Chojna: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek: Bajkowego Przedszkola Miejskiego w Chojnie, Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Chojnie, Gimnazjum im. Janusza Korczaka w Chojnie, z podziałem na 6 zadań.
Numer ogłoszenia: 91369 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chojna , ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4141485: 4141035, faks 0914141117.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chojna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek: Bajkowego Przedszkola Miejskiego w Chojnie, Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Chojnie, Gimnazjum im. Janusza Korczaka w Chojnie, z podziałem na 6 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Bajkowym Przedszkolu Miejskim w Chojnie, Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Chojnie, Gimnazjum im. Janusza Korczaka w Chojnie w podziale na 6 zadań: Zadanie 1: Dostawa - artykuły spożywcze suche, przyprawowe i przetwory owocowo-warzywne (załącznik nr A do formularza ofertowego) Zadanie 2: Dostawa - produkty mleczarskie, jaja (zał. nr B do formularza ofertowego) Zadanie 3: Dostawa - pieczywo i artykuły piekarnicze (zał. nr C do formularza ofertowego) Zadanie 4: Dostawa - mięso wieprzowe, mięso wołowe, mięso drobiowe i ich przetwory (zał. nr D do formularza ofertowego) Zadanie 5: Dostawa - warzywa, owoce i kiszonki (zał. nr E do formularza ofertowego) Zadanie 6: Dostawa - mrożonki, ryby mrożone (zał. nr F do formularza ofertowego). 2. Istotą zamówienia jest sukcesywne dostarczanie do stołówek artykułów spożywczych, do przygotowywania posiłków dla dzieci i uczniów. Zamawiający informuje, że do każdej z nazw własnych artykułów spożywczych, podanych poniżej, dodaje się określenie -bądź równoważny-, gdyż podane nazwy własne produktów, mają charakter przykładowy. Wykaz artykułów będących przedmiotem zamówienia: ZADANIE 1: ARTUKUŁY SPOŻYWCZE SUCHE, PRZYPRAWOWE I PRZETWORY OWOCOWO - WARZYWNE LP. Nazwa artykułu i gramatura opakowania/ Jednostka Przewidywana/ Ilość produktu 1. Ananas w puszce/ szt /30 2. Bazylia suszona (opakowanie 10 g/szt) /szt /180 3. Chrzan tarty - słoiczek 270g/ szt/ 200 4. Ciastka zbożowe z suszonymi owocami-gramatura nie mniej niż 50g bez dodatku cukru /szt /500 5. Ciecierzyca (opakowanie nie większe niż 3kg)/ kg/ 300 6. Cukier kryształ biały opak.1kg/ kg/ 1200 7. Cukier puder (opakowanie nie większe niż 1kg)/ kg/ 5 8. Cynamon mielony (opakowanie 15g)/ szt/ 20 9. Czosnek granulowany (opakowanie nie większe niż 1 kg)/ kg/ 55 10. Drożdże (kostka 100g)/ szt/ 10 11. Fasola drobna (opak. nie większe niż 3 kg)/ kg/ 30 12. Fasola Jaś opak. 400g /kg/ 250 13. Fasola konserwowa biała lub czerwona w puszce (opakowanie nie większe niż 1 kg /kg/ 120 14. Fasola szparagowa zielona (konserwowa)-słoik 720ml/szt/ szt/ 310 15. Fasola szparagowa żółta (konserwowa) )-słoik 720ml/szt /szt /310 16. Groch połówki łuskany opak.5000g/szt /kg/ 70 17. Groszek konserwowy opak. Nie mniejsze 400g/szt /szt/ 180 18. Herabata w woreczkach okrągłych owocowa(opa. 130x2,0g )/ szt/ 30 19. Herbata -czarna (opak. po 100szt)/ szt/ 16 20. Herbata miętowa opak. 30x2,0g/ szt/ 30 21. Herbatniki (opakowanie nie większe niż 200g)/ kg/ 50 22. Kasza gryczana prażona ( opak. nie większe niż 5 kg )/ kg/ 250 23. Kasza jaglana (opak. Nie większe niż 5kg)/ kg/ 200 24. Kasza jęczmienna opak. nie większe niż 5kg/ kg/ 350 25. Kasza jęczmienna pęczak opak. nie większe niż 5kg/szt/ kg/ 300 26. Kasza kukurydziana opak. nie większe niż 1 kg/ kg/ 10 27. Kasza manna opakowanie niż 2 kg /kg/ 35 28. Kawa zbożowa rozpuszczalna instant (opakowanie nie mniejsze niż 150 g/ szt/ 100 29. Ketchup łagodny bez konserwantów 450g/szt (opakowanie nie mniejsze niż 450 g /szt /100 30. Klasyczna przyprawa w płynie- (opakowanie nie większe niż 1l /L/ 50 31. Kompot owocowy -rózne smaki ((opakowanie nie mniejsze niż 1l)/ L/ 1640 32. Koncentrat pomidorowy puszka lub słoik (opakowanie nie mniejsze niż 1 kg)/ szt/ 450 33. Kukurydza konserwowa opakowanie nie mniejsze niż 850g/szt/ szt /270 34. Kwasek cytrynowy spożywczy opakowanie nie mniejsze niż 1 kg/ szt/ 15 35. Liście laurowe opakowanie nie mniejsze niż 100g /szt/ 350 36. Majeranek otarty (opakowanie nie mniejsze niż 400g)/ szt/ 110 37. Makaron drobny literkowy alfabet,zacierka ,gwiazdki (opakowanie nie mniejsze niż 1kg)/ kg/ 50 38. Makaron kokardki (opakowanie nie mniejsze niż 3kg )/ kg/ 400 39. Makaron kolanka średnie i drobne (opakowanie nie mniejsze niż 3 kg)/ kg /100 40. Makaron łazankowy (opakowanie nie mniejsze niż 3kg)/ kg/ 200 41. Makaron muszelka (opakowanie nie mniejsze niż 3kg)/ kg /200 42. Makaron nitka cięta lub wstążka- czterojajeczny (opakowanie nie mniejsze niż 3kg)/ kg/ 500 43. Makaron pełnoziarnisty z żytem (opakowanie nie wieksze niż 5 kg)/ kg/ 300 44. Makaron rurki (opakowanie nie mniejsze niż 3 kg) /kg /300 45. Makaron świderki (opakowanie nie mniejsze niż 3kg)/ kg/ 1500 46. Makrela w pomidorach (opakowanie nie mniejsze niż 320g) /szt /60 47. Mąka kukurydziana /kg /40 48. Mąka pszenna typ 450 (opakowanie nie mniejsze niż 1 kg i nie większe niż 5 kg)/ kg/ 1900 49. Mąka ziemniaczana (opakowanie 1 kg)/ kg /160 50. Miód wielokwiatowy(opakowanie nie wieksze niż 1,5 kg)/ kg /120 51. Muss jabłkowy (opakowanie nie większe niż 3 kg) /kg /100 52. Musztarda sarepska - opakowanie słoik 210g /szt /125 53. Napój kakaowy granulowany (opakowanie 300g)/ szt /60 54. Nektar zagęszczony /L /100 55. Ocet spirytusowy 10% opakowanie1l/ l /25 56. Ogórek konserwowy opakowanie 9700g /szt /120 57. Olej oliwa z oliwe (opakowanie nie większe niż 5 l) /L/ 200 58. Olej rzepakowy spożywczy z pierwszego tłoczenia opakowanie do 5l/ L/ 600 59. Orzechy włoskie łuskane (opakowanie do 1kg)/ kg /10 60. Papryka czerwona konserwowa w słoiku (opakowanie opak. 4250g/szt)/ szt/ 50 61. Papryka mielona ostra (opakowanie nie większe niż 1 kg) / kg /10 62. Papryka mielona słodka (opakowanie nie większe niż 1 kg) / kg /38 63. Pasztet drobiowy w puszce (opakowanie nie mniejsze niż 250g i nie większe niż 500 g)/ szt /80 64. Pestka dyni - łuskane (opakowanie nie mniejsze niż 400g) /kg /10 65. Pieprz czarny mielony (opakowanie nie większe niż 1 kg) /kg /60 66. Pieprz ziołowy (opakowanie nie większe niż 1 kg)/ kg/ 10 67. Płatki czekoladowe opakowanie 250 g /szt /50 68. Płatki kukurydziane (opakowanie nie większe niż 1 kg)/ kg /40 69. Płatki owsiane (opakowanie nie większe niż 1 kg)/ kg 20 70. Płatki ryżowe (opakowanie nie większe niż 1kg)/ kg/ 40 71. Pomidory w puszce(opakowanie nie większe niż 2kg)/ kg /100 72. Proszek do pieczenia (opakowanie 30g) /szt /20 73. Przprawa Curry(opakowanie 20g) /szt /70 74. Przyprawa do potraw -sypka podobna do Vegeta opaowanie nie większe niż 1kg/ kg/ 25 75. Przyprawa Curcuma(opakowanie 20g) /szt/ 70 76. Ryż biały długoziarnisty, parboiled opakowanie nie większe niż 5kg /kg /860 77. Ryż naturalny brązowy (opakowanie nie większe niż 5 kg) /kg /350 78. Seler konserwowy cięty(słoik nie większy niż 290g) /szt/ 50 79. Słonecznik łuskany opakowanie nie większe niż 1 kg /kg/ 10 80. Soczewica (opakowanie nie wieksze niż 3kg)/ kg /300 81. Sok 100% z owoców pomarańczy (opakowanie 2000 ml)/ L /800 82. Sok mrchwiowy, przecierowy - typu Kubuś /L /800 83. Sól jodowana biała opakowanie 1kg /kg/ 400 84. Sól o obniżonej zawartości sodu (opakowanie nie wieksze niż 1 kg)/ kg /250 85. Szczaw konserwowy opakowanie nie większe niż 3 kg)/ kg/ 250 86. Wafle ryżowe (opakowanie 130g) /szt /200 87. Woda mineralna nie gazowana ze zrównoważonym składem minerałów (opakowanie nie większe niż 5 L) /szt /1100 ZADANIE 2: PRODUKTY MLECZARSKIE LP. Nazwa artykułu i gramatura opakowania /Jednostka /Przewidywana Ilość produktu 1. Jaja kurze -M średnie /szt/ 4500 2. Deser mleczny-orzechowy - podobny do Monte (gramatura opakowania nie większe niż 60 g) /szt /400 3. Deser mleczny waniliowy,truskawkowy lub czekalodowy podobny do deseru Danio(gramatura opakowania nie większe niż 160 g) /szt /400 4. Jogurt naturalny opak.420 g/szt/ szt/ 500 5. Jogurt pitny z dodatkową florą bakteryjną-podobny do Actimel (opakowanie nie większe 100 g)/ szt /2000 6. Jogurt różne smaki z kawałkami owoców ( gramatura opakowania jednostkowego nie większa 150 g) /szt/ 1400 7. Jogurt pitny ( gramatura opakowania jednostkowego nie większe niż 280 g)/ szt /1100 8. Majonez słoik (opakowanie nie mniejsze niż 900 ml /szt /szt /300 9. Margaryna ( w kostkach opak. 200g- 250g)/ kg /20 10. Masło 82 % tłuszczu (kostka 200g-250g/szt) /kg/ 300 11. Mleko homogenizowane 2 % tłuszczu/ L /1000 12. Mleko - UHT 3,2 % tł. 1l /L /3500 13. Ser żółty GOUDA kostka opak. ok. 3,5kg/ kg /80 14. Ser żółty MORSKI (opakowanie nie mniejsze niż 2 kg i nie większe niż 5 kg)/ kg/ 80 15. Ser żółty SALAMI (opakowanie mniejsze niż 2 kg i nie większe niż 3 kg) /kg /40 16. Serek homogenizowany- różne smaki (opakowanie nie mniejsze niż 125 g) /szt /1200 17. Ser sałatkowo- kanapkowy podobny do Favita( opak. niemniejsze niż 270g) /szt 200 18. Śmietanka UHT 18% do zup, sosów, sałatek i deserów -karton 1l /L /1000 19. Śmietana 12 % zakwaszona ( opakowanie niewiększe niż 380 ml)/ L /200 20. Śmietana 18 % zakwaszona (opakowanie niewiększe niż 420 g)/ L /300 21. Twaróg biały półtłusty (opakowanie nie mniejsze niż 1 kg) /kg /350 ZADANIE 3: PIECZYWO I ARTYKUŁY PIEKARNICZE. LP. Nazwa artykułu i gramatura opakowania/ Jednostka/ Przewidywana Ilość produktu 1. Bułka bagietka (gramatura nie mniejsza niż 500 g skład mąka PSZENNA , cukier margaryna,sól,drożdże,woda) /szt/ 500 2. Bułka zwykła pszenna typu wrocławska(gramatura jednostkowa nie mniejsza niż50g,skład mąka pszenna, cukier,margaryna,sól,drożdże,woda)/ szt /6500 3. Bułka ciemna z ziarnem (gramatura nie większa niż 60g, skład : mąka pszenna, olej, sól, drożdże, woda, ziarna,) /szt /6500 4. chleb zwykły pszenny- krojony (gramatura jednostkowa nie mniejsza niż 500g, skład:mąka pszenna, mąka żytnia, sól, drożdże, woda,ziarna maku)/ szt/ 6000 5. Bułka tarta opak. 500g /kg/ 90 6. Chleb pełnoziarnisty- krojony (gramatura nie mniejsza niż 400g , skład: Mąka pszenna, mąka żytnia, woda, sól, drożdże, pszenica sucha, siemię lniane, sezam, słonecznik, płatki owsiane) /szt/ 240 7. Bułka wrocławska (gramatura nie mniejsze niż 300 g, skład: mąka pszenna, sól, woda, drożdże/ szt/ 6000 ZADANIE 4: MIĘSO WIEPRZEWE, MIESO WOŁOWE, MIĘSO DROBIOWE I ICH PRZETWORY LP. Nazwa artykułu i gramatura opakowania /Jednostka /Przewidywana Ilość produktu 1. Boczek świeży/ kg /20 2. Boczek wędzony /kg/ 50 3. Filet drobiowy /kg/ 1500 4. Filet z indyka /kg/ 700 5. Gulasz drobiowy drobny /kg/ 250 6. Gulasz drobiowy gruby /kg /400 7. Karkówka b/k /kg/ 1800 8. Kiełbasa krakowska parzona /kg/ 35 9. Kiełbasa szynkowa wieprzowa /kg /45 10. Kiełbasa śląska wieprzowa /kg/ 650 11. Kurczak świeży /kg /1800 12. Łopatka wieprzowa b/k /kg/ 3000 13. Pałki z kurczaka/ kg /400 14. Parówki drobiowe /kg/ 80 15. Pieczeń rzymska /kg /30 16. Polędwica z indyka /kg/ 70 17. Porcje rosołowe/ kg /900 18. Schab pieczony bez kości /kg/ 35 19. Schab surowy wieprzowy b/k /kg/ 1850 20. Słonina surowa bez skóry/ kg/ 25 21. Szynka drobiowa /kg/ 60 22. Szynka surowa b/k / kg/ 850 23. Szynka wędzona z pieca/ kg/ 50 24. Udko- ćwiartka z kurczaka /kg/ 1200 25. Udziec z kurczaka surowy /kg/ 800 26. Wątroba drobiowa /kg/ 480 27. Wołowina exstra /kg/ 600 28. Żeberka wieprzowe/ kg/ 500 29. Żołądki drobiowe /kg/ 200 ZADANIE 5: WARZYWA, OWOCE, KISZONKI LP. Nazwa artykułu i gramatura opakowania/ Jednostka/ Przewidywana Ilość produktu 1. Arbuz/ kg /200 2. Banan świeży /kg/ 550 3. Botwinka /pęczek/ 400 4. Brokuł świeży / szt/ 900 5. Brzoskwinia lub nektarynka /kg/ 600 6. Burak czerwony świeży /kg/ 1200 7. Cebula świeża /kg/ 1800 8. Cukinia/ kg/ 200 9. Cytryna/ kg 70 10. Czosnek świeży/ szt/ 150 11. Dynia /kg /150 12. Fasola szparagowa świeża zielona/ kg /330 13. Fasola szparagowa świeża żółta /kg/ 380 14. Gruszka /kg /400 15. Jabłka różne rodzaje GAT.I /kg /850 16. Kabaczek/ kg/ 200 17. Kalafior świeży /szt /1500 18. Kalarepa /kg /300 19. Kapusta biała /kg /1500 20. Kapusta biała młoda (od 2 maja 2017 r. do 30 czerwca 2017 r.) /szt /600 21. Kapusta czerwona/ kg/ 750 22. Kapusta kiszona- opak. 3kg- 5kg-10kg /kg /1500 23. Kapusta pekińska świeża /kg /840 24. Kapusta włoska / szt/ 500 25. Koper świeży /pęczek /1200 26. Mandarynka /kg/ 400 27. Marchew korzeń /kg /2000 28. Marchew młoda (od 2 maja 2017 r. do 30 czerwca 2017 r.) /pęczek/ 350 29. Ogórek kiszony /kg/ 850 30. ogórek kiszony małosolny /kg /140 31. Ogórek świeży /kg /1300 32. Papryka świeża - czerwona /kg/ 80 33. Papryka świeża - żółta /kg /50 34. Pieczarki świeże /kg /1100 35. Pietruszka - nać /pęczek/ 1000 36. Pietruszka korzeń /kg/ 800 37. Pomarańcza /kg/ 500 38. Pomidor świeży /kg /900 39. Por /szt/ 4500 40. Rzodkiew biała /kg/ 280 41. Rzodkiewka /pęczek/ 680 42. Sałata lodowa / szt /900 43. Sałata zielona /szt /1150 44. Seler naciowy/ szt/ 300 45. Seler świeża /kg /1200 46. Szczypior świeży /pęczek /1000 47. Świeże zioła w doniczkach (bazylia, tymianek,oregano) /szt /60 48. Truskawki świeże /kg /350 49. Winogrona / kg /30 50. Ziemniak jadalny młody (od 2 maja 2017 r. do 30 czerwca 2017 r.)/ kg /2000 51. Ziemniaki jadalne / kg /12000 ZADANIE 6: MROŻONKI I MROŻONE RYBY. LP. Nazwa artykułu i gramatura opakowania /Jednostka/ Przewidywana Ilość produktu 1. Brokuł mrożony opak.2500 g/szt /kg /750 2. Brukselka opak. 2500 g/szt /kg/ 200 3. Czarna porzeczka mrożona (opak.niemniejsze niż 2000 g)/ kg/ 200 4. Fasola szparagowa (zielona) opak.2500 g/szt /kg/ 220 5. Fasola szparagowa mrożona (źółta) opak. 2500 g/szt /kg/ 225 6. Filet rybny mrożony-Miruna (bez skóry 0% glazury) /kg /300 7. Filet rybny mrożony-Miruna (ze skórą 0 % glazury) /kg /700 8. Filet śledziowy Matias w zalewie solonej /kg/ 80 9. Kalafior mrożony (opak.niemniejsze niż 2000 g) /kg /500 10. Marchew mini mrożona (opak.niemniejsze niż 2000 g) /kg/ 500 11. Marchew z groszkiem mrożona (opak.niemniejsze niż 2000 g) /kg /500 12. Mieszanka owocowa (opak.niemniejsze niż 2000 g) /kg/ 800 13. Mieszanka warzywna 8 składnikowa (opak.niemniejsze niż 2000 g)/ kg /375 14. Pierogi ruskie mrożone (opak.niemniejsze niż 2000 g) /kg /600 15. Pierogi z truskawkami mrożone (opak.niemniejsze niż 2000 g)/ kg /400 16. Pyzy ziemniaczane mrożone (opak.niemniejsze niż 2000 g)/ kg /600 17. Pyzy ziemniaczane z nadzieniem mięsnym(opak.niemniejsze niż 2000 g)/ kg /600 18. Szpinak mrożony siekany(opak.niemniejsze niż 2000 g) /kg/ 200 19. Truskawka mrożona (opak.niemniejsze niż 2000 g) /kg /500 20. Wiśnia mrożona(opak.niemniejsze niż 2000 g) /kg /200 3. Zamawiający wymaga, aby produkty będące przedmiotem zamówienia posiadały ważne terminy przydatności do spożycia. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczany asortyment, w zakresie jego jakości oraz zobowiązuje się, że termin przydatności do spożycia, znajdujący się na każdym opakowaniu jednostkowym danego asortymentu w chwili dostawy, nie będzie krótszy niż ½ terminu przydatności, określonego przez producenta. 4. Wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać dla Zamawiającego artykuły spożywcze, przedstawione w Załącznikach A, B, C, D, E,F będących integralną częścią umowy, w terminie od 01 września 2016 r. do dnia 31 sierpnia 2017r. 5. Realizacja dostaw odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach: Oznaczenie zadania Określenie czasu dostawy* Zadanie 1 artykuły spożywcze suche, przyprawy i przetwory owocowa - warzywne:Bajkowe Przedszkole Miejskie-1 raz w tygodniu od 7:00 do 8:00,Gimnazjum im. J. Korczaka-1 raz w tygodniu od 8:00 do 9:00, Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego- 1 raz w tygodniu od 9:00 do 10:00 Zadanie 2 produkty mleczarskie, jaja:Bajkowe Przedszkole Miejskie- 1 raz w tygodniu od 6:30 do 7:00, Gimnazjum im. J. Korczaka- 1 raz w tygodniu od 7:30 do 8:30, Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego- 1 raz w tygodniu od 8:00 do 9:00 Zadanie 3 pieczywo:Bajkowe Przedszkole Miejskie- 5 razy w tygodniu od 6:30 do 7:00, Gimnazjum im. J. Korczaka- 3 razy w tygodniu od 7:30 do 8:30, Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego- 1 raz w tygodniu od 8:00 do 9:00 Zadanie 4 mięso wieprzowe, mięso wołowe, mięso drobiowe i ich przetwory:Bajkowe Przedszkole Miejskie- 3 razy w tygodniu od 7:00 do 8:00, Gimnazjum im. J. Korczaka- 3 razy w tygodniu od 8:00 do 9:00 , Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego-3 razy w tygodniu od 8:00 do 9:00 Zadanie 5 warzywa i owoce:Bajkowe Przedszkole Miejskie- 3 razy w tygodniu od 6:30 do 7:00, Gimnazjum im. J. Korczaka- 4 razy w tygodniu od 7:30 do 8:30, Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego- 3 razy w tygodniu od 7:00 do 8:00 Zadanie 6 mrożonki, ryby mrożone:Bajkowe Przedszkole Miejskie- 1 raz w tygodniu od 9:00 do 9:30, Gimnazjum im. J. Korczaka- 1 raz w tygodniu od 9:30 do 10:00, Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego- 1 raz w tygodniu od 7:30 do 8:30 * z tolerancją + 30 minut - dnia następnego od przekazania zamówienia w formie pisemnej, elektronicznie, faksem lub po telefonicznym uzgodnieniu. 6. Towar będzie dowożony przez Wykonawcę własnym transportem, na jego koszt, w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów wraz z jego rozładunkiem do magazynu Zamawiającego. 7. Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego tj.: intendenta lub osobę pisemnie upoważnioną przez Dyrektora Szkoły Podstawowej im. K. Makuszyńskiego w Chojnie, Gimnazjum im. J. Korczaka w Chojnie, Bajkowego Przedszkola Miejskiego w Chojnie. 8. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego (dowodu dostawy lub dokumentu WZ) z wyszczególnieniem produktów i ich ilości. 9. Wykonawca na koniec tygodnia dostaw (tj. piątek) wystawi fakturę VAT za dostarczone artykuły, stosując nazewnictwo produktów, które użyte zostało w Załącznikach A, B, C, D, E, F do Formularza ofertowego. W przypadku gdy ostatni dzień tygodnia jest dniem świątecznym, fakturę wówczas należy wystawić na ostatni dzień roboczy przed ostatnim dniem tygodnia dostaw. 10. Za datę wykonania poszczególnej dostawy, uważa się datę przyjęcia zamówionych artykułów bez zastrzeżeń . 11. Każdorazowa dostawa zamówionego towaru winna zawierać: 1) ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie niezbędne dla użytkownika informacje o dostarczonym artykule, 2) instrukcje w języku polskim, dotyczące magazynowania i przechowywania dostarczonego towaru. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości artykułów, w stosunku do ilości określonych w szczegółowym formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy, bądź rezygnacji z niektórych artykułów, w zależności od liczby żywionych osób i jadłospisów, obowiązujących u Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia. 13. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji, dotyczących ilości i jakości dostarczanych artykułów, z żądaniem ich wymiany lub uzupełnienia. 14. Wykonawca dokona uzupełnienia lub wymiany towaru w ciągu jednej godziny na towar, wolny od wad. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tego tytułu. 15. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia artykułów spożywczych, towarów w pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. 16. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania towarów, oznakowanych etykietą z nazwą handlową produktu, jego składem surowcowym, z handlowym dokumentem identyfikacyjnym, opakowanych zgodnie z wymogami HACCP. 17. Wykonawca gwarantuje w zakresie załadunku i transportowania, że będzie stosował środki transportu, umożliwiające transport zgodnie z przepisami i warunkami higieny, wymogami sanitarnymi i przepisami HACCP. 18. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towarów zgodnie z wymogami i procedurami, niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia, określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136. poz. 914 ze zm.). 19. Wykonawca zabezpiecza należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za asortyment i jakość zamawianego towaru. 20. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady, powstałe w czasie transportu zamówionych artykułów oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. 21. Zamawiający wymaga, aby produkty będące przedmiotem zamówienia: 1) były pozbawione: obcych posmaków, zapachów, oślizgłości, nalotów pleśni, z zielenienia (w przypadku mięsa), barwy szarozielonej (w przypadku wędlin), występowanie gruczołów, fragmentów kości, nalotów pleśni, zacieków tłuszczu i galarety pod osłonką, pęknięć osłonki i wycieki farszu, składników produkcji pozaklasowych lub z chrząstkami, ścięgnami itp., objawów obniżenia jędrności i elastyczności, nieprzylegania osłonki do wędlin itp. 2) posiadały ważne terminy przydatności do spożycia. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczany asortyment w zakresie jego jakości oraz zobowiązuje się, że termin przydatności do spożycia znajdujący się na każdym opakowaniu jednostkowym danego asortymentu w chwili dostawy nie będzie krótszy niż ½ terminu przydatności określonego przez producenta. 22. Zamawiający w zakresie Zadania 4, tj: Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, drobiowego oraz ich przetworów wymaga, aby: 1) produkty były świeże i pierwszej jakości, 2) produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) posiadały etykiety, określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy (tj. % zawartość mięsa w wędlinie, substancje stosowane w produkcji), 3) mięso wołowe świeże pochodziło od zwierząt do 36 miesięcy i posiadało etykietę produktu - handlowy dokument identyfikacyjny, 4) w wyrobach wędliniarskich brak było zawartości mięsa odkostnionego mechanicznie, 5) wszystkie dostarczone produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych. 6) mięso powinno być dostarczane w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. 23. W przypadku stwierdzenia w dostarczonym produkcie niezgodności z etykietą produktu, Wykonawca na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do pokrycia kosztów wykonanych badań mikrobiologicznych i fizykochemicznych dostarczonych produktów, w dowolnym okresie obowiązywania umowy. 24. W przypadku wystąpienia zatruć pokarmowych, spowodowanych złą jakością dostarczonego towaru, Wykonawca zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty, dotyczące leczenia i przeprowadzenia zabiegów sanitarnych. 25. Zapłata za dostawy, dokonywana będzie przelewem na konto Wykonawcy, w ciągu 30 dni licząc od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury, sporządzonej w oparciu o ceny jednostkowe brutto i nazewnictwo produktów, określonych w kolumnie drugiej szczegółowych formularzy cenowych stanowiących załączniki do Umowy. 26. Faktury za dostawy będą wystawiane na poszczególne jednostki organizacyjne Gminy Chojna oddzielnie, zgodnie z nazwami poszczególnych jednostek..

II.1.5)

V

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.87.00.00-7, 15.33.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.85.11.00-9, 03.14.25.00-3, 15.81.00.00-9, 15.11.11.00-0, 15.11.30.00-3, 15.11.20.00-6, 15.13.15.00-0, 15.13.10.00-5, 15.13.11.30-5, 15.22.00.00-6, 03.20.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca, zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca, zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w celu realizacji niniejszego zamówienia dysponował wystarczającą ilości środków transportu. Ocena spełnienia w/w warunku nastąpi na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca, zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca, zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (Załącznik 4 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących w szczególności: a) zmiana urzędowej stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. b) wejście w życie po dniu podpisania umowy regulacji prawnych, wywołujących potrzebę zmiany umowy. 2) zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 3) obniżenie cen producenta lub zastosowanie promocyjnej zniżki cen. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu w zakresie Zadania 4, po cenach odpowiednio obniżonych; 4) podwyższenia cen producenta asortymentu w zakresie Zadania 2 i 4; 5) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych, korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny oferowanej dla danych produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego; 6) w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mogą ulec zmianie terminy sukcesywnych dostaw, objętych zamówieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.chojna.pl/zamowienia/lista/13.dhtml
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna, pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna, pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1: ARTUKUŁY SPOŻYWCZE SUCHE, PRZYPRAWOWE I PRZETWORY OWOCOWO - WARZYWNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP/ Nazwa artykułu i gramatura opakowania/ Jednostka Przewidywana/ Ilość produktu 1. Ananas w puszce/ szt /30 2. Bazylia suszona (opakowanie 10 g/szt) /szt /180 3. Chrzan tarty - słoiczek 270g/ szt/ 200 4. Ciastka zbożowe z suszonymi owocami-gramatura nie mniej niż 50g bez dodatku cukru /szt /500 5. Ciecierzyca (opakowanie nie większe niż 3kg)/ kg/ 300 6. Cukier kryształ biały opak.1kg/ kg/ 1200 7. Cukier puder (opakowanie nie większe niż 1kg)/ kg/ 5 8. Cynamon mielony (opakowanie 15g)/ szt/ 20 9. Czosnek granulowany (opakowanie nie większe niż 1 kg)/ kg/ 55 10. Drożdże (kostka 100g)/ szt/ 10 11. Fasola drobna (opak. nie większe niż 3 kg)/ kg/ 30 12. Fasola Jaś opak. 400g /kg/ 250 13. Fasola konserwowa biała lub czerwona w puszce (opakowanie nie większe niż 1 kg /kg/ 120 14. Fasola szparagowa zielona (konserwowa)-słoik 720ml/szt/ szt/ 310 15. Fasola szparagowa żółta (konserwowa) )-słoik 720ml/szt /szt /310 16. Groch połówki łuskany opak.5000g/szt /kg/ 70 17. Groszek konserwowy opak. Nie mniejsze 400g/szt /szt/ 180 18. Herabata w woreczkach okrągłych owocowa(opa. 130x2,0g )/ szt/ 30 19. Herbata -czarna (opak. po 100szt)/ szt/ 16 20. Herbata miętowa opak. 30x2,0g/ szt/ 30 21. Herbatniki (opakowanie nie większe niż 200g)/ kg/ 50 22. Kasza gryczana prażona ( opak. nie większe niż 5 kg )/ kg/ 250 23. Kasza jaglana (opak. Nie większe niż 5kg)/ kg/ 200 24. Kasza jęczmienna opak. nie większe niż 5kg/ kg/ 350 25. Kasza jęczmienna pęczak opak. nie większe niż 5kg/szt/ kg/ 300 26. Kasza kukurydziana opak. nie większe niż 1 kg/ kg/ 10 27. Kasza manna opakowanie niż 2 kg /kg/ 35 28. Kawa zbożowa rozpuszczalna instant (opakowanie nie mniejsze niż 150 g/ szt/ 100 29. Ketchup łagodny bez konserwantów 450g/szt (opakowanie nie mniejsze niż 450 g /szt /100 30. Klasyczna przyprawa w płynie- (opakowanie nie większe niż 1l /L/ 50 31. Kompot owocowy -rózne smaki ((opakowanie nie mniejsze niż 1l)/ L/ 1640 32. Koncentrat pomidorowy puszka lub słoik (opakowanie nie mniejsze niż 1 kg)/ szt/ 450 33. Kukurydza konserwowa opakowanie nie mniejsze niż 850g/szt/ szt /270 34. Kwasek cytrynowy spożywczy opakowanie nie mniejsze niż 1 kg/ szt/ 15 35. Liście laurowe opakowanie nie mniejsze niż 100g /szt/ 350 36. Majeranek otarty (opakowanie nie mniejsze niż 400g)/ szt/ 110 37. Makaron drobny literkowy alfabet,zacierka ,gwiazdki (opakowanie nie mniejsze niż 1kg)/ kg/ 50 38. Makaron kokardki (opakowanie nie mniejsze niż 3kg )/ kg/ 400 39. Makaron kolanka średnie i drobne (opakowanie nie mniejsze niż 3 kg)/ kg /100 40. Makaron łazankowy (opakowanie nie mniejsze niż 3kg)/ kg/ 200 41. Makaron muszelka (opakowanie nie mniejsze niż 3kg)/ kg /200 42. Makaron nitka cięta lub wstążka- czterojajeczny (opakowanie nie mniejsze niż 3kg)/ kg/ 500 43. Makaron pełnoziarnisty z żytem (opakowanie nie wieksze niż 5 kg)/ kg/ 300 44. Makaron rurki (opakowanie nie mniejsze niż 3 kg) /kg /300 45. Makaron świderki (opakowanie nie mniejsze niż 3kg)/ kg/ 1500 46. Makrela w pomidorach (opakowanie nie mniejsze niż 320g) /szt /60 47. Mąka kukurydziana /kg /40 48. Mąka pszenna typ 450 (opakowanie nie mniejsze niż 1 kg i nie większe niż 5 kg)/ kg/ 1900 49. Mąka ziemniaczana (opakowanie 1 kg)/ kg /160 50. Miód wielokwiatowy(opakowanie nie wieksze niż 1,5 kg)/ kg /120 51. Muss jabłkowy (opakowanie nie większe niż 3 kg) /kg /100 52. Musztarda sarepska - opakowanie słoik 210g /szt /125 53. Napój kakaowy granulowany (opakowanie 300g)/ szt /60 54. Nektar zagęszczony /L /100 55. Ocet spirytusowy 10% opakowanie1l/ l /25 56. Ogórek konserwowy opakowanie 9700g /szt /120 57. Olej oliwa z oliwe (opakowanie nie większe niż 5 l) /L/ 200 58. Olej rzepakowy spożywczy z pierwszego tłoczenia opakowanie do 5l/ L/ 600 59. Orzechy włoskie łuskane (opakowanie do 1kg)/ kg /10 60. Papryka czerwona konserwowa w słoiku (opakowanie opak. 4250g/szt)/ szt/ 50 61. Papryka mielona ostra (opakowanie nie większe niż 1 kg) / kg /10 62. Papryka mielona słodka (opakowanie nie większe niż 1 kg) / kg /38 63. Pasztet drobiowy w puszce (opakowanie nie mniejsze niż 250g i nie większe niż 500 g)/ szt /80 64. Pestka dyni - łuskane (opakowanie nie mniejsze niż 400g) /kg /10 65. Pieprz czarny mielony (opakowanie nie większe niż 1 kg) /kg /60 66. Pieprz ziołowy (opakowanie nie większe niż 1 kg)/ kg/ 10 67. Płatki czekoladowe opakowanie 250 g /szt /50 68. Płatki kukurydziane (opakowanie nie większe niż 1 kg)/ kg /40 69. Płatki owsiane (opakowanie nie większe niż 1 kg)/ kg 20 70. Płatki ryżowe (opakowanie nie większe niż 1kg)/ kg/ 40 71. Pomidory w puszce(opakowanie nie większe niż 2kg)/ kg /100 72. Proszek do pieczenia (opakowanie 30g) /szt /20 73. Przprawa Curry(opakowanie 20g) /szt /70 74. Przyprawa do potraw -sypka podobna do Vegeta opaowanie nie większe niż 1kg/ kg/ 25 75. Przyprawa Curcuma(opakowanie 20g) /szt/ 70 76. Ryż biały długoziarnisty, parboiled opakowanie nie większe niż 5kg /kg /860 77. Ryż naturalny brązowy (opakowanie nie większe niż 5 kg) /kg /350 78. Seler konserwowy cięty(słoik nie większy niż 290g) /szt/ 50 79. Słonecznik łuskany opakowanie nie większe niż 1 kg /kg/ 10 80. Soczewica (opakowanie nie wieksze niż 3kg)/ kg /300 81. Sok 100% z owoców pomarańczy (opakowanie 2000 ml)/ L /800 82. Sok mrchwiowy, przecierowy - typu Kubuś /L /800 83. Sól jodowana biała opakowanie 1kg /kg/ 400 84. Sól o obniżonej zawartości sodu (opakowanie nie wieksze niż 1 kg)/ kg /250 85. Szczaw konserwowy opakowanie nie większe niż 3 kg)/ kg/ 250 86. Wafle ryżowe (opakowanie 130g) /szt /200 87. Woda mineralna nie gazowana ze zrównoważonym składem minerałów (opakowanie nie większe niż 5 L) /szt /1100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.00.00-7, 15.33.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.85.11.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2: PRODUKTY MLECZARSKIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2: PRODUKTY MLECZARSKIE LP Nazwa artykułu i gramatura opakowania /Jednostka /Przewidywana Ilość produktu 1. Jaja kurze -M średnie /szt/ 4500 2. Deser mleczny-orzechowy - podobny do Monte (gramatura opakowania nie większe niż 60 g) /szt /400 3. Deser mleczny waniliowy,truskawkowy lub czekalodowy podobny do deseru Danio(gramatura opakowania nie większe niż 160 g) /szt /400 4. Jogurt naturalny opak.420 g/szt/ szt/ 500 5. Jogurt pitny z dodatkową florą bakteryjną-podobny do Actimel (opakowanie nie większe 100 g)/ szt /2000 6. Jogurt różne smaki z kawałkami owoców ( gramatura opakowania jednostkowego nie większa 150 g) /szt/ 1400 7. Jogurt pitny ( gramatura opakowania jednostkowego nie większe niż 280 g)/ szt /1100 8. Majonez słoik (opakowanie nie mniejsze niż 900 ml /szt /szt /300 9. Margaryna ( w kostkach opak. 200g- 250g)/ kg /20 10. Masło 82 % tłuszczu (kostka 200g-250g/szt) /kg/ 300 11. Mleko homogenizowane 2 % tłuszczu/ L /1000 12. Mleko - UHT 3,2 % tł. 1l /L /3500 13. Ser żółty GOUDA kostka opak. ok. 3,5kg/ kg /80 14. Ser żółty MORSKI (opakowanie nie mniejsze niż 2 kg i nie większe niż 5 kg)/ kg/ 80 15. Ser żółty SALAMI (opakowanie mniejsze niż 2 kg i nie większe niż 3 kg) /kg /40 16. Serek homogenizowany- różne smaki (opakowanie nie mniejsze niż 125 g) /szt /1200 17. Ser sałatkowo- kanapkowy podobny do Favita( opak. niemniejsze niż 270g) /szt 200 18. Śmietanka UHT 18% do zup, sosów, sałatek i deserów -karton 1l /L /1000 19. Śmietana 12 % zakwaszona ( opakowanie niewiększe niż 380 ml)/ L /200 20. Śmietana 18 % zakwaszona (opakowanie niewiększe niż 420 g)/ L /300 21. Twaróg biały półtłusty (opakowanie nie mniejsze niż 1 kg) /kg /350.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3: PIECZYWO I ARTYKUŁY PIEKARNICZE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3: PIECZYWO I ARTYKUŁY PIEKARNICZE. LP Nazwa artykułu i gramatura opakowania/ Jednostka/ Przewidywana Ilość produktu 1. Bułka bagietka (gramatura nie mniejsza niż 500 g skład mąka PSZENNA , cukier margaryna,sól,drożdże,woda) /szt/ 500 2. Bułka zwykła pszenna typu wrocławska(gramatura jednostkowa nie mniejsza niż50g,skład mąka pszenna, cukier,margaryna,sól,drożdże,woda)/ szt /6500 3. Bułka ciemna z ziarnem (gramatura nie większa niż 60g, skład : mąka pszenna, olej, sól, drożdże, woda, ziarna,) /szt /6500 4. chleb zwykły pszenny- krojony (gramatura jednostkowa nie mniejsza niż 500g, skład:mąka pszenna, mąka żytnia, sól, drożdże, woda,ziarna maku)/ szt/ 6000 5. Bułka tarta opak. 500g /kg/ 90 6. Chleb pełnoziarnisty- krojony (gramatura nie mniejsza niż 400g , skład: Mąka pszenna, mąka żytnia, woda, sól, drożdże, pszenica sucha, siemię lniane, sezam, słonecznik, płatki owsiane) /szt/ 240 7. Bułka wrocławska (gramatura nie mniejsze niż 300 g, skład: mąka pszenna, sól, woda, drożdże/ szt/ 6000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4: MIĘSO WIEPRZEWE, MIESO WOŁOWE, MIĘSO DROBIOWE I ICH PRZETWORY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 4: MIĘSO WIEPRZEWE, MIESO WOŁOWE, MIĘSO DROBIOWE I ICH PRZETWORY LP. Nazwa artykułu i gramatura opakowania /Jednostka /Przewidywana Ilość produktu 1. Boczek świeży/ kg /20 2. Boczek wędzony /kg/ 50 3. Filet drobiowy /kg/ 1500 4. Filet z indyka /kg/ 700 5. Gulasz drobiowy drobny /kg/ 250 6. Gulasz drobiowy gruby /kg /400 7. Karkówka b/k /kg/ 1800 8. Kiełbasa krakowska parzona /kg/ 35 9. Kiełbasa szynkowa wieprzowa /kg /45 10. Kiełbasa śląska wieprzowa /kg/ 650 11. Kurczak świeży /kg /1800 12. Łopatka wieprzowa b/k /kg/ 3000 13. Pałki z kurczaka/ kg /400 14. Parówki drobiowe /kg/ 80 15. Pieczeń rzymska /kg /30 16. Polędwica z indyka /kg/ 70 17. Porcje rosołowe/ kg /900 18. Schab pieczony bez kości /kg/ 35 19. Schab surowy wieprzowy b/k /kg/ 1850 20. Słonina surowa bez skóry/ kg/ 25 21. Szynka drobiowa /kg/ 60 22. Szynka surowa b/k / kg/ 850 23. Szynka wędzona z pieca/ kg/ 50 24. Udko- ćwiartka z kurczaka /kg/ 1200 25. Udziec z kurczaka surowy /kg/ 800 26. Wątroba drobiowa /kg/ 480 27. Wołowina exstra /kg/ 600 28. Żeberka wieprzowe/ kg/ 500 29. Żołądki drobiowe /kg/ 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.11.00-0, 15.11.30.00-3, 15.11.20.00-6, 15.13.15.00-0, 15.13.10.00-5, 15.13.11.30-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5: WARZYWA, OWOCE, KISZONKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 5: WARZYWA, OWOCE, KISZONKI LP. Nazwa artykułu i gramatura opakowania/ Jednostka/ Przewidywana Ilość produktu 1. Arbuz/ kg /200 2. Banan świeży /kg/ 550 3. Botwinka /pęczek/ 400 4. Brokuł świeży / szt/ 900 5. Brzoskwinia lub nektarynka /kg/ 600 6. Burak czerwony świeży /kg/ 1200 7. Cebula świeża /kg/ 1800 8. Cukinia/ kg/ 200 9. Cytryna/ kg 70 10. Czosnek świeży/ szt/ 150 11. Dynia /kg /150 12. Fasola szparagowa świeża zielona/ kg /330 13. Fasola szparagowa świeża żółta /kg/ 380 14. Gruszka /kg /400 15. Jabłka różne rodzaje GAT.I /kg /850 16. Kabaczek/ kg/ 200 17. Kalafior świeży /szt /1500 18. Kalarepa /kg /300 19. Kapusta biała /kg /1500 20. Kapusta biała młoda (od 2 maja 2017 r. do 30 czerwca 2017 r.) /szt /600 21. Kapusta czerwona/ kg/ 750 22. Kapusta kiszona- opak. 3kg- 5kg-10kg /kg /1500 23. Kapusta pekińska świeża /kg /840 24. Kapusta włoska / szt/ 500 25. Koper świeży /pęczek /1200 26. Mandarynka /kg/ 400 27. Marchew korzeń /kg /2000 28. Marchew młoda (od 2 maja 2017 r. do 30 czerwca 2017 r.) /pęczek/ 350 29. Ogórek kiszony /kg/ 850 30. ogórek kiszony małosolny /kg /140 31. Ogórek świeży /kg /1300 32. Papryka świeża - czerwona /kg/ 80 33. Papryka świeża - żółta /kg /50 34. Pieczarki świeże /kg /1100 35. Pietruszka - nać /pęczek/ 1000 36. Pietruszka korzeń /kg/ 800 37. Pomarańcza /kg/ 500 38. Pomidor świeży /kg /900 39. Por /szt/ 4500 40. Rzodkiew biała /kg/ 280 41. Rzodkiewka /pęczek/ 680 42. Sałata lodowa / szt /900 43. Sałata zielona /szt /1150 44. Seler naciowy/ szt/ 300 45. Seler świeża /kg /1200 46. Szczypior świeży /pęczek /1000 47. Świeże zioła w doniczkach (bazylia, tymianek,oregano) /szt /60 48. Truskawki świeże /kg /350 49. Winogrona / kg /30 50. Ziemniak jadalny młody (od 2 maja 2017 r. do 30 czerwca 2017 r.)/ kg /2000 51. Ziemniaki jadalne / kg /12000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6: MROŻONKI I MROŻONE RYBY..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 6: MROŻONKI I MROŻONE RYBY. LP. Nazwa artykułu i gramatura opakowania /Jednostka/ Przewidywana Ilość produktu 1. Brokuł mrożony opak.2500 g/szt /kg /750 2. Brukselka opak. 2500 g/szt /kg/ 200 3. Czarna porzeczka mrożona (opak.niemniejsze niż 2000 g)/ kg/ 200 4. Fasola szparagowa (zielona) opak.2500 g/szt /kg/ 220 5. Fasola szparagowa mrożona (źółta) opak. 2500 g/szt /kg/ 225 6. Filet rybny mrożony-Miruna (bez skóry 0% glazury) /kg /300 7. Filet rybny mrożony-Miruna (ze skórą 0 % glazury) /kg /700 8. Filet śledziowy Matias w zalewie solonej /kg/ 80 9. Kalafior mrożony (opak.niemniejsze niż 2000 g) /kg /500 10. Marchew mini mrożona (opak.niemniejsze niż 2000 g) /kg/ 500 11. Marchew z groszkiem mrożona (opak.niemniejsze niż 2000 g) /kg /500 12. Mieszanka owocowa (opak.niemniejsze niż 2000 g) /kg/ 800 13. Mieszanka warzywna 8 składnikowa (opak.niemniejsze niż 2000 g)/ kg /375 14. Pierogi ruskie mrożone (opak.niemniejsze niż 2000 g) /kg /600 15. Pierogi z truskawkami mrożone (opak.niemniejsze niż 2000 g)/ kg /400 16. Pyzy ziemniaczane mrożone (opak.niemniejsze niż 2000 g)/ kg /600 17. Pyzy ziemniaczane z nadzieniem mięsnym(opak.niemniejsze niż 2000 g)/ kg /600 18. Szpinak mrożony siekany(opak.niemniejsze niż 2000 g) /kg/ 200 19. Truskawka mrożona (opak.niemniejsze niż 2000 g) /kg /500 20. Wiśnia mrożona(opak.niemniejsze niż 2000 g) /kg /200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

 

 


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
17.06.2016.11.18.25 bzp0.portal.uzp.gov.pl index (PDF, 327.71Kb) 2016-06-17 11:18:25 27

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
17.06.2016.11.18.25_SIWZ (DOC, 888.00Kb) 2016-06-17 11:18:25 92
17.06.2016.11.21.08_SIWZ_scan (PDF, 8.85Mb) 2016-06-17 11:21:08 84
17.06.2016.11.21.45_zaczniknr1A_owiadczenieospenianiuwarunkwudziau (DOC, 44.00Kb) 2016-06-17 11:21:45 84
17.06.2016.11.22.15_zaczniknr1B_owiadczenieoniepodleganiuwykluczeniu (DOC, 42.50Kb) 2016-06-17 11:22:15 75
17.06.2016.11.22.25_zaczniknr1C_owiadczeniewsprawiegrupykapitaowej (DOC, 45.00Kb) 2016-06-17 11:22:25 88
17.06.2016.11.22.47_zacznik_3_istotnepostanowieniaumowy (DOCX, 115.24Kb) 2016-06-17 11:22:47 78
17.06.2016.11.23.40_zaczniknr2_formularzofertowy (DOC, 579.00Kb) 2016-06-17 11:23:40 93
17.06.2016.11.24.08_zaczniknr4_osw_o_udost_potencj_tech (DOC, 37.50Kb) 2016-06-17 11:24:08 82

Wynik postępowania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
18.07.2016.15.07.25 zawiadomienie o wyborze BIP (PDF, 1.11Mb) 2016-07-18 15:07:25 30

Udzielenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
29.07.2016.13.06.26 bzp2.portal.uzp.gov.pl index (PDF, 260.27Kb) 2016-07-29 13:06:26 85

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Magdalena Andrzejewska

Data wytworzenia:
17 cze 2016

Osoba dodająca informacje

Magdalena Andrzejewska

Data publikacji:
17 cze 2016, godz. 11:18

Osoba aktualizująca informacje

Magdalena Andrzejewska

Data aktualizacji:
17 cze 2016, godz. 11:18