GN.2 Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
Karta usługi Nr GN.2
Urząd Miejski w Chojnie
-
Nazwa usługi:
Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
-
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t.j. Dz. U. z dnia 2021 r.. poz. 888,1648).
-
Wymagane dokumenty:
- Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu gminy Chojna.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych wraz z oświadczeniem od właścicieli nieruchomości.
-
Formularze wniosków i druki do pobrania:
- Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych z terenu gminy Chojna.
- Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych wraz z oświadczeniem od właścicieli nieruchomości.
-
Sposób dostarczenie dokumentów:
- Złożyć osobiście w Urzędzie w godzinach jego pracy.
- Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki podawczej na platformie ePUAP, adres skrzynki: /6u96c5hmwj/SkrytkaESP.
- Przesłać pocztą tradycyjną.
-
Opłaty:
- Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia- 50 zł
- Zmiana wpisu działalności regulowanej - 25 zł
-
Termin załatwienia spraw:
7 dni od dnia wpływu wniosku o wpis wraz z dokumentami.
-
Miejsce złożenia dokumentów :
Urząd Miejski w Chojnie, ul. Jagiellońska 4,74-500 Chojna
pokój nr 2 Biuro Obsługi Interesanta (parter)
tel. 91 414 10 35 wew. 63, fax 91 414 11 17
godziny urzędowania:
poniedziałek-piątek 7:15-15:15
-
Tryb odwoławczy:
Od decyzji odmawiającej dokonania wpisu lub zmiany wpisu przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia. Odwołanie należy złożyć za pośrednictwem Burmistrza Gminy Chojna.
-
Inne informacje:
Burmistrz Gminy Chojna jest organem właściwym do dokonania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Chojna. Przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do uzyskania wpisu do rejestru w gminie, na terenie której zamierza odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości.
Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dowód uiszczenia opłaty skarbowej oraz oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o następującej treści:
"Oświadczam, że:
- dane zawarte we wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości są kompletne i zgodne z prawdą;
- znane mi są i spełniam warunki wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, określone w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888,1648) oraz w przepisach wydanych na podstawie art. 9d ust. 2 tej ustawy.”
Oświadczenie, o którym mowa powyżej, powinno zawierać także:
- firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
- oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia;
- podpis przedsiębiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji.
Przedsiębiorca jest obowiązany zgłosić zmianę danych wpisanych do rejestru w terminie 14 dni od dnia zajścia zdarzenia, które spowodowało zmianę tych danych. Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się na pisemny wniosek przedsiębiorcy. Wójt, burmistrz lub prezydent miasta wykreśla przedsiębiorcę z rejestru na jego wniosek, a także po uzyskaniu informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo Krajowego Rejestru Sądowego o wykreśleniu przedsiębiorcy.
W przypadku zakończenia działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany złożyć do właściwego wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, w terminie 14 dni od dnia trwałego zaprzestania wykonywania tej działalności, wniosek o wykreślenie z rejestru.
-
Rejestr zmian:
Osoba aktualizująca kartę: Paulina Turkiewicz
Data aktualizacji:11.10.2021 r.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
05 01 2022 10 52 14 gn.2 oswiadczenie o spelnianiu warunkow wymaganych do wykonywania dzialalnosci (DOCX, 16.00Kb) | 2022-01-05 10:52:14 | 50 | |
05 01 2022 10 52 14 gn.2 wniosek o wpis do rejestru dzialalnosci regulowanej (DOCX, 16.54Kb) | 2022-01-05 10:52:14 | 98 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Paulina Turkiewicz Data wytworzenia:
04 sty 2022
Osoba dodająca informacje
Bartosz Dłubak Data publikacji:
05 sty 2022, godz. 10:52
Osoba aktualizująca informacje
Bartosz Dłubak Data aktualizacji:
05 sty 2022, godz. 10:52