Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Chojna

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zapytanie ofertowe na "Dostawy różnych artykułów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Chojna z podziałem na części"

Chojna, dnia 24.08.2020r.

DIR.271.11.1.2020


ZAPYTANIE OFERTOWE


Zgodnie z art. 6a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, ze zm.) Zamawiający: Gmina Chojna zaprasza do złożenia ofert na:


„Dostawy różnych artykułów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Chojna z podziałem na części


1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych
określonych w poszczególnych częściach zamówienia tj.:
1) Część I – pieczywo w okresie od podpisania umowy (wrzesień 2020) do 31.08.2021r. opisane Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV: 158 -6 Różne produkty spożywcze, do poszczególnych lokalizacji:
a) Szkoła Podstawowa nr 1 im. J. Korczaka, ul. Szkolna 15, 74-500 Chojna,
b) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego, ul. Żwirki i Wigury 10, 74-500 Chojna,
c) Bajkowe Przedszkole w Chojnie, ul. Wilsona 4, 74-500 Chojna

2. Częstotliwość dostaw:

  Częstotliwość dostaw
Oznaczenie części zamówienia Szkoła podstawowa nr1 Szkoła Podstawowa nr 2 Bajkowe przedszkole
Część 1 5 razy w tygodniu
w godz. od: 7:00 do 8:00
5 razy w tygodniu
w godz. od: 6:30 do 7:00
5 razy w tygodniu
w godz. od: 6:30 do 7:00

 


3. Towar wymieniony w Formularzu zestawienia cenowego - załącznik nr 1A, do zapytania ofertowego będzie dostarczany przez wykonawcę na koszt własny i ryzyko wykonawcy w oryginalnych opakowaniach zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi i ustaleniami osób zamawiających.


4. Nazwy własne zawarte w dokumentacji j są przykładowe. W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw własnych Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom i produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest złożyć opis materiałów i produktów równoważnych


5. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów zgodnych z wymogami
sanitarno- higienicznymi właściwymi dla danej kategorii produktu przy produkcji, dla
których stosowano system HACCP w zakresie przewidzianym przez ustawę z dnia
25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.

6.Dostawy towaru przez wykonawcę odbywać się będą sukcesywnie po zgłoszeniu przez
zamawiającego telefonicznie lub faksem, lub e-mailem zapotrzebowania według ilości,
rodzaju towaru jakości z zachowanym terminem przydatności do spożycia.


7. Zamawiający może zmienić lub wycofać zamówienie nie później niż w dniu poprzedzającym termin dostawy do godz. 11:00.

Termin realizacji zamówienia: od września 2020r. do 31 sierpnia 2021r.
1. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Piotr Sobczyński – Inspektor w Wydziale Inwestycji, Remontów i Zarządzania Drogami Urzędu Miejskiego w Chojnie – tel. 091 414 1035 w. 57, adres e-mail: psobczynski@chojna.pl

 

2. Termin Składania Ofert
  • 1) Ofertę należy złożyć do dnia 31 sierpnia 2020r. do godz. 11:00,
  • · (osobiście u zamawiającego I piętro sekretariat Urzędu Miejskiego),
    · za pomocą operatora pocztowego na adres Urząd Miejski Chojnie,
    ul. Jagiellońska 4, 74- 500 Chojna.
    · pocztą elektroniczną na adres: psobczynski@chojna.pl
    · faksem pod nr 91 414 1117 .
  • 2) Decyduje data wpływu do Zamawiającego.
3. Sposób przygotowania oferty:
  • 3) Na ofertę składają się: formularz oferty oraz wszystkie pozostałe wymagane dokumenty określone w pk. 6 zapytania ofertowego.
  • 4) Oferta musi być sporządzona czytelnie, w języku polskim.
  • 5) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę.
  • 6) Zaleca się, aby Wykonawca zamieścił ofertę w kopercie oznaczonej nazwą i adresem firmy tak, aby można było odesłać ofertę w przypadku jej wpłynięcia po terminie.

     

4. Opis sposobu obliczania ceny.
  1. 1) Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe.
  2. 2) Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia w tym koszty zatrudnienia opiekunów. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu umowy i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądana zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w Umowie.
  3. 3) Rozliczenie między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN.
  4. 4) Cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Tak obliczona cena ofertowa będzie brana pod uwagę przez komisję przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.

     


5. Kryteria oceny ofert:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena (C)– waga kryterium 60 %

Sposób przyznania punktów w powyższym kryterium:

Obrazek - punktacja C= najniższa cena ofertowa / cena ofertowa w ofercie ocenianej * 100pkt * 60%
2) Termin płatności faktury (F) – waga kryterium 20%
Sposób przyznania punktów w powyższym kryterium
Wykonawca za otrzyma punkty według poniższego schematu:
a) Jeżeli Wykonawca wskaże termin płatności wynoszący 14 dni – otrzyma 0 pkt.
b) Jeżeli Wykonawca wskaże termin płatności wynoszący 21 dni – otrzyma 10 pkt.
c) Jeżeli Wykonawca wskaże termin płatności wynoszący 30 dni – otrzyma 20 pkt.
3) Wysokość kary umownej za każdy dzień opóźnienia w dostawie (K) – waga kryterium 20%
Sposób przyznania punktów w kryterium „Wysokość kary umownej za każdy dzień opóźnienia w dostawie” (K):
Wykonawca w formularzu oferty zobowiązany jest wskazać wysokość kary umownej za każdy dzień opóźnienia w dostawie danej partii artykułów spożywczych, odrębnie dla każdej części, na którą składa swoją ofertę.
Wykonawca powinien podać wysokość kary umownej w jednej z przewidzianych wysokości, tj. 2%, 4% albo 6% wynagrodzenia należnego Wykonawcy zgodnie z umową, za zgodną z umową dostawę danej partii artykułów spożywczych, za każdy dzień opóźnienia. Wykonawca otrzyma punkty w kryterium „Wysokość kary umownej za każdy dzień opóźnienia w dostawie” według poniższego schematu:
a) za wskazanie kary umownej w minimalnym wymiarze wymaganym w
zapytaniu ofertowym tj. w wysokości 2% wynagrodzenia należnego
Wykonawcy zgodnie z umową, za zgodną z umową dostawę danej partii
artykułów spożywczych, za każdy dzień opóźnienia – wykonawca otrzyma 0 pkt,
b) za wskazanie kary umownej w wysokości 4% wynagrodzenia należnego
Wykonawcy zgodnie z umową, za zgodną z umową dostawę danej partii
artykułów spożywczych, za każdy dzień opóźnienia – wykonawca otrzyma 10 pkt,
c) za wskazanie kary umownej w wysokości 6% wynagrodzenia należnego
Wykonawcy zgodnie z umową, za zgodną z umową dostawę danej partii
artykułów spożywczych, za każdy dzień opóźnienia – wykonawca otrzyma 20 pkt,
Minimalna wysokość kary umownej za każdy dzień opóźnienia w dostawie danej partii artykułów spożywczych – 2% wynagrodzenia należnego Wykonawcy zgodnie z umową, za zgodną z umową dostawę danej partii artykułów spożywczych, za każdy dzień opóźnienia. Jeżeli wykonawca zaproponuje karę umowną w wysokości większej niż 6% wynagrodzenia należnego Wykonawcy zgodnie z umową, za zgodną z umową dostawę danej partii artykułów spożywczych, za każdy dzień opóźnienia, do oceny ofert w kryterium „Wysokość kary umownej za każdy dzień opóźnienia w dostawie” zostanie przyjęta wysokość 6% za każdy dzień opóźnienia, czyli maksymalna zgodna z wymaganiami zamawiającego. Komisja przetargowa oceni oferty sumując punkty uzyskane z poszczególnych kryteriów: Liczba punktów (S) = C + F + K
  • 2. Największa ilość punktów (S) wyliczonych w powyższy sposób decyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejszą.
  • 3. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
  • 4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • 5. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium(ów) oceny ofert określonym(ych) w Zapytaniu ofertowym
  • 6. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:
  • 1) Oferta cenowa zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1.
    2) Formularz cenowy zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1A

Dodatkowe informacje:
1) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
2) Pozostałe warunki zostały określone we wzorze umowy.
Załączniki:
  1.  zał. nr 1 Oferta cenowa.
  2. zał. Nr 1A formularz cenowy
  3. zał. 5 wzór umowy

Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Piotr Sobczyński

Data wytworzenia:
24 sie 2020

Osoba dodająca informacje

Bartosz Dłubak

Data publikacji:
24 sie 2020, godz. 21:24

Osoba aktualizująca informacje

Bartosz Dłubak

Data aktualizacji:
25 sie 2020, godz. 07:51